Blog Aktualności Email marketing
Skuteczny mailing, czyli co zrobić, żeby mail nie trafił do spamu?
Z naszego doświadczenia jako dostawcy usługi emailingu wynika, że wiele problemów związanych z dostarczalnością kampanii mailingowej zaczyna się już na poziomie konstrukcji samego maila. Sprawdź czy nie popełniasz tych błędów i dlatego Twój mailing nie dociera do odbiorcy.
Sylwia Cerecka
Blog Email marketing Obsługa klienta Zarządzanie firmą
Gotowe szablony maili świątecznych, którymi zachwycisz swoich klientów
Odkryj sposób, by zaskoczyć i zachwycić klientów w te święta. Wyślij życzenia bożonarodzeniowe i noworoczne, korzystając z przygotowanych specjalnie na tę okazję szablonów maili świątecznych w Sugesterze. Sprawdź nasze inspiracje.
Blog Email marketing Zarządzanie firmą
Dlaczego kampania została zablokowana, czyli o błędach w mass mailingu
Wysyłasz właśnie kampanię mailingową. Wiesz, że oferta jest ciekawa, mail przykuwa uwagę, a lista odbiorców to Twoi klienci. Jesteś pełny nadziei na entuzjastyczną reakcję i nagle…Twój mailing z niewiadomych przyczyn zostaje zablokowany. Sprawdź najczęściej pojawiające się błędy w mailingu, które mogą blokować wysyłkę Twojej kampanii w Sugesterze.
Jak przygotować dobry mailing, by nie trafił do spamu?
Jak pokazują dane szacunkowe, poczta elektroniczna stanowi główny kanał komunikacji z klientem dla ponad 90% firm. Niestety, nawet 50% maili z ofertami trafia do folderu Spam. Co zrobić, aby uchronić swoje e-maile przed banicją? Jak przygotować dobry mailing? Podpowiadamy.
E-mail marketing: dotrzyj do swoich klientów
Współczesna technologia oferuje wiele możliwości dotarcia do Twoich istniejących i potencjalnych klientów. Możesz reklamować się w wyszukiwarkach i sieciach społecznościowych, emitować filmowe reklamy na YouTube czy publikować teksty sponsorowane w sieci. Mimo to jednym z najskuteczniejszych, a jednocześnie najprostszych sposobów na kontakt z klientami pozostaje kontakt mailowy.
Zespół Sugester.pl