Anna Stefaniak, 2020-04-30
Kontakt z klientem to jedna z podstawowych czynności wykonywanych przy sprzedaży zarówno towarów jak i usług. Sugester pomaga w znacznym stopniu w organizacji takiego kontaktu. Jednym z narzędzi, nad którym ostatnio pracowaliśmy jest chat. Od kilku dni w systemie dostępna jest już nowa wersja tego narzędzia - WebChat.
Nowy WebChat działa, podobnie jak jego poprzednia wersja w dwóch obszarach. Pierwszy przeznaczony jest dla klientów odwiedzających strony WWW i stanowi małe okienko do wpisywania pytań np. na temat udostępnianej usługi. Drugi obszar stworzony został dla administratorów, którzy odpowiadając na pytania powinni mieć pod ręką najważniejsze informacje dotyczące rozmówcy.
Dla wygody pracy zoptymalizowaliśmy mechanizmy i stworzyliśmy 3 nowe wyglądy, które mamy nadzieję przypadną Wam do gustu.
Więcej informacji na temat jak działa nowy moduł można znaleźć na naszej bazie wiedzy w poście Opis elementów w Sugester WebChat