a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Nowości
Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 30 maja - 5 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-03

1. Formularze jako osobny moduł

Od dłuższego czasu umożliwiamy Wam wybór modułów, z których chcecie korzystać Sugestera. Dzięki temu sami możecie zdecydować które opcje naszego oprogramowania są Wam potrzebne, a które wolicie ukryć. W tym tygodniu jako osobny moduł wydzieliliśmy Formularze.

Moduł formularzy w Sugesterze

Tak jak wszystkie inne moduły, możecie włączyć lub wyłączyć go w menu Ustawienia > Więcej. Poradnik tworzenia formularzy udostępniamy w naszej bazie wiedzy.

 

2. Predefiniowane formularze NPS

 

Do modułu formularzy dodaliśmy też nową funkcję - Predifinowane formularze NPS. NPS, czyli Net Promoter Score to wygodne narzędzie ankietowe służące do mierzenia satysfakcj i lojalności klientów. Dzięki Sugesterowi możesz w ciągu kilku minut wygenerować i rozesłać taką ankietę do swoich klientów i minimalnym nakładem pracy przebadać ich zadowolenie z Twoich usług czy produktów. Więcej o ankietach NPS piszemy na naszej podstronie.


Tworzenie badań NPS w Sugesterze

3. "Wyślij i przypomnij" dla nowych maili

Do niedawna funkcja "Wyślij i przypomnij" (którą dokładniej opisujemy w tym i tym artykule) była dostępna tylko podczas odpowiadania na maile. Od teraz dostępna jest także dla nowych wątków - czyli możemy "wysłać i przypomnieć" maila nawet jeśli wcześniej nie kontaktowaliśmy się z daną osobą.


Funkcja wyślij i przypomnij

4. Bardziej czytelne podsumowanie wątków

Zmieniliśmy widok podglądu długich wątków e-mailowych. Do tej pory na górze wyświetlała się najstarsza wiadomość, a na dole - najnowsza. Odwróciliśmy tę kolejność, dzięki czemu korzystanie z podglądu korespondencji jest teraz szybsze i wygodniejsze.

 

5. Widok województw na liście klientów

Usunęliśmy błąd z modułu CRM - od tej pory można wyświetlić województwo danego klienta jako kolumnę na liście.


Województwo na liście

6. Przycisk usuwania aktywności na karcie klienta

Uprościliśmy usuwanie aktywności utworzonych dla danego klienta. Nie trzeba już w nie klikać i przechodzić do ekranu edycji - aktywność można usunąć bezpośrednio z poziomu głównego widoku.


Usuwanie aktywności

 

7. Alert przy dużej liczbie adresatów

Często zdarza się, że przy wysyłaniu korespondencji do wielu odbiorców zapominamy użyć opcji "BCC", przez co wszyscy adresaci widzą adresy pozostałych. Dlatego dodaliśmy do Sugestera ostrzeżenie, które pozwola uniknąć podobnych wpadek. Przy wysyłaniu maila do 6 lub więcej odbiorców zobaczysz komunikat, który informuje o dużej liczbie odbiorców i zasugeruje użycie opcji "Wielu odbiorców". Funkcja "Wielu odbiorców" automatycznie wysyła osobnego maila do każdego odbiorcy, dzięki czemu nie wiedzą oni, że są odbiorcami grupowej korespondencji.


Komunikat o zbyt wielu odbiorcach

Nowości
Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 30 maja - 5 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-03

1. Formularze jako osobny moduł

Od dłuższego czasu umożliwiamy Wam wybór modułów, z których chcecie korzystać Sugestera. Dzięki temu sami możecie zdecydować które opcje naszego oprogramowania są Wam potrzebne, a które wolicie ukryć. W tym tygodniu jako osobny moduł wydzieliliśmy Formularze.

Moduł formularzy w Sugesterze

Tak jak wszystkie inne moduły, możecie włączyć lub wyłączyć go w menu Ustawienia > Więcej. Poradnik tworzenia formularzy udostępniamy w naszej bazie wiedzy.

