Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Błyskawicznie przeprowadź badanie Net Promoter Score
Załóż konto w Sugesterze
Badanie NPS, czyli Net Promoter Score, to prosty sposób na zbadanie zadowolenia Twoich klientów. Wystarczy kilka minut, aby za pomocą Sugestera wygenerować odpowiednią ankietę i rozesłać ją mailem lub wkleić na Twoją stronę internetową. Chcesz wypróbować nasz kreator badań NPS? Założ darmowe konto i przetestuj Sugestera przez 30 dni!
Wystarczy, że podasz swój e-mail i hasło - założenie konta trwa tylko kilkanaście sekund.
Wystarczy jedno kliknięcie - Twoja ankieta zostanie wygenerowana natychmiast.
Wysyłkę badania i analizę wyników możesz przeprowadzić bezpośrednio za pomocą Sugestera.
NPS, czyli Net Promoter Score, to doskonałe narzędzie do oceny zadowolenia i lojalności klientów Twojej firmy. Za pomocą tego prostego badania możesz łatwo poznać poziom satysfakcji Twoich kontrahentów i określić które obszary wymagają poprawy. Sugester pomoże ci samodzielnie przeprowadzić badanie NPS - nie musisz znać metodologii ani opłacać firmy badawczej!
Sugester to całościowe rozwiązanie: dzięki naszej aplikacji stworzysz formularz, roześlesz go do respondentów i przeanalizujesz wyniki. Nie musisz płacić firmie badawczej, wprowadzać formuł do arkusza kalkulacyjnego ani martwić się dostarczalnością Twoich ankiet.
Wyniki Twojego badania NPS są automatycznie zbierane i przekształcane w czytelne wykresy i tabele. Nie musisz samodzielnie zajmować się analizą zebranych danych: wszystko podajemy Ci jak na tacy.
Wyniki Twojego badania NPS możesz w bardzo prosty sposób udostępnić swoim współpracownikom, przełożonym czy partnerom biznesowym. Możesz zaprosić ich do swojego konta w Sugesterze, wysłać im link do strony z wynikami lub po prostu pobrać gotowy plik z raportem i rozesłać go za pomocą wbudowanego w naszą aplikację modułu e-mail.