Zespół Sugester.pl, 2015-05-07
Szukasz darmowego programu do obsługi helpdesku? Najlepiej sprawdzi się takie rozwiązanie, które oparte jest na chmurze - będzie zawsze dostępne i łatwiejsze w obsłudze niż program offline. Co więcej, będzie ono działało bez problemu na każdym systemie operacyjnym i rodzaju urządzenia. Nieważne, czy korzystasz z Windowsa, OS X czy Linuxa - helpdesk online sprawdzi się równie dobrze na każdej z tych platform. Helpdesk w chmurze daje możliwość korzystania również z urządzeń mobilnych - na przykład telefonów z systemem Android czy iPhone'ów. Zalet darmowego dostępu do helpdesku nie trzeba wyliczać - każda oszczędność kosztów to dodatkowe pieniądze w firmowej kasie.
Ważne, aby helpdesk posiadał zintegrowany inbox - miejsce, do którego spływają rozmowy telefoniczne, e-maile, wpisy na forum i inne informacje. Dzięki temu zespół helpdesku szybko i łatwo zorientuje się w tym, co należy zrobić w pierwszej kolejności.
Wypróbuj darmowy helpdesk Sugestera