 

2. Predefiniowane formularze NPS

 

Do modułu formularzy dodaliśmy też nową funkcję - Predifinowane formularze NPS. NPS, czyli Net Promoter Score to wygodne narzędzie ankietowe służące do mierzenia satysfakcj i lojalności klientów. Dzięki Sugesterowi możesz w ciągu kilku minut wygenerować i rozesłać taką ankietę do swoich klientów i minimalnym nakładem pracy przebadać ich zadowolenie z Twoich usług czy produktów. Więcej o ankietach NPS piszemy na naszej podstronie.


Tworzenie badań NPS w Sugesterze

3. "Wyślij i przypomnij" dla nowych maili

Do niedawna funkcja "Wyślij i przypomnij" (którą dokładniej opisujemy w tym i tym artykule) była dostępna tylko podczas odpowiadania na maile. Od teraz dostępna jest także dla nowych wątków - czyli możemy "wysłać i przypomnieć" maila nawet jeśli wcześniej nie kontaktowaliśmy się z daną osobą.


Funkcja wyślij i przypomnij

4. Bardziej czytelne podsumowanie wątków

Zmieniliśmy widok podglądu długich wątków e-mailowych. Do tej pory na górze wyświetlała się najstarsza wiadomość, a na dole - najnowsza. Odwróciliśmy tę kolejność, dzięki czemu korzystanie z podglądu korespondencji jest teraz szybsze i wygodniejsze.

 

5. Widok województw na liście klientów

Usunęliśmy błąd z modułu CRM - od tej pory można wyświetlić województwo danego klienta jako kolumnę na liście.


Województwo na liście

6. Przycisk usuwania aktywności na karcie klienta

Uprościliśmy usuwanie aktywności utworzonych dla danego klienta. Nie trzeba już w nie klikać i przechodzić do ekranu edycji - aktywność można usunąć bezpośrednio z poziomu głównego widoku.


Usuwanie aktywności

 

7. Alert przy dużej liczbie adresatów

Często zdarza się, że przy wysyłaniu korespondencji do wielu odbiorców zapominamy użyć opcji "BCC", przez co wszyscy adresaci widzą adresy pozostałych. Dlatego dodaliśmy do Sugestera ostrzeżenie, które pozwola uniknąć podobnych wpadek. Przy wysyłaniu maila do 6 lub więcej odbiorców zobaczysz komunikat, który informuje o dużej liczbie odbiorców i zasugeruje użycie opcji "Wielu odbiorców". Funkcja "Wielu odbiorców" automatycznie wysyła osobnego maila do każdego odbiorcy, dzięki czemu nie wiedzą oni, że są odbiorcami grupowej korespondencji.


Komunikat o zbyt wielu odbiorcach

Nowości
Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 30 maja - 5 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-03

1. Formularze jako osobny moduł

Od dłuższego czasu umożliwiamy Wam wybór modułów, z których chcecie korzystać Sugestera. Dzięki temu sami możecie zdecydować które opcje naszego oprogramowania są Wam potrzebne, a które wolicie ukryć. W tym tygodniu jako osobny moduł wydzieliliśmy Formularze.

Moduł formularzy w Sugesterze

Tak jak wszystkie inne moduły, możecie włączyć lub wyłączyć go w menu Ustawienia > Więcej. Poradnik tworzenia formularzy udostępniamy w naszej bazie wiedzy.

 

2. Predefiniowane formularze NPS

 

Do modułu formularzy dodaliśmy też nową funkcję - Predifinowane formularze NPS. NPS, czyli Net Promoter Score to wygodne narzędzie ankietowe służące do mierzenia satysfakcj i lojalności klientów. Dzięki Sugesterowi możesz w ciągu kilku minut wygenerować i rozesłać taką ankietę do swoich klientów i minimalnym nakładem pracy przebadać ich zadowolenie z Twoich usług czy produktów. Więcej o ankietach NPS piszemy na naszej podstronie.


