Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Blog Email marketing Obsługa klienta Porady Gotowe szablony maili świątecznych, którymi zachwycisz swoich klientów Odkryj sposób, by zaskoczyć i zachwycić klientów w te święta. Wyślij życzenia bożonarodzeniowe i noworoczne, korzystając z przygotowanych specjalnie na tę okazję szablonów maili świątecznych w Sugesterze. Sprawdź nasze inspiracje.
Gotowe szablony maili świątecznych, którymi zachwycisz swoich klientów
Odkryj sposób, by zaskoczyć i zachwycić klientów w te święta. Wyślij życzenia bożonarodzeniowe i noworoczne, korzystając z przygotowanych specjalnie na tę okazję szablonów maili świątecznych w Sugesterze. Sprawdź nasze inspiracje.
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!
Blog Email marketing Obsługa klienta Porady
Blog Email marketing Porady
Dlaczego kampania została zablokowana, czyli o błędach w mass mailingu
Wysyłasz właśnie kampanię mailingową. Wiesz, że oferta jest ciekawa, mail przykuwa uwagę, a lista odbiorców to Twoi klienci. Jesteś pełny nadziei na entuzjastyczną reakcję i nagle…Twój mailing z niewiadomych przyczyn zostaje zablokowany. Sprawdź najczęściej pojawiające się błędy w mailingu, które mogą blokować wysyłkę Twojej kampanii w Sugesterze.
Skuteczny mailing, czyli co zrobić, żeby mail nie trafił do spamu?
Z naszego doświadczenia jako dostawcy usługi emailingu wynika, że wiele problemów związanych z dostarczalnością kampanii mailingowej zaczyna się już na poziomie konstrukcji samego maila. Zbyt “ciężkie” wiadomości, źle dodane obrazki, śledzenie otwarć i klików - to i wiele innych często popełnianych błędów powoduje, że maile lądują w spamie lub w ogóle nie trafiają na serwer odbiorcy.