Zespół Sugester.pl, 2015-05-08
Na rynku dostępnych jest wiele systemów CRM. Najbardziej znane z nich to takie produkty jak Salesforce, Oracle Siebel, SAP, Microsoft Dynamics CRM czy SugarCRM. Żaden z nich jednak nie jest dostępny w polskiej wersji językowej; poza tym rozwiązania te są bardzo drogie.
Polski CRM ma nad tymi produktami wiele przewag. Po pierwsze, polski CRM to tańsze rozwiązanie niż oprogramowanie tworzone z myślą o zachodnim odbiorcy. Po drugie, cały system dostępny jest po polsku, co jest bardzo ważne, jeśli nasz zespół obsługi klienta czy zespół sprzedawców nie zna dobrze języka angielskiego. Po trzecie, do polskiego oprogramowania łatwo będzie uzyskać polskojęzyczne wsparcie techniczne, co może być trudne w przypadku rozwiązań, które powstały za granicą. Po czwarte, polskie systemy CRM to stosunkowo małe, prężne przedsiębiorstwa - łatwo będzie skontaktować się z zespołem tworzącym dane oprogramowanie i poprosić o dodanie nowej funkcji. Podsumowując - polski CRM to dobry wybór, jeśli zależy nam na dobrym wsparciu technicznym, ograniczeniu kosztów i polskojęzycznym interfejsie.
Wypróbuj polski CRM Sugester