Tworzenie badań NPS w Sugesterze

3. "Wyślij i przypomnij" dla nowych maili

Do niedawna funkcja "Wyślij i przypomnij" (którą dokładniej opisujemy w tym i tym artykule) była dostępna tylko podczas odpowiadania na maile. Od teraz dostępna jest także dla nowych wątków - czyli możemy "wysłać i przypomnieć" maila nawet jeśli wcześniej nie kontaktowaliśmy się z daną osobą.


Funkcja wyślij i przypomnij

4. Bardziej czytelne podsumowanie wątków

Zmieniliśmy widok podglądu długich wątków e-mailowych. Do tej pory na górze wyświetlała się najstarsza wiadomość, a na dole - najnowsza. Odwróciliśmy tę kolejność, dzięki czemu korzystanie z podglądu korespondencji jest teraz szybsze i wygodniejsze.

 

5. Widok województw na liście klientów

Usunęliśmy błąd z modułu CRM - od tej pory można wyświetlić województwo danego klienta jako kolumnę na liście.


Województwo na liście

6. Przycisk usuwania aktywności na karcie klienta

Uprościliśmy usuwanie aktywności utworzonych dla danego klienta. Nie trzeba już w nie klikać i przechodzić do ekranu edycji - aktywność można usunąć bezpośrednio z poziomu głównego widoku.


Usuwanie aktywności

 

7. Alert przy dużej liczbie adresatów

Często zdarza się, że przy wysyłaniu korespondencji do wielu odbiorców zapominamy użyć opcji "BCC", przez co wszyscy adresaci widzą adresy pozostałych. Dlatego dodaliśmy do Sugestera ostrzeżenie, które pozwola uniknąć podobnych wpadek. Przy wysyłaniu maila do 6 lub więcej odbiorców zobaczysz komunikat, który informuje o dużej liczbie odbiorców i zasugeruje użycie opcji "Wielu odbiorców". Funkcja "Wielu odbiorców" automatycznie wysyła osobnego maila do każdego odbiorcy, dzięki czemu nie wiedzą oni, że są odbiorcami grupowej korespondencji.


Komunikat o zbyt wielu odbiorcach

Nowości
Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 30 maja - 5 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-03

1. Formularze jako osobny moduł

Od dłuższego czasu umożliwiamy Wam wybór modułów, z których chcecie korzystać Sugestera. Dzięki temu sami możecie zdecydować które opcje naszego oprogramowania są Wam potrzebne, a które wolicie ukryć. W tym tygodniu jako osobny moduł wydzieliliśmy Formularze.

Moduł formularzy w Sugesterze

Tak jak wszystkie inne moduły, możecie włączyć lub wyłączyć go w menu Ustawienia > Więcej. Poradnik tworzenia formularzy udostępniamy w naszej bazie wiedzy.

 

2. Predefiniowane formularze NPS

 

Do modułu formularzy dodaliśmy też nową funkcję - Predifinowane formularze NPS. NPS, czyli Net Promoter Score to wygodne narzędzie ankietowe służące do mierzenia satysfakcj i lojalności klientów. Dzięki Sugesterowi możesz w ciągu kilku minut wygenerować i rozesłać taką ankietę do swoich klientów i minimalnym nakładem pracy przebadać ich zadowolenie z Twoich usług czy produktów. Więcej o ankietach NPS piszemy na naszej podstronie.


Tworzenie badań NPS w Sugesterze

3. "Wyślij i przypomnij" dla nowych maili

Do niedawna funkcja "Wyślij i przypomnij" (którą dokładniej opisujemy w tym i tym artykule) była dostępna tylko podczas odpowiadania na maile. Od teraz dostępna jest także dla nowych wątków - czyli możemy "wysłać i przypomnieć" maila nawet jeśli wcześniej nie kontaktowaliśmy się z daną osobą.


