Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-05-20
Znacząco poprawiliśmy działanie modułu automatycznych odpowiedzi na maile. Od tej pory jedna wiadomość przychodząca generuje tylko jedną automatyczną odpowiedź, a cała konwersacja poprawnie łączy się w wątek.
Co więcej, umożliwiliśmy korzystanie w autoresponderze z dwóch nowych zmiennych: {{number}} oraz {{body}}. Pierwsza jest automatycznie zamieniana na numer zgłoszenia, a druga - na treść zgłoszenia (czyli wiadomości od klienta). Dalej można też korzystać ze zmiennej {{subject}}, która zostaje automatycznie zastąpiona tematem wiadomości od klienta.
{{number}}
{{body}}
{{subject}}
Dodaliśmy do modułu CRM bardzo wygodną funkcję - możliwość automatycznego uzupełnienia danych na karcie klienta na podstawie numeru NIP, REGON lub KRS. Dane są pobierane bezpośrednio z bazy Głównego Urzędu statystycznego. Funkcję możecie przetestować wchodząc na swoim koncie do zakładki Klienci i tworząc nowego klienta.
Od jakiegoś czasu w Sugesterze możecie korzystać z zadań cyklicznych, czyli takich, które wystarczy utworzyć raz, aby pojawiały się regularnie przez wybrany okres. Wprowadziliśmy do tej funkcji małą poprawkę - zadania cykliczne są widoczne w kalendarzu na rok naprzód, a nie dopiero w dniu, kiedy przypada ich deadline.
Nowe zadanie cykliczne możecie utworzyć w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Dodatki > Zadania cykliczne.
Statusy w module VoIP do niedawna wyświetlały się w nieprzetłumaczonej formie - nie było to idealne rozwiązanie. Przetłumaczyliśmy je na język polski, dzięki czemu od razu jest jasne, jak zakończyła się dana rozmowa.
Dotarcie do listy wszystkich maili wysłanych z naszego konta na Sugesterze było do niedawna niemożliwe. Teraz wystarczy wejść do folderu "Wysłane", rozwinąć "Wyszukiwanie zaawansowane" i w polu "Utworzył" wybrać pozycję "Dowolny użytkownik". Po przeładowaniu strony zobaczysz listę wszystkich wiadomości mailowych wysłanych z Twojego konta na Sugesterze.
Poprawiliśmy też drobny błąd z numerowaniem kolejnych stron na forach sugestii - teraz wyświetla się poprawnie i na wszystkich kolejnych stronach.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!