Cennik Sugester CRM

Tylko do końca tygodnia zniżka 20%!
Wpisz kod f2wr3

Korzystaj z Sugester CRM przez 30 dni za darmo! Bez opłat instalacyjnych i długoterminowych zobowiązań.


Plan Free
0 zł/mc netto
3 użytkowników
100 klientów w bazie
1 GB na dokumenty
import/eksport ograniczony
personalizacja niedostępna
własna domena niedostępna
Wybierz
Plan Start
19 zł/mc netto
3 użytkowników
1000 klientów w bazie
5 GB na dokumenty
import/eksport dostępny
personalizacja niedostępna
własna domena niedostępna
Wybierz
Plan Pro
49 zł/mc netto
10 użytkowników
20000 klientów w bazie
20 GB na dokumenty
import/eksport dostępny
personalizacja niedostępna
własna domena dostępna
Wybierz
Plan Max
99 zł/mc netto
30 użytkowników
50000 klientów w bazie
100 GB na dokumenty
import/eksport dostępny
personalizacja dostępna
własna domena dostępna
Wybierz

Porównanie planów CRM

Dostępne plany

FREE

0 zł na zawsze  
Wybierz

Start

19 zł / m-c netto
Wybierz

Pro

49 zł / m-c netto
Wybierz

Max

99 zł / m-c netto
Wybierz

Funkcje CRM

Liczba użytkowników Ile osób może jednocześnie korzystać z CRM-a 3 3 10 30
Liczba klientów w bazieIlu klientów możesz wprowadzić i opisać w swojej bazie 100 1000 20000 50000
Miejsce na dokumentyIle miejsca w chmurze jest dostępne na Twoim koncie w Sugesterze 1 GB 5 GB 20 GB 100 GB
Import/eksport danychMożliwości wgrywania do Sugestera danych (baz klientów, maili) i pobierania ich na swój dysk ograniczony tak tak tak
Własna domenaMożliwość wyświetlania Sugestera pod własną domeną - - tak tak
Personalizacja Możliwości dostosowania wyglądu Sugestera do własnych potrzeb i upodobań - - - tak
Integracja z e-mailemNie musisz korzystać z osobnych aplikacji do zarządzania relacjami z klientem i wysyłania poczty. Sugestera można łatwo zintegrować z własnymi skrzynkami e-mail tak, aby za jego pomocą odbierać i wysyłać korespondencję - bez zmieniania adresu. Oryginały wszystkich Twoich maili pozostaną na Twoim serwerze. tak tak tak tak
Zarządzanie zadaniamiZaproś swoich współpracowników do Sugestera i usprawnij pracę w firmie. Nasza aplikacja pozwala na wygodne zarządzanie pracą - każde zadanie może być przypisane do osoby, klienta, projektu, mieć określoną datę wykonania, priorytet i przewidywany czas pracy. tak tak tak tak
Zarządzanie projektami Grupę zadań możesz połączyć w projekt, żeby w łatwiejszy sposób zarządzać pracą. Do projektu możesz przypisać wiele osób, śledzić jaki procent zadań zostałw wykonany i nie tylko. tak tak tak tak
Szablony projektów Jeśli w Twojej firmie często powtarza się podobny rodzaj projektu (np. "przygotowanie materiałów do druku") składający się z podobnych etapów, to nie ma sensu za każdym razem tworzyć go od nowa. Wystarczy że zdefiniujesz go jeden raz, a w przyszłości klikniesz "utwórz podobny". tak tak tak tak
Mierzenie czasu Warto wiedzieć ile dokładnie czasu zajęło wykonanie danego zadania. Dlatego Sugester posiada wbudowane kilka sposób na mierzenie czasu spędzonego w pracy - klasyczny timer, rejestrowanie aktywności wraz z godzinami oraz samodzielne podawanie godzin spędzonych na danych zadaniach. tak tak tak tak
Raportowanie Informacje stają się użyteczne dopiero wtedy, kiedy przedstawi się je w zrozumiały sposób. Wbudowane w Sugestera raporty pozwalają szybko zorientować się kto spędza ile czasu na jakich zadaniach, które projekty pochłaniają najwięcej wysiłku - i wiele więcej. tak tak tak tak
Różne poziomy dostępu Nie wszyscy pracownicy potrzebują dostępu do wszystkich danych - czy to ze względów bezpieczeństwa, czy po to, żeby uniknąć bałaganu. Wlaśnie dlatego Sugester pozwala okreslić indywidualny poziom przwywilejów dla każdego zarejestrowanego użytkownika. tak tak tak tak
