a_pixel
Blog Nowe funkcje

Widget Autocall na Twoją stronę, Eksport timesheetu do xls, tagi do rozmów VOIP i wiele innych czyli podsumowanie września 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-10-05

1. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki funkcji Autocall

W Sugesterze pojawiło się rewolucyjne narzędzie, które pozwoli Wam zwiększyć swoją sprzedaż, wyjść naprzeciw potencjalnym klientom i jednocześnie zacieśnić relacje już z tymi obecnymi! Mowa o funkcji autocall czyli automatycznym oddzwanianiu do klienta, gdy ten zostawi Wam swój numer telefonu. System po wypełnieniu przez klienta okienka z numerem telefonu w błyskawicznym tempie - bo w ciągu 30 sekund - wykona do niego automatycznie połączenie.

Jak to działa?

W konfiguracji VOIP dodajecie Autocall Widget, a wygenerowany skrypt wstawiacie na swoją stronę internetową. Widget ma za zadanie zwiększyć ruch na stronie i wygenerować dodatkowe leady sprzedażowe. W jaki sposób? To proste:

- potencjalny klient klika ikonkę słuchawki na Twojej stronie
- wpisuje numer telefonu w okienko, które pojawiło się na ekranie
- Sugester automatycznie łączy Twojego pracownika z klientem, który właśnie zostawił numer telefonu
- Twój pracownik i potencjalny klient prowadzą ciekawą rozmowę :)

Nawet jeśli Wasz potencjalny klient jest zainteresowany rozmową, ale nie ma teraz czasu, Sugester umożliwia pozostawienie mu numeru telefonu i wybranie konkretnej daty i godziny kiedy system ma oddzwonić.

Dodatkowo w konfiguracji Autocall możecie ustawić czy widget ma być dostępny na stronie tylko w godzinach pracy Waszego biura, czy może 24h. Szykujcie się na zatrzęsienie pracy! :)

Więcej na temat automatycznego oddzwaniania w artykule Widget autocall

 

2. Eksportuj swój timesheet do pliku xls

Wielu z naszych klientów ceni sobie możliwość eksportowania danych do plików xls w celu ich dalszego analizowania, aktualizowania czy raportowania. Dlatego dajemy w Sugesterze możliwość eksportowania takich danych jak maile, zadania, klienci, kontakty czy interesy do klientów. We wrześniu dołożyliśmy jeszcze możliwość szybkiego eksportowania raportu czasu pracy do pliku xls. Często słyszeliśmy od Was, że taka opcja jest potrzebna dlatego miło nam ogłosić, że jest już ona dostępna w naszym systemie!

Zobaczcie jak łatwo wyeksportować raport czasu pracy w Sugesterze:

* wejdź w Raporty>Lista raportów>Czas pracy
* wybierz użytkownika, dla którego chcesz wygenerować raport
* wybierz zakres dat, który ma obejmować raport
* kliknij Szukaj, a następnie Pobierz XLS

 

Rozpocznie się eksport danych, które po zakończeniu procesu będzie można otworzyć w pliku xls, klikając przycisk Pobierz

Przeniesiony do excela timesheet możecie wykorzystać do rozliczenia z pracownikami za wykonaną pracę lub z klientem za projekt.

Więcej na temat timesheetu w artykule Eksport timesheetu do xls

 

3. Grupuj tematy połączeń telefonicznych za pomocą tagów w rozmowach VOIP

Sugester umożliwia wreszcie tagownaie rozmów VOIP. Krótkie słowa klucze dodawane do każdej rozmowy telefonicznej pozwolą Wam szybciej wyszukiwać interesujące Was informacje, które możecie wykorzystać do raportu lub analizy ruchu na infolinii. Używając tagów, jesteście w stanie jednym (lub więcej) słowem określić temat poruszony z klientem, tak by koledzy z teamu lub osoba nadzorująca widziały z czym najczęściej zgłaszają się do Was klienci. A od tagów prosta już droga, by na ich podstawie stworzyć bazę wiedzy, w której zamieścicie odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania dotyczące np wprowadzenia nowego produktu lub sposobu realizacji zamówienia :)

Więcej na temat tagów w artykule Dodawanie tagu do rozmowy VOIP
 

 

4. Dawaj dostępy do kontaktów i ich korespondencji tylko określonym departamentom

Jeśli operujecie na Waszym koncie w Sugesterze działami to ucieszy Was informacja, że od teraz do działu można przypisywać także kontakty. Każdy kontakt może należeć do określonego działu lub może istnieć -bez działu-. Dzięki temu każdy pracownik widzi tylko te kontakty i korespondencję, które znajdują się w jego dziale i ma dostęp tylko do tych informacji, do których mieć powinien. Pamiętajcie jednak, że każdy kontakt podpięty do danego klienta jest od niego zależny pod względem działu. Oznacza to, że jeśli klient jest w dziale “marketing” to każdy nowy kontakt dodany do tego klienta automatycznie będzie przypisany również do działu “marketing”.
Łatwiej wtedy o zarządzanie uprawnieniami i zachowanie spójności w przepływie informacji.

Więcej na temat działów w Kontaktach w artykule Przypisanie działu do kontaktu.

 

 

5. Nowe możliwości przy “łączeniu klientów” w CRMie

Nawet w najbardziej zorganizowanej firmie może zdarzyć się zdublowany kontakt czy klient w bazie. Czasem jest to kwestia błędnego zapisu nazwy klienta lub kilku różnych adresów email, z których klient się do nas zgłaszał. Na szczęście w takich sytuacjach przychodzi z pomocą funkcja “Połącz klientów”. Wystarczy na liście klientów zaznać checkboxami te rekordy, które mają być połączone w jeden, a następnie kliknąć przycisk Połącz z górnej belki nad listą. Dodatkowo od teraz możecie zaznaczyć też, który z łączonych rekordów jest główny, co oznacza, że  to jego dane mają nadpisywać informacje zapisane na kartach pozostałych klientów. Duża wygoda i oszczędność czasu:)

Więcej na ten temat łączenia w artykule Łączenie klientów.

 

To tyle jeśli chodzi o najważniejsze wrześniowe funkcje. Jeśli chcecie poznać wszystkie, nawet te najmniejsze, które pojawiły się w zeszłym miesiącu w Sugesterze, odwiedźcie nasze Nowości.

 

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.