Blog Zarządzaj klientami Aktualności
Zapewnij swoim danym bezpieczne wakacje
Wakacje to czas relaksu, ale też okres wzmożonych ataków hakerskich i zagrożenia cybernetycznego. Bądź czujny i nie daj się oszustom.
Sylwia Cerecka
Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie
W firmie zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale szybkie ich znalezienie. Dlatego w tym artykule odkryjemy tajniki wyszukiwania zaawansowanego w Sugesterze.
Jak “wycisnąć” z interesów w Sugesterze jeszcze więcej? 7 sprawdzonych tipów i trików
Korzystasz z interesów w Sugesterze, ale masz wrażenie, że niewiele o nich wiesz i nie wykorzystujesz wszystkich możliwości? Za chwilę to się zmieni.
System CRM a RODO. Jak Sugester spełnia wymogi bezpieczeństwa i RODO
Sprawdź jak z Sugesterem możesz spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz zabezpieczać dane osobowe klientów, zapewniając sobie pełną zgodność z RODO.
Wiesz czym są szablony dokumentów i jak z nich korzystać?
Jeśli prowadzisz własny biznes, to na pewno nie raz potrzebujesz wysłać do klienta umowę lub ofertę. A czy wiesz, że mając konto w Sugesterze, możesz tworzyć różne dokumenty, do których dane będą się wczytywały z systemu same? Jak? Dowiesz się z tego artykułu
Jak sprawnie przenieść się z innego systemu do Sugestera (instrukcja w 6 krokach)
Planujesz przenieść się od dotychczasowego dostawcy do Sugestera? Odkładasz te działania w czasie, bo myślisz, że to skomplikowane i czasochłonne? Sprawdź jak to zrobić w kilku prostych krokach
Ankiety w Sugesterze - krótki przewodnik dla początkujących
Jak dowiedzieć się czy klienci są zadowoleni z Twoich usług? Jak porównać, który produkt cieszy się największą popularnością? Jak poznać zdanie pracowników na temat Twojej firmy? Odpowiedź jest jedna - dać im ankietę do wypełnienia.
Blog Zarządzaj klientami Obsługa klienta
Zapomnij o zapominaniu! 4 skuteczne narzędzia w Sugesterze do pamiętania o kolejnym kontakcie z klientem
Jak zaplanować kolejny kontakt z klientem, żeby nic nam nie umknęło? Co robić, żeby pamiętać o każdym umówionym telefonie? Jak pamiętać o wszystkich mailach z ofertą, na które umówiłeś się w przyszłą środę?
W dzisiejszym artykule chcemy Ci pokazać jak przy pomocy Sugestera możesz umawiać się z klientami na ponowny kontakt, i co najważniejsze, o tym nie zapomnieć.
Blog Zarządzaj klientami
6 sposobów na zabezpieczenie danych w Twoim systemie CRM
Zastanawiasz się czasem, czy dane w Twojej firmie są bezpieczne? Coraz więcej biznesów przenosi się do sieci. Coraz częściej słyszy się też o phishingu, atakach hakerskich i wycieku danych. Aby uchronić się przed utratą danych, coraz więcej firm inwestuje w systemy CRM, które służą nie tylko do gromadzenia i analizy danych o klientach, ale też do ich ochrony.