Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Uzyskaj wskaźnik NPS, badaj satysfakcję klientów i nie tylko
Załóż konto w Sugesterze
Prowadzisz firmę serwisową i chcesz w wygodny sposób przyjmować zgłoszenia o naprawach? Potrzebujesz rozwiązania, które uprości zbieranie informacji kontaktowych od potencjalnych klientów? Planujesz badanie zadowolenia klientów Twojej firmy? Wszystkie te rzeczy - i nie tylko - osiągniesz dzięki opcji tworzenia formularzy w Sugesterze.
Nasz prosty, graficzny interfejs pozwoli Ci utworzyć formularz w ciągu kilku minut.
Osadź formularz na stronie lub wygeneruj link i roześlij go mailem.
Przechowuj i przeglądaj wyniki bez potrzeby korzystania z arkusza kalkulacyjnego.
Formularze Sugestera umożliwiają zbieranie dowolnego rodzaju danych. Twoi klienci mogą wybierać daty spotkań, modele serwisowanych urządzeń, podawać swoje adresy e-mail albo oceny od 1 do 10. Dzięki temu Sugester pozwoli ci zbierać zgłoszenia i zamówienia, umawiać spotkania czy prowadzić badania satysfakcji. Sugester może też weryfikować, czy podane dane są np. prawidłowym adresem e-mail.
Formularze Sugestera możesz z łatwością dostosować do wyglądu swojej strony internetowej. Nie ograniczamy Twojej inwencji w żaden sposób: do każdego formularza bez problemu dodasz dowolny kod HTML lub CSS.
Każde wypełnienie formularza może generować powiadomienie e-mailowe zarówno dla Ciebie, jak i dla klienta. Dzięki temu obydwie strony natychmiast dostaną informację zwrotną np. o przyjęciu zgłoszenia serwisowego. Co więcej, dane z formularza mogą być przekazywane do Sugestera i zamieniane w zgłoszenia w systemie.
Formularze Sugestera możesz bardzo łatwo dodać do swojej strony: wystarczy, że skopiujesz wygenerowany przez system kawałek kodu i wkleisz go w odpowiednie miejsce. Możesz też pominąć ten krok i korzystać z wygenerowanej przez Sugestera strony zawierającej Twój formularz. Link do niej roześlesz klientom za pomocą e-maili.
Dane zebrane przez Twoje formularze są przechowywane w czytelnym formacie. Masz do nich dostęp z dowolnego miejsca - wystarczy, że zalogujesz się do Sugestera. Nie musisz już przejmować się arkuszami kalkulacyjnymi ani ręcznym przenoszeniem do nich wyników.
Badanie NPS, czyli Net Promoter Score, pozwala uzyskać wskaźnik zadowolenia i chęci polecenia Twojego produktu czy usługi. To popularne, miarodajne narzędzie świetnie nadaje się do pomiaru satysfakcji klientów. Dzięki NPS łatwo zmierzysz satysfakcję Twoich klientów i zorientujesz się jak możesz ją zwiększyć.
Utwórz badanie NPS »