Lista nowości w Nowym Sugesterze

Przedstawiamy nowy autoresponder, powiązanie domeny klienta z mailem i więcej

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2023-08-30

Ze względu na wakacje było u nas trochę leniwiej, ale to nie oznacza, że nic się nie działo. Dodaliśmy kilka fajnych rzeczy w Nowym Sugesterze, którymi chętnie się dzielimy. Kilka funkcjonalności przenieśliśmy z obecnej wersji systemu, ale mamy też zupełną nowość!

Nowy autoresponder, czyli automatyczna odpowiedź na maila

Autoresponder, czyli automatyczna odpowiedź na maila jest już w Nowym Sugesterze! W ustawieniach skrzynki możesz włączyć autoresponder i dokonać dla niego ustawień, ale pamiętaj - nie jest to już ten sam autoresponder, jaki znasz ze starej wersji systemu. 

Czym autoresponder w Nowym Sugesterze różni się od tego “starego”?

Sama funkcja nie jest niczym nowym - aktywujesz dla danej skrzynki autoresponder i kiedy klient do Ciebie napisze, system wyśle mu automatyczną odpowiedź z określonym tytułem i treścią. Gdzie w takim razie jest ta nowość?  

Pamietając, czego brakowało użytkownikom obecnej wersji Sugestera, dodaliśmy kilka super przydatnych opcji:

  • Przede wszystkim możesz dokładnie wybrać z kalendarza od kiedy do kiedy ma działać autoresponder. Dzięki temu możesz go włączyć nawet na jeden dzień i nie martwić się, że zapomnisz o jego wyłączeniu
  • Jeżeli 24h to za duży zakres czasu, możesz ustawić dokładne godziny, w jakich autoresponder ma być włączony
  • W przypadku ustawienia godzin, uwzględniliśmy strefy czasowe i aktualny czas dla konta. Jeśli chcesz dostosować wysyłkę do godzin aktywności Twoich odbiorców, wystarczy, że wybierzesz odpowiednią strefę czasową i ustalisz godziny.

Po co dodaliśmy strefy czasowe do autorespondera?

  1. Bo w ten sposób łatwiej dostosujesz wysyłkę do lokalnych godzin. Ludzie na całym świecie są aktywni o różnych porach. Wysyłając autoresponder o odpowiedniej godzinie dla danej strefy czasowej, zwiększasz szansę, że odbiorca ją otworzy i przeczyta
  2. Bo unikniesz irytacji odbiorców, kiedy ważne maile będą dostawać od Ciebie w godzinach dla nich nieprzystępnych, na przykład w nocy
  3. Bo poprawisz dzięki temu wskaźniki otwarć i kliknięć. Dostosowując wysyłkę automatycznej odpowiedzi do godzin aktywności odbiorców, możesz liczyć na więcej otwarć Twoich wiadomości i kliknięć w linki w niej zawarte
  4. I na koniec dlatego, że dzięki temu polepszysz swoją komunikację. Jeśli wysyłasz autoresponder dokładnie wtedy, kiedy Twoi odbiorcy są najaktywniejści, możesz być pewny, że więcej Twoich treści do nich trafi i chętniej na nie zareagują

Gdzie w takim razie znaleźć autorespondera w Nowym Sugesterze?

Rozwiń 4 kropki w górnej belce i przejdź do sekcji Mail, a następnie kliknij Skrzynki. Dalej postępuj według instrukcji:

  • z listy skrzynek wybierz konkretną, dla której chcesz włączyć autoresponder
  • kliknij wielokropek w prawym górnym rogu i wybierz opcję Edycja
  • zjedź w dół do do sekcji Ustawienia autorespondera 
  • kliknij Włącz autoresponder
  • ustaw daty od-do
  • ustaw godziny od-do
  • wybierz strefę czasową
  • uzupełnij tytuł i treść autorespondera

Gotowe! Tak skonfigurowana automatyczna odpowiedź trafi do Twojego klienta.

Autoresponder w nowym sugesterze

 

Powiązanie domeny klienta z mailem

Już teraz, odbierając maile w Nowym Sugesterze dokładnie wiadomo, od jakiego klienta został on wysłany. Wszystko za sprawą funkcji powiązania domeny klienta z mailem. Dzięki niej, jeśli klient jest dodany w systemie i na jego karcie klienta jest zapisane z jakiej domeny korzysta, to każdy mail, który przyjdzie z tej domeny - niezależnie czy adres kontaktowy istnieje już w Sugesterze czy nie - zostanie wyświetlony na liście wiadomości jako mail od tego konkretnego klienta.

Funkcja została przejęta ze starej wersji systemu, dlatego obecnym użytkownikom Sugestera jest na pewno dobrze znana.

Co daje Ci powiązanie domeny klienta z mailem?

