Brief: twórcy Sugestera wśród 50 najbardziej kreatywnych w biznesie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-03-08

Już po raz szósty „Brief” publikuje ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie. Z długiej listy twórczych Polaków wybraliśmy tych, którzy, naszym zdaniem, wyróżniają się nieszablonowym myśleniem i podejściem do biznesu, co pozwala im być zawsze o krok przed konkurencją. Kto w tym roku znalazł się w czołówce rankingu?

7 marca 2016 roku w Sound Garden Hotel odbyła się uroczysta gala, podczas której poznaliśmy laureatów rankingu. Wręczenie wyróżnień poprzedziła dyskusja o tym, czy kreatywności można się nauczyć i jakie są w Polsce szanse na stworzenia warunków rozwijania kompetencji, które są niezbędne do rozwoju innowacyjności. W debacie udział wzięli: Wojciech Szpil, Totalizator Sportowy, właściciela marki Lotto; Agnieszka Majchrzak, Idea Bank; Michał Chromiński, Poczta Polska; Małgorzata Wójcik, LeKam; Adam Plona, Wirtualna Polska.

"Brief” tradycyjnie wyróżnił zarówno osoby zarządzające dużymi firmami działającymi na kilku rynkach, jak i przedstawicieli sektora MSP i start-upowców. Tym, co łączy te postaci - bez względu na skalę i obszar działania - jest niesztampowe podejście do biznesu, dzięki któremu osiągają sukcesy, będąc o krok przed konkurencją.

- Niektórzy widzą w nich szaleńców, ale my dostrzegamy w nich geniusz, ponieważ są to ludzie na tyle szaleni, by sądzić, że mogą zmienić świat. I faktycznie są tymi, którzy go zmieniają, popychając ludzkość do przodu – mówi o wyróżnionych Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Tak redaktorzy magazynu „Brief” napisali o założycielach Sugestera:

Ich pierwszym wspólnym projektem było przedsiębiorstwo Javatech powstałe w 2003 r. i zajmujące się projektowaniem oprogramowania. Siedem lat później pojawił się pomysł założenia platformy do zarządzania firmą, obejmującej wszystkie elementy tego procesu. Obserwacja potrzeb rynku dała początek Fakturowni.pl, skupionej, jak sama nazwa wskazuje, na usprawnieniu systemu wystawiania faktur. Jednym z projektów realizowanych w ramach Fakturowni jest Sugester, serwis typu SaaS, służący do efektywnej komunikacji z klientami oraz poprawy przepływu informacji w firmie. Szybko okazało się, że z usług braci Stefaniaków i Pawła Deryło chętnie korzystają duże, znaczące marki. Na liście klientów Sugestera znajdują się m.in. Urząd Miasta Stołecznego Warszawy czy Lenovo Polska. W maju ubiegłego roku twórcom projektu udało się pozyskać od funduszu Inovo 1 mln zł na rozwój.

Pełną wersję informacji prasowej można przeczytać na stronie magazynu „Brief”.