Blog Zarządzaj klientami Porady
6 sposobów na zabezpieczenie danych w Twoim systemie CRM
Zastanawiasz się czasem, czy dane w Twojej firmie są bezpieczne? Coraz więcej biznesów przenosi się do sieci. Coraz częściej słyszy się też o phishingu, atakach hakerskich i wycieku danych. Aby uchronić się przed utratą danych, coraz więcej firm inwestuje w systemy CRM, które służą nie tylko do gromadzenia i analizy danych o klientach, ale też do ich ochrony.
Sylwia Cerecka
Blog Obsługa klienta Porady
Model kaskadowy w zarządzaniu projektami w Sugesterze
W zeszłym tygodniu pisaliśmy o metodologii Agile oraz wykorzystaniu Projektów i Scrum Spintów w Sugesterze do zwinnego zarządzania projektami. W dzisiejszym artykule pokażemy Wam jak Projekty w Sugesterze można z równym powodzeniem wykorzystać w metodyce kaskadowej prowadzenia projektów, mimo że stanowi ona niejako przeciwieństwo metodyki Agile.
Blog Poradnik PL Aktualności Obsługa klienta Porady
Portal klienta w Sugesterze - prosty system ticketowy dla firm
Od 2016 roku, od kiedy powstał Portal klienta, ponad 200 firm skorzystało już z jego możliwości. Co sprawia, że Portal cieszy się taką popularnością wśród naszych klientów? Odpowiedź jest prosta: przejrzysty interfejs, intuicyjna obsługa, integracja z CRM i brak dodatkowych kosztów.
15 fajnych narzędzi do pracy zdalnej, z których korzystamy w Sugesterze
Od 2020 roku (wybuch pandemii) pracujemy zdalnie. W tym czasie obsłużyliśmy ponad 16 tysięcy mail, rozwiązaliśmy ponad 14 tysięcy zadań, odebraliśmy blisko 12 tysięcy telefonów i przeprowadziliśmy 450 spotkań online. Wszystko dzięki kilku niezawodnym narzędziom do pracy zdalnej, których nie zamienilibyśmy na żadne inne!
Zastępstwo w dziale obsługi klienta, czyli jak przetrwać urlop kolegi
Wakacje to dla większości firm czas urlopów. Co chwilę ktoś idzie na urlop, ktoś inny z niego wraca. Przepływ informacji jest znacznie utrudniony, a zachowanie płynności w obsłudze jest nie lada wyzwaniem. Jak zastąpić kolegę czy koleżankę na urlopie? Jak się do tego przygotować i jakich funkcji używać, by zachować płynny przepływ informacji? O tym wszystkim i wiele więcej w naszym artykule.
Komunikacja z klientem a urlop. Jak zadbać o skuteczną informację?
Wakacje bywają dla firmy organizacyjnym wyzwaniem - w krótkim czasie na urlop czeka często cały zespół. Z punktu widzenia przedsiębiorstwa, urlopy nie mogą odbijać się na jakości obsługi. Jak komunikować się z klientem w okresie wakacyjnym i co zrobić, by w zespole nie zapanował chaos, a klient był obsłużony profesjonalnie i na czas?
Jak polepszyć dostarczalność maili, czyli o ustawieniach SPF i DKIM dla swojego serwera pocztowego
W 2022 roku prawie 49% maili wysyłanych na całym świecie było zidentyfikowanych jako spam (statista.com), a prawie 96% ataków phishingowych jest przeprowadzanych przy użyciu poczty elektronicznej (mailmodo.com).
Jak zatem zapewnić jak najlepszą dostarczalność swoich maili oraz chronić się przed oszustwami?
Integracja Sugestera z Fakturownią - CRM i fakturowanie w jednym miejscu
Wydawać by się mogło, że o integracji Sugestera z Fakturownią powiedzieliśmy już wszystko, tym bardziej że funkcja jest dostępna w Sugesterze od bardzo dawna. Tymczasem nadal dość często pojawiają się pytania w tej kwestii zarówno od nowych jak i obecnych klientów, dlatego postanowiliśmy odświeżyć nieco temat.
Segmentacja klientów - kim jest Twój idealny klient?
Zanim wprowadzisz nowy produkt na rynek, uruchomisz nową ofertę lub ruszysz z kampanią marketingową, warto jest poznać kim w ogóle jest Twój klient, jakie ma potrzeby i czego oczekuje. Kim jest Twój idealny klient? Jak go odróżnić od pozostałych? Jak go opisać w CRMie? Na te i wiele innych pytań odpowiada segmentacja bazy klientów.