  • Pozwala na utrzymanie porządku w bazie klientów oraz na liście maili
  • Nie musisz się martwić, że mail od klienta z nieznanego Ci adresu gdzieś zaginie w stosie pozostałych wiadomości
  • Każdą wiadomość z domeny danego klienta możesz łatwo wyszukać

Na ten moment funkcja jest w wersji podstawowej. Oznacza to, że nowe adresy mailowe z danej domeny nie zapisują się jeszcze automatycznie na karcie klienta w sekcji Kontakty, ale będzie to nasz kolejny krok.

Jeśli chcesz powiązać domenę klienta z konkretnym klientem w CRM, wystarczy że:

  • Wejdziesz na listę klientów
  • Z listy przejdziesz na kartę konkretnego klienta, klikając jego nazwę
  • Klikniesz wielokropek w prawym górnym rogu i wybierzesz Edycję
  • Klikniesz Rozwiń pełne dane
  • W polu Domena wpiszesz nazwę domeny klienta

 

Domyślne ładowanie 100 maili na liście w inboxie

Dla wygodny użytkowników rozszerzyliśmy listę maili w inboxie do 100 rekordów. Oznacza to, że teraz jak wejdziesz w inbox, to system zaczyta domyślnie 100 Twoich maili na stronie (oczywiście jeśli tyle masz w inboxie). Aby zobaczyć kolejne maile, wystarczy że przejdziesz do następnej strony (na dole listy).

ładowanie 100 maili na liście w inboxie

 

Organizacja w postach w bazie wiedzy

Na początku wakacji pisaliśmy o nowych funkcjach w bazie wiedzy w Nowym Sugesterze. Teraz mamy kolejne dwie zmiany, które są bardziej kontynuacją tego co znamy ze “starego” Sugestera niż nowością, ale wydały nam się niezbędne już na tym etapie prac z Nowym Sugesterem, dlatego pojawiły się w systemie.

Jedną z nich jest możliwość tworzenia kategorii i podkategorii do wpisów w bazie wiedzy. 

Jak ta funkcja pomaga w zarządzaniu treścią w bazie wiedzy?

  • Porządkujesz zawartość bazy wiedzy w sposób logiczny i przejrzysty. Dzięki podziałowi na kategorie i podkategorie użytkownicy łatwiej mogą znaleźć treści związane z danym tematem
  • Możesz tworzyć kategorie i podkategorie dostosowane do potrzeb użytkowników oraz profilu twojej firmy
  • Ułatwiasz zachowanie hierarchii informacji. Dzięki kategoriom możesz publikować ogólne treści, a podkategorii użyjesz do zapisania bardziej szczegółowych informacji
  • Użytkownicy mogą szybciej wyszukać interesujące ich treści. Wystarczy, że przypiszesz tematy do odpowiednich kategorii i podkategorii. Odwiedzający Twoją bazę wiedzy mogą się skupić na konkretnych treściach, które ich interesują, bez konieczności przeszukiwania całej bazy.

Jeśli chcesz dodać nową kategorię do bazy wiedzy, kliknij w 4 kropki w górnej belce i wybierz w sekcji Bazy wiedzy -> Kategorie. Naciśnij “+” na liście kategorii i stwórz nową. 

A jeśli dodaną właśnie kategorię chcesz podzielić na podkategorie, wejdź ponownie na listę kategorii i kliknij w nazwę wybranej kategorii. Następnie kliknij niebieski przycisk Dodaj podkategorię. To o czym musisz pamiętać, tworząc podkategorie to:

  • uzupełnić pole Baza wiedzy. Wybierz nazwę bazy, dla której tworzysz podkategorię. 
  • w polu Kategoria nadrzędna wybierz nazwę głównej kategorii

Podkategorie w bazie wiedzy


 

Drag&drop dla kategorii w bazie wiedzy

Dzięki funkcji drag&drop wygodnie przeniesiesz elementy z jednego miejsca na drugie. Wystarczy, że przeciągniesz myszką element i upuścisz w wybranym obszarze.

W Nowym Sugesterze dodaliśmy drag&drop na liście Kategorii w Bazie wiedzy, żeby łatwiej było zarządzać kolejnością wyświetlanych tematów.

To jak ustawisz kolejność kategorii na liście ma wpływ jak będą się wyświetlać na stronie głównej bazy wiedzy. 

Dzięki drag&drop możesz porządkować treści zawarte w bazie wiedzy i ustalać ich hierarchię na każdym etapie tworzenia wpisów do bazy. 

funkcja drag&drop dla kategorii w bazie wiedzy

 

To tylko część z funkcji, jakie powstały dla Nowego Sugestera. Nie piszemy tu o drobnych zmianach funkcjonalnych, usprawnianiu istniejących już funkcji czy ciągłych poprawkach wizualnych, żeby wszystko wyglądało jak najlepiej.

Podajemy tylko konkrety:) A tych już niebawem więcej, kolejne funkcje już czekają na końcowe testy i wgranie. Wiecie czym są wzmianki? To będzie rewolucja w zarządzaniu zadaniami, także czekajcie na więcej!