Funkcja wyślij i przypomnij

4. Bardziej czytelne podsumowanie wątków

Zmieniliśmy widok podglądu długich wątków e-mailowych. Do tej pory na górze wyświetlała się najstarsza wiadomość, a na dole - najnowsza. Odwróciliśmy tę kolejność, dzięki czemu korzystanie z podglądu korespondencji jest teraz szybsze i wygodniejsze.

 

5. Widok województw na liście klientów

Usunęliśmy błąd z modułu CRM - od tej pory można wyświetlić województwo danego klienta jako kolumnę na liście.


Województwo na liście

6. Przycisk usuwania aktywności na karcie klienta

Uprościliśmy usuwanie aktywności utworzonych dla danego klienta. Nie trzeba już w nie klikać i przechodzić do ekranu edycji - aktywność można usunąć bezpośrednio z poziomu głównego widoku.


Usuwanie aktywności

 

7. Alert przy dużej liczbie adresatów

Często zdarza się, że przy wysyłaniu korespondencji do wielu odbiorców zapominamy użyć opcji "BCC", przez co wszyscy adresaci widzą adresy pozostałych. Dlatego dodaliśmy do Sugestera ostrzeżenie, które pozwola uniknąć podobnych wpadek. Przy wysyłaniu maila do 6 lub więcej odbiorców zobaczysz komunikat, który informuje o dużej liczbie odbiorców i zasugeruje użycie opcji "Wielu odbiorców". Funkcja "Wielu odbiorców" automatycznie wysyła osobnego maila do każdego odbiorcy, dzięki czemu nie wiedzą oni, że są odbiorcami grupowej korespondencji.


Komunikat o zbyt wielu odbiorcach

Nowości
Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 30 maja - 5 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-03

1. Formularze jako osobny moduł

Od dłuższego czasu umożliwiamy Wam wybór modułów, z których chcecie korzystać Sugestera. Dzięki temu sami możecie zdecydować które opcje naszego oprogramowania są Wam potrzebne, a które wolicie ukryć. W tym tygodniu jako osobny moduł wydzieliliśmy Formularze.

Moduł formularzy w Sugesterze

Tak jak wszystkie inne moduły, możecie włączyć lub wyłączyć go w menu Ustawienia > Więcej. Poradnik tworzenia formularzy udostępniamy w naszej bazie wiedzy.

 

2. Predefiniowane formularze NPS

 

Do modułu formularzy dodaliśmy też nową funkcję - Predifinowane formularze NPS. NPS, czyli Net Promoter Score to wygodne narzędzie ankietowe służące do mierzenia satysfakcj i lojalności klientów. Dzięki Sugesterowi możesz w ciągu kilku minut wygenerować i rozesłać taką ankietę do swoich klientów i minimalnym nakładem pracy przebadać ich zadowolenie z Twoich usług czy produktów. Więcej o ankietach NPS piszemy na naszej podstronie.


Tworzenie badań NPS w Sugesterze

3. "Wyślij i przypomnij" dla nowych maili

Do niedawna funkcja "Wyślij i przypomnij" (którą dokładniej opisujemy w tym i tym artykule) była dostępna tylko podczas odpowiadania na maile. Od teraz dostępna jest także dla nowych wątków - czyli możemy "wysłać i przypomnieć" maila nawet jeśli wcześniej nie kontaktowaliśmy się z daną osobą.


Funkcja wyślij i przypomnij

4. Bardziej czytelne podsumowanie wątków

Zmieniliśmy widok podglądu długich wątków e-mailowych. Do tej pory na górze wyświetlała się najstarsza wiadomość, a na dole - najnowsza. Odwróciliśmy tę kolejność, dzięki czemu korzystanie z podglądu korespondencji jest teraz szybsze i wygodniejsze.

 

5. Widok województw na liście klientów

Usunęliśmy błąd z modułