Blog Email marketing Obsługa klienta Porady
Gotowe szablony maili świątecznych, którymi zachwycisz swoich klientów
Odkryj sposób, by zaskoczyć i zachwycić klientów w te święta. Wyślij życzenia bożonarodzeniowe i noworoczne, korzystając z przygotowanych specjalnie na tę okazję szablonów maili świątecznych w Sugesterze. Sprawdź nasze inspiracje.
Sylwia Cerecka
Blog Obsługa klienta Porady
6 gotowych szablonów stopek, które wykorzystasz w świątecznej korespondencji
Coraz bliżej święta, dlatego przygotowaliśmy kilka pomysłów na świąteczne stopki w mailu. A gdyby tak dodać odrobinę magii do firmowej korespondencji?
Model kaskadowy w zarządzaniu projektami w Sugesterze
Jeden moduł do zarządzania projektami metodą agile i waterfall? Przekonaj się, że jest to możliwe.
Blog Poradnik PL Aktualności Obsługa klienta Porady
Portal klienta w Sugesterze - prosty system ticketowy dla firm
Od 2016 roku ponad 200 firm skorzystało już z Portalu klienta. Co sprawia, że Portal cieszy się taką popularnością wśród naszych klientów?
15 fajnych narzędzi do pracy zdalnej, z których korzystamy w Sugesterze
Od 2020 roku (wybuch pandemii) pracujemy zdalnie. W tym czasie obsłużyliśmy ponad 16 tysięcy mail, rozwiązaliśmy ponad 14 tysięcy zadań, odebraliśmy blisko 12 tysięcy telefonów i przeprowadziliśmy 450 spotkań online. Wszystko dzięki kilku niezawodnym narzędziom do pracy zdalnej, których nie zamienilibyśmy na żadne inne!
Zastępstwo w dziale obsługi klienta, czyli jak przetrwać urlop kolegi
Wakacje to dla większości firm czas urlopów. Co chwilę ktoś idzie na urlop, ktoś inny z niego wraca. Przepływ informacji jest znacznie utrudniony, a zachowanie płynności w obsłudze jest nie lada wyzwaniem. Jak zastąpić kolegę czy koleżankę na urlopie? Jak się do tego przygotować i jakich funkcji używać, by zachować płynny przepływ informacji? O tym wszystkim i wiele więcej w naszym artykule.
Komunikacja z klientem a urlop. Jak zadbać o skuteczną informację?
Wakacje bywają dla firmy organizacyjnym wyzwaniem - w krótkim czasie na urlop czeka często cały zespół. Z punktu widzenia przedsiębiorstwa, urlopy nie mogą odbijać się na jakości obsługi. Jak komunikować się z klientem w okresie wakacyjnym i co zrobić, by w zespole nie zapanował chaos, a klient był obsłużony profesjonalnie i na czas?
Jak polepszyć dostarczalność maili, czyli o ustawieniach SPF i DKIM dla swojego serwera pocztowego
W 2022 roku prawie 49% maili wysyłanych na całym świecie było zidentyfikowanych jako spam (statista.com), a prawie 96% ataków phishingowych jest przeprowadzanych przy użyciu poczty elektronicznej (mailmodo.com).
Jak zatem zapewnić jak najlepszą dostarczalność swoich maili oraz chronić się przed oszustwami?
Blog Zarządzaj klientami Porady
Integracja Sugestera z Fakturownią - CRM i fakturowanie w jednym miejscu
Wydawać by się mogło, że o integracji Sugestera z Fakturownią powiedzieliśmy już wszystko, tym bardziej że funkcja jest dostępna w Sugesterze od bardzo dawna. Tymczasem nadal dość często pojawiają się pytania w tej kwestii zarówno od nowych jak i obecnych klientów, dlatego postanowiliśmy odświeżyć nieco temat.