Sugester Sugester
Produkty
CRM Live Chat Helpdesk Zarządzanie zadaniami Baza wiedzy Poczta E-mail E-mail marketing Feedback Formularze i ankiety VoIP
Funkcje
Funkcje CRM Funkcje Live Czatu Funkcje Helpdesku Funkcje zarządzania zadaniami Funkcje Bazy Wiedzy Funkcje poczty E-mail E-mail marketing Funkcje Feedbacku Funkcje VoIP Funkcje Formularzy i ankiet Wszystkie Funkcje
Wiedza i Pomoc
Kontakt Baza wiedzy Blog Poradniki Forum sugestii Inspirujące case studies +48 22 599 42 58 helpdesk@sugester.pl
Cennik Logowanie Załóż konto
PL
English Français Español Deutsch polski hrvatski српски / srpski
CRM Live Chat Helpdesk Zarządzanie zadaniami Baza wiedzy Poczta E-mail E-mail marketing Feedback Formularze i ankiety VoIP
Funkcje CRM Funkcje Live Czatu Funkcje Helpdesku Funkcje zarządzania zadaniami Funkcje Bazy Wiedzy Funkcje poczty E-mail E-mail marketing Funkcje Feedbacku Funkcje VoIP Funkcje Formularzy i ankiet Wszystkie Funkcje
Kontakt Baza wiedzy Blog Poradniki Forum sugestii Inspirujące case studies +48 22 599 42 58 helpdesk@sugester.pl
Cennik
Logowanie Załóż konto
Blog
Aktualności
Zarządzaj klientami
Nowe funkcje
Email Marketing
Obsługa klienta
Porady
Co nowego w nowym Sugesterze

       

Aktualności

       
   

 


Na obrazku jest okładka pdf Sugestera z interesów

Blog Aktualności

Nowy podręcznik PDF dla userów Sugestera! Sprawdź jak prowadzić sprzedaż w Sugesterze

Przygotowaliśmy nowy podręcznik w formacie PDF, który krok po kroku pokaże, jak prowadzić proces sprzedaży w Sugesterze. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy chcesz udoskonalić swoje umiejętności, ten przewodnik pomoże Ci wycisnąć maksimum z naszego CRM!
Pobierz teraz i zacznij optymalizować swoje działania sprzedażowe już dziś!

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Blog Aktualności Obsługa klienta

Skuteczny Follow up - 13 wskazówek jak robić to dobrze [+3 szablony mailowe]

Niezależnie jak bardzo potencjalny klient jest zainteresowanym Twoim produktem, to - jak my wszyscy - jest w ciągłym biegu i zapamiętuje tylko część informacji, które do niego docierają.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

customer service

Blog Aktualności Obsługa klienta

Jak prowadzić dobry helpdesk?

Pierwszy krok już za Tobą - ktoś właśnie kupił Twój produkt. To jednak dopiero początek. Aby utrzymać starych klientów i zdobyć nowych musisz zadbać o zadowolenie każdego użytkownika.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Człowiek pod parasolem z laptopem

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

Zapewnij swoim danym bezpieczne wakacje

Wakacje to czas relaksu, ale też okres wzmożonych ataków hakerskich i zagrożenia cybernetycznego. Bądź czujny i nie daj się oszustom.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

wyszukiwanie w Sugesterze

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie

W firmie zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale szybkie ich znalezienie. Dlatego w tym artykule odkryjemy tajniki wyszukiwania zaawansowanego w Sugesterze.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

rejestracja czasu pracy

Blog Aktualności Zarządzanie firmą

“Ile Ci to zajęło?”, czyli o rejestracji czasu pracy w firmie

Wiesz nad czym pracują Twoi pracownicy i ile czasu im to zajmuje? I nie chodzi tu o śledzenie każdego ich ruchu, ale o analizę efektywności i zdobycie wiedzy na temat tego, co w firmie działa, a co się nie sprawdza.

 

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

kampania mailowa wpadająca do spamu

Blog Aktualności Email marketing

Skuteczny mailing, czyli co zrobić, żeby mail nie trafił do spamu?

Z naszego doświadczenia jako dostawcy usługi emailingu wynika, że wiele problemów związanych z dostarczalnością kampanii mailingowej zaczyna się już na poziomie konstrukcji samego maila. Sprawdź czy nie popełniasz tych błędów i dlatego Twój mailing nie dociera do odbiorcy.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Blog Aktualności Obsługa klienta

Tagi w mailach: oszczędź czas i zwiększ wydajność

Czym są tagi w mailach, po co z nich korzystać i jak dzięki nim zmniejszyć liczbę zapytań napływających do działu obsługi? Koniecznie sprawdź

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

tipy dotyczące interesów w Sugesterze

Blog Zarządzaj klientami Aktualności

Jak “wycisnąć” z interesów w Sugesterze jeszcze więcej? 7 sprawdzonych tipów i trików

Korzystasz z interesów w Sugesterze, ale masz wrażenie, że niewiele o nich wiesz i nie wykorzystujesz wszystkich możliwości? Za chwilę to się zmieni.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

1234567→

Footer

Produkt

  • O nas
  • Opinie klientów
  • Historie klientów
  • Funkcje
  • Program do sprzedaży
  • Sugester + Fakturownia.pl
  • Wersja mobilna
  • Program do e-mail marketingu
  • CRM za darmo
  • CRM dla działu obsługi klienta
  • CRM dla agencji reklamowej
  • Darmowy czat na stronę dla firm
  • Czat dla sklepów internetowych
  • Changelog, zakładka nowości
  • Zarządzanie czasem pracy
  • Gamifikacja
  • Praca zdalna

Pomoc

  • Baza wiedzy
  • Forum sugestii
  • Poradnik
  • Blog
  • Kontakt
  • +48 22 599 42 58

Dla klienta

  • Logowanie
  • Program partnerski
  • Integracje
  • Webinary
  • Sugester na start
  • Cennik
  • Nowości w systemie

Dokumenty

  • Regulamin
  • Bezpieczeństwo
  • RODO
  • Cookies
  • API
  • Dla mediów

Zarejestruj się

testuj za darmo

Język polski

English Français Español Deutsch hrvatski српски / srpski русский

Zobacz cennik

Twitter Google+ Facebook Linkedin

© 2023 Sugester