Sugester Sugester
Produkty
CRM Live Chat Helpdesk Zarządzanie zadaniami Baza wiedzy Poczta E-mail E-mail marketing Feedback Formularze i ankiety VoIP
Funkcje
Funkcje CRM Funkcje Live Czatu Funkcje Helpdesku Funkcje zarządzania zadaniami Funkcje Bazy Wiedzy Funkcje poczty E-mail E-mail marketing Funkcje Feedbacku Funkcje VoIP Funkcje Formularzy i ankiet Wszystkie Funkcje
Wiedza i Pomoc
Kontakt Baza wiedzy Blog Poradniki Forum sugestii Inspirujące case studies +48 22 599 42 58 helpdesk@sugester.pl
Cennik Logowanie Załóż konto
PL
English Français Español Deutsch polski hrvatski српски / srpski
CRM Live Chat Helpdesk Zarządzanie zadaniami Baza wiedzy Poczta E-mail E-mail marketing Feedback Formularze i ankiety VoIP
Funkcje CRM Funkcje Live Czatu Funkcje Helpdesku Funkcje zarządzania zadaniami Funkcje Bazy Wiedzy Funkcje poczty E-mail E-mail marketing Funkcje Feedbacku Funkcje VoIP Funkcje Formularzy i ankiet Wszystkie Funkcje
Kontakt Baza wiedzy Blog Poradniki Forum sugestii Inspirujące case studies +48 22 599 42 58 helpdesk@sugester.pl
Cennik
Logowanie Załóż konto
Blog
Aktualności
Zarządzaj klientami
Nowe funkcje
Email Marketing
Obsługa klienta
Porady
Co nowego w nowym Sugesterze


       

Obsługa klienta


       

   


Blog Aktualności Obsługa klienta

Skuteczny Follow up - 13 wskazówek jak robić to dobrze [+3 szablony mailowe]

Niezależnie jak bardzo potencjalny klient jest zainteresowanym Twoim produktem, to - jak my wszyscy - jest w ciągłym biegu i zapamiętuje tylko część informacji, które do niego docierają.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

customer service

Blog Aktualności Obsługa klienta

Jak prowadzić dobry helpdesk?

Pierwszy krok już za Tobą - ktoś właśnie kupił Twój produkt. To jednak dopiero początek. Aby utrzymać starych klientów i zdobyć nowych musisz zadbać o zadowolenie każdego użytkownika.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Blog Aktualności Obsługa klienta

Tagi w mailach: oszczędź czas i zwiększ wydajność

Czym są tagi w mailach, po co z nich korzystać i jak dzięki nim zmniejszyć liczbę zapytań napływających do działu obsługi? Koniecznie sprawdź

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Polityka dmarc

Blog Aktualności Obsługa klienta

DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU

Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Formularz na stronę

Blog Aktualności Obsługa klienta

6 ciekawych sposobów na wykorzystanie formularzy

Większość firm umieszcza na swoich stronach formularze kontaktowe i na tym poprzestaje. Mało kto wie, że formularze to nie tylko skuteczny kanał kontaktu, ale też sposób na rozładowanie ruchu, spersonalizowaną sprzedaż czy polepszenie współpracy między działami w firmie.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Helpdesk

Blog Aktualności Obsługa klienta

7 sprawdzonych sposobów na optymalizację pracy Twojego helpdesku

Twój dział helpdesku ciągle się powiększa, a pracy i tak wciąż przybywa? Telefony się urywają, skrzynka pęka w szwach, a Ty szukasz na szybko kolejnych pracowników? STOP

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

szablony w Sugesterze

Blog Aktualności Obsługa klienta

Top 4 szablony w Sugesterze, które pomogą Ci zaoszczędzić czas

Masz dosyć pisania tych samych odpowiedzi na te same pytania, nawet po kilka razy dziennie? Nie jesteś sam. W tym artykule damy ci kilka wskazówek jak wykorzystać szablony w Sugesterze, by przyspieszyć odpowiedzi dla klienta, usprawnić pracę działu helpdesku i zminimalizować liczbę monotonnych powtarzalnych czynności.

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Zmiany od google

Blog Aktualności Obsługa klienta

Zmiany od Google i Yahoo dla nadawców wysyłających 5 k maili dziennie

Od 1 lutego 2024 r. Google i Yahoo wprowadzają zmiany dotyczące wymagań, jakie nadawcy maili muszą spełniać, by ich wiadomości wysyłane na Gmail lub Yahoo bezpiecznie lądowały w skrzynce odbiorczej, zamiast na przykład w spamie. Dla użytkowników Sugestera nic się nie zmienia, ale i tak mamy dla Was ważną informację!

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

Możliwości zadań w Sugesterze

Blog Obsługa klienta

Odkryj potencjał zadań w Sugesterze. Mini przewodnik dla początkujących i nie tylko

Artykuł przeznaczony jest głównie dla nowych użytkowników systemu. Chociaż jeśli używasz zadań w Sugesterze od dawna i zadajesz sobie pytanie - czy jest jeszcze coś o czym nie wiem? - to ten wpis pozwoli Ci znaleźć odpowiedź. Czy wiesz np czym są słowniki zadań lub gdzie spersonalizować formatkę do zadań?

 

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka

12345→

Footer

Produkt

  • O nas
  • Opinie klientów
  • Historie klientów
  • Funkcje
  • Program do sprzedaży
  • Sugester + Fakturownia.pl
  • Wersja mobilna
  • Program do e-mail marketingu
  • CRM za darmo
  • CRM dla działu obsługi klienta
  • CRM dla agencji reklamowej
  • Darmowy czat na stronę dla firm
  • Czat dla sklepów internetowych
  • Changelog, zakładka nowości
  • Zarządzanie czasem pracy
  • Gamifikacja
  • Praca zdalna

Pomoc

  • Baza wiedzy
  • Forum sugestii
  • Poradnik
  • Blog
  • Kontakt
  • +48 22 599 42 58

Dla klienta

  • Logowanie
  • Program partnerski
  • Integracje
  • Webinary
  • Sugester na start
  • Cennik
  • Nowości w systemie

Dokumenty

  • Regulamin
  • Bezpieczeństwo
  • RODO
  • Cookies
  • API
  • Dla mediów

Zarejestruj się

testuj za darmo

Język polski

English Français Español Deutsch hrvatski српски / srpski русский

Zobacz cennik

Twitter Google+ Facebook Linkedin

© 2023 Sugester