Blog Aktualności Obsługa klienta
Skuteczny Follow up - 13 wskazówek jak robić to dobrze [+3 szablony mailowe]
Niezależnie jak bardzo potencjalny klient jest zainteresowanym Twoim produktem, to - jak my wszyscy - jest w ciągłym biegu i zapamiętuje tylko część informacji, które do niego docierają.
Sylwia Cerecka
Jak prowadzić dobry helpdesk?
Pierwszy krok już za Tobą - ktoś właśnie kupił Twój produkt. To jednak dopiero początek. Aby utrzymać starych klientów i zdobyć nowych musisz zadbać o zadowolenie każdego użytkownika.
Tagi w mailach: oszczędź czas i zwiększ wydajność
Czym są tagi w mailach, po co z nich korzystać i jak dzięki nim zmniejszyć liczbę zapytań napływających do działu obsługi? Koniecznie sprawdź
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
6 ciekawych sposobów na wykorzystanie formularzy
Większość firm umieszcza na swoich stronach formularze kontaktowe i na tym poprzestaje. Mało kto wie, że formularze to nie tylko skuteczny kanał kontaktu, ale też sposób na rozładowanie ruchu, spersonalizowaną sprzedaż czy polepszenie współpracy między działami w firmie.
7 sprawdzonych sposobów na optymalizację pracy Twojego helpdesku
Twój dział helpdesku ciągle się powiększa, a pracy i tak wciąż przybywa? Telefony się urywają, skrzynka pęka w szwach, a Ty szukasz na szybko kolejnych pracowników? STOP
Top 4 szablony w Sugesterze, które pomogą Ci zaoszczędzić czas
Masz dosyć pisania tych samych odpowiedzi na te same pytania, nawet po kilka razy dziennie? Nie jesteś sam. W tym artykule damy ci kilka wskazówek jak wykorzystać szablony w Sugesterze, by przyspieszyć odpowiedzi dla klienta, usprawnić pracę działu helpdesku i zminimalizować liczbę monotonnych powtarzalnych czynności.
Zmiany od Google i Yahoo dla nadawców wysyłających 5 k maili dziennie
Od 1 lutego 2024 r. Google i Yahoo wprowadzają zmiany dotyczące wymagań, jakie nadawcy maili muszą spełniać, by ich wiadomości wysyłane na Gmail lub Yahoo bezpiecznie lądowały w skrzynce odbiorczej, zamiast na przykład w spamie. Dla użytkowników Sugestera nic się nie zmienia, ale i tak mamy dla Was ważną informację!
Blog Obsługa klienta
Odkryj potencjał zadań w Sugesterze. Mini przewodnik dla początkujących i nie tylko
Artykuł przeznaczony jest głównie dla nowych użytkowników systemu. Chociaż jeśli używasz zadań w Sugesterze od dawna i zadajesz sobie pytanie - czy jest jeszcze coś o czym nie wiem? - to ten wpis pozwoli Ci znaleźć odpowiedź. Czy wiesz np czym są słowniki zadań lub gdzie spersonalizować formatkę do zadań?