Wykresy lejkowe Wykres lejkowy to jedno z ulubionych narzędzi każdego sprzedawcy. Sugester generuje je automatycznie na podstawie statusów przypisanych klientom w bazie (potencjalny, stracony, płacący itp.). tak tak tak tak
Zarządzanie interesami Każda transakcja dzieli się na etapy - od nawiązania kontaktu, przez stworzenie oferty, po otrzymanie zapłaty. W Sugesterze z łatwością prześledzisz historię poszczególnego interesu lub szybko zorientujesz się w ogólnej sytuacji w firmie. tak tak tak tak
Integracja z Fakturownia.plFakturownia.pl to jeden z najbardziej popularnych programów do wystawiania faktur, pobierania płatności i zarządzania magazynami w Polsce. Sugester pozwala bardzo łatwo zsynchronizować bazę klientów w Fakturowni z tą w Sugesterze, dzięki czemu zarządzanie Twoją firmą stanie się jeszcze łatwiejsze. tak tak tak tak
Integracja z live chatemJeśli aktywujesz w swoim koncie live chat, to rozmowy z wpisanymi do bazy klientami będą z nimi automatycznie kojarzone. Każda rozmowa będzie dostępna poprzez link w bazie klienta, a w trakcie konwersacji będziesz widzieć wyciąg informacji o danej osobie w prawym górnym rogu ekranu. tak tak tak tak
Dziennik aktywności Nie od dziś wiadomo, że wiedza to klucz od potęgi - dlatego też warto mieć wgląd w to, co dzieje się w Twojej firmie. Sugester pozwala na śledzenie każdej akcji wykonanej na Twoim koncie. W ten sposób zawsze dokładnie wiesz dokładnie czym zajmują się Twoi współpracownicy. tak tak tak tak
Ocena jakości komunikacji Sprawna i profesjonalna komunikacja z klientami to najlepszy sposób na zagwarantowanie, że w przyszłości ponownie skorzystają z Twoich usług. Łatwo sprawdzisz jaki rodzaj komunikacji odpowiada Twoim klientom dołączając do swoich emaili krótką ankietę. tak tak tak tak
Profile pracowników Jeśli w Twojej firmie pracuje naprawdę dużo ludzi, to warto, żeby informacje o nich były dostępne dla całej reszty zespołu. Edytowalne profile pracowników pozwalają też używać wbudowanych w Sugestera zmiennych w e-mailach. tak tak tak tak
Ograniczanie dostępu po IP Warto zadbać o bezpieczeństwo firmowych danych. Prosty sposób na osiągnięcie tego celu to ograniczenie dostępu do CRM-a do zakresu adresów IP przypisanych do biura. - tak tak tak
Karta klientaKarta klienta to miejsce, w któ®ym znajdują się wszystkie informacje o danym kontrahencie - od nazwy, przez NIP, po zdjęcie. tak tak tak tak
Historia kontaktówJeśli korzystasz ze zintegrowanej z Sugesterem poczty i czatu, to wystarczy jedno kliknięcie, żeby przejść do historii kontaktów z danym klientem. tak tak tak tak
Segregowanie klientówChcesz podzielić klientów na różne segmenty? Posortować ich w foldery? A może wolisz ograniczyć dostęp niektórych pracowników do części bazy? Nic prostszego - Sugester umożliwia wszystkie te operacje i wiele więcej. tak tak tak tak
Własne pola / kolumnyChociaż robimy co możemy, to nie jesteśmy w stanie pomyśleć o wszystkim. Jeśli zbierasz o klientach informacje, których istnienia nie przewidzieliśmy, to żaden problem - nasz CRM pozwala na dodawania włąsnych pól (kolumn). - tak tak tak
Łatwe dostosowanie widokuSugester pozwala łatwo przestawiać i ukrywać kolumny w CRMie. Dzięki temu zawsze widzisz tylko to, co jest ci w danej chwili potrzebne. tak tak tak tak
Dostępne plany

FREE

0 zł na zawsze  
Wybierz

Start

19 zł / m-c netto
Wybierz

Pro

49 zł / m-c netto
Wybierz

Max

99 zł / m-c netto
Wybierz