Sugester Sugester
Produkty
CRM Live Chat Helpdesk Zarządzanie zadaniami Baza wiedzy Poczta E-mail E-mail marketing Feedback Formularze i ankiety VoIP
Funkcje
Funkcje CRM Funkcje Live Czatu Funkcje Helpdesku Funkcje zarządzania zadaniami Funkcje Bazy Wiedzy Funkcje poczty E-mail E-mail marketing Funkcje Feedbacku Funkcje VoIP Funkcje Formularzy i ankiet Wszystkie Funkcje
Wiedza i Pomoc
Kontakt Baza wiedzy Blog Poradniki Forum sugestii Inspirujące case studies +48 22 599 42 58 helpdesk@sugester.pl
Cennik Logowanie Załóż konto
PL
English Français Español Deutsch polski hrvatski српски / srpski
CRM Live Chat Helpdesk Zarządzanie zadaniami Baza wiedzy Poczta E-mail E-mail marketing Feedback Formularze i ankiety VoIP
Funkcje CRM Funkcje Live Czatu Funkcje Helpdesku Funkcje zarządzania zadaniami Funkcje Bazy Wiedzy Funkcje poczty E-mail E-mail marketing Funkcje Feedbacku Funkcje VoIP Funkcje Formularzy i ankiet Wszystkie Funkcje
Kontakt Baza wiedzy Blog Poradniki Forum sugestii Inspirujące case studies +48 22 599 42 58 helpdesk@sugester.pl
Cennik
Logowanie Załóż konto
Blog
Aktualności
Zarządzaj klientami
Nowe funkcje
Email Marketing
Obsługa klienta
Porady
Co nowego w nowym Sugesterze


       

Zarządzaj klientami


       

   


Człowiek pod parasolem z laptopem

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

Zapewnij swoim danym bezpieczne wakacje

Wakacje to czas relaksu, ale też okres wzmożonych ataków hakerskich i zagrożenia cybernetycznego. Bądź czujny i nie daj się oszustom.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

wyszukiwanie w Sugesterze

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie

W firmie zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale szybkie ich znalezienie. Dlatego w tym artykule odkryjemy tajniki wyszukiwania zaawansowanego w Sugesterze.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

tipy dotyczące interesów w Sugesterze

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

Jak “wycisnąć” z interesów w Sugesterze jeszcze więcej? 7 sprawdzonych tipów i trików

Korzystasz z interesów w Sugesterze, ale masz wrażenie, że niewiele o nich wiesz i nie wykorzystujesz wszystkich możliwości? Za chwilę to się zmieni.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

personal data protection

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

System CRM a RODO. Jak Sugester spełnia wymogi bezpieczeństwa i RODO

Sprawdź jak z Sugesterem możesz spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz zabezpieczać dane osobowe klientów, zapewniając sobie pełną zgodność z RODO.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Szablony dokumentów w Sugesterze

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

Wiesz czym są szablony dokumentów i jak z nich korzystać?

Jeśli prowadzisz własny biznes, to na pewno nie raz potrzebujesz wysłać do klienta umowę lub ofertę. A czy wiesz, że mając konto w Sugesterze, możesz tworzyć różne dokumenty, do których dane będą się wczytywały z systemu same? Jak? Dowiesz się z tego artykułu

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

migracja danych

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

Jak sprawnie przenieść się z innego systemu do Sugestera (instrukcja w 6 krokach)

Planujesz przenieść się od dotychczasowego dostawcy do Sugestera? Odkładasz te działania w czasie, bo myślisz, że to skomplikowane i czasochłonne? Sprawdź jak to zrobić w kilku prostych krokach

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

ankiety w sugesterze

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

Ankiety w Sugesterze - krótki przewodnik dla początkujących

Jak dowiedzieć się czy klienci są zadowoleni z Twoich usług? Jak porównać, który produkt cieszy się największą popularnością? Jak poznać zdanie pracowników na temat Twojej firmy? Odpowiedź jest jedna - dać im ankietę do wypełnienia.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Narzedzia w Sugesterze do ustalania kolejnego kontaktu

Blog Zarządzaj klientami Obsługa klienta

Zapomnij o zapominaniu! 4 skuteczne narzędzia w Sugesterze do pamiętania o kolejnym kontakcie z klientem

Jak zaplanować kolejny kontakt z klientem, żeby nic nam nie umknęło? Co robić, żeby pamiętać o każdym umówionym telefonie? Jak pamiętać o wszystkich mailach z ofertą, na które umówiłeś się w przyszłą środę?

W dzisiejszym artykule chcemy Ci pokazać jak przy pomocy Sugestera możesz umawiać się z klientami na ponowny kontakt, i co najważniejsze, o tym nie zapomnieć.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Blog Zarządzaj klientami

6 sposobów na zabezpieczenie danych w Twoim systemie CRM

Zastanawiasz się czasem, czy dane w Twojej firmie są bezpieczne? Coraz więcej biznesów przenosi się do sieci. Coraz częściej słyszy się też  o phishingu, atakach hakerskich i wycieku danych. Aby uchronić się przed utratą danych, coraz więcej firm inwestuje w systemy CRM, które służą nie tylko do gromadzenia i analizy danych o klientach, ale też do ich ochrony.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

123→

Footer

Produkt

  • O nas
  • Opinie klientów
  • Historie klientów
  • Funkcje
  • Program do sprzedaży
  • Sugester + Fakturownia.pl
  • Wersja mobilna
  • Program do e-mail marketingu
  • CRM za darmo
  • CRM dla działu obsługi klienta
  • CRM dla agencji reklamowej
  • Darmowy czat na stronę dla firm
  • Czat dla sklepów internetowych
  • Changelog, zakładka nowości
  • Zarządzanie czasem pracy
  • Gamifikacja
  • Praca zdalna

Pomoc

  • Baza wiedzy
  • Forum sugestii
  • Poradnik
  • Blog
  • Kontakt
  • +48 22 599 42 58

Dla klienta

  • Logowanie
  • Program partnerski
  • Integracje
  • Webinary
  • Sugester na start
  • Cennik
  • Nowości w systemie

Dokumenty

  • Regulamin
  • Bezpieczeństwo
  • RODO
  • Cookies
  • API
  • Dla mediów

Zarejestruj się

testuj za darmo

Język polski

English Français Español Deutsch hrvatski српски / srpski русский

Zobacz cennik

Twitter Google+ Facebook Linkedin

© 2023 Sugester