Blog Obsługa klienta Porady
Model kaskadowy w zarządzaniu projektami w Sugesterze
W zeszłym tygodniu pisaliśmy o metodologii Agile oraz wykorzystaniu Projektów i Scrum Spintów w Sugesterze do zwinnego zarządzania projektami. W dzisiejszym artykule pokażemy Wam jak Projekty w Sugesterze można z równym powodzeniem wykorzystać w metodyce kaskadowej prowadzenia projektów, mimo że stanowi ona niejako przeciwieństwo metodyki Agile.
Sylwia Cerecka
Blog Obsługa klienta
Jak wykorzystać Projekty w Sugesterze do zwinnego zarządzania projektami?
W dynamicznym środowisku biznesowym, skuteczne zarządzanie projektami jest kluczem do sukcesu. Zwłaszcza metodyka zwinna, zdolna do elastycznego reagowania na zmiany, cieszy się dużą popularnością. Nic dziwnego, w świecie biznesu, gdzie jedyną stałą jest zmiana, metodyka zwinna pozwala zespołom skakać między wymaganiami projektu, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. O metodyce zwinnej oraz o tym jak wygląda zarządzanie projektami tą metodą w Sugesterze, w dzisiejszym artykule.
Blog Poradnik PL Aktualności Obsługa klienta Porady
Portal klienta w Sugesterze - prosty system ticketowy dla firm
Od 2016 roku, od kiedy powstał Portal klienta, ponad 200 firm skorzystało już z jego możliwości. Co sprawia, że Portal cieszy się taką popularnością wśród naszych klientów? Odpowiedź jest prosta: przejrzysty interfejs, intuicyjna obsługa, integracja z CRM i brak dodatkowych kosztów.
Jak dodać darmowy czat Sugestera na stronę?
Mimo wielu dostępnych środków komunikacji czat na stronę jest nadal jednym z najchętniej używanych narzędzi.
W dzisiejszym artykule chcemy Ci pokazać jak możesz szybko, a co najważniejsze bez wiedzy programistycznej, dodać darmowy czat Sugestera na Twoją stronę www.
Dlaczego warto przekierować pocztę do Sugestera?
Nie raz, nie dwa pada w naszych rozmowach z klientami pytanie: “Czy planujecie Państwo korzystać z modułu poczty w Sugesterze?” - “Nie, nie planowaliśmy. Korzystamy z innego dostawcy. A czy jest to konieczne?” Konieczne nie jest, ale jak bardzo się przydaje i jak wiele możliwości otwiera - o tym w dzisiejszym artykule.
VoIP w Sugesterze - lepsze zarządzanie telefonami w firmie
Wdrożenie telefonii VOIP pozwala zapanować nad obsługą telefonów w firmie, obniżyć koszty i zwiększyć zasięgi. Dzięki niej masz kontrolę nad połączeniami, wiesz jacy klienci do Ciebie dzwonią, o czym rozmawiają i jak długo. W łatwy sposób możesz też prowadzić statystyki połączeń i monitorować pracę działu obsługi. Jak działa VOIP? Ile kosztuje? I jakie problemy potrafi rozwiązać?
15 fajnych narzędzi do pracy zdalnej, z których korzystamy w Sugesterze
Od 2020 roku (wybuch pandemii) pracujemy zdalnie. W tym czasie obsłużyliśmy ponad 16 tysięcy mail, rozwiązaliśmy ponad 14 tysięcy zadań, odebraliśmy blisko 12 tysięcy telefonów i przeprowadziliśmy 450 spotkań online. Wszystko dzięki kilku niezawodnym narzędziom do pracy zdalnej, których nie zamienilibyśmy na żadne inne!
Zastępstwo w dziale obsługi klienta, czyli jak przetrwać urlop kolegi
Wakacje to dla większości firm czas urlopów. Co chwilę ktoś idzie na urlop, ktoś inny z niego wraca. Przepływ informacji jest znacznie utrudniony, a zachowanie płynności w obsłudze jest nie lada wyzwaniem. Jak zastąpić kolegę czy koleżankę na urlopie? Jak się do tego przygotować i jakich funkcji używać, by zachować płynny przepływ informacji? O tym wszystkim i wiele więcej w naszym artykule.
Komunikacja z klientem a urlop. Jak zadbać o skuteczną informację?
Wakacje bywają dla firmy organizacyjnym wyzwaniem - w krótkim czasie na urlop czeka często cały zespół. Z punktu widzenia przedsiębiorstwa, urlopy nie mogą odbijać się na jakości obsługi. Jak komunikować się z klientem w okresie wakacyjnym i co zrobić, by w zespole nie zapanował chaos, a klient był obsłużony profesjonalnie i na czas?