Porady
Blog Aktualności Zarządzanie firmą
“Ile Ci to zajęło?”, czyli o rejestracji czasu pracy w firmie
Wiesz nad czym pracują Twoi pracownicy i ile czasu im to zajmuje? I nie chodzi tu o śledzenie każdego ich ruchu, ale o analizę efektywności i zdobycie wiedzy na temat tego, co w firmie działa, a co się nie sprawdza.

Sylwia Cerecka
Blog Email marketing Obsługa klienta Zarządzanie firmą
Gotowe szablony maili świątecznych, którymi zachwycisz swoich klientów
Odkryj sposób, by zaskoczyć i zachwycić klientów w te święta. Wyślij życzenia bożonarodzeniowe i noworoczne, korzystając z przygotowanych specjalnie na tę okazję szablonów maili świątecznych w Sugesterze. Sprawdź nasze inspiracje.

Sylwia Cerecka
Blog Obsługa klienta Zarządzanie firmą
15 fajnych narzędzi do pracy zdalnej, z których korzystamy w Sugesterze
Od 2020 roku (wybuch pandemii) pracujemy zdalnie. W tym czasie obsłużyliśmy ponad 16 tysięcy mail, rozwiązaliśmy ponad 14 tysięcy zadań, odebraliśmy blisko 12 tysięcy telefonów i przeprowadziliśmy 450 spotkań online. Wszystko dzięki kilku niezawodnym narzędziom do pracy zdalnej, których nie zamienilibyśmy na żadne inne!

Sylwia Cerecka
Blog Obsługa klienta Zarządzanie firmą
Zastępstwo w dziale obsługi klienta, czyli jak przetrwać urlop kolegi
Wakacje to dla większości firm czas urlopów. Co chwilę ktoś idzie na urlop, ktoś inny z niego wraca. Przepływ informacji jest znacznie utrudniony, a zachowanie płynności w obsłudze jest nie lada wyzwaniem. Jak zastąpić kolegę czy koleżankę na urlopie? Jak się do tego przygotować i jakich funkcji używać, by zachować płynny przepływ informacji? O tym wszystkim i wiele więcej w naszym artykule.

Sylwia Cerecka
Blog Obsługa klienta Zarządzanie firmą
Komunikacja z klientem a urlop. Jak zadbać o skuteczną informację?
Wakacje bywają dla firmy organizacyjnym wyzwaniem - w krótkim czasie na urlop czeka często cały zespół. Z punktu widzenia przedsiębiorstwa, urlopy nie mogą odbijać się na jakości obsługi. Jak komunikować się z klientem w okresie wakacyjnym i co zrobić, by w zespole nie zapanował chaos, a klient był obsłużony profesjonalnie i na czas?

Sylwia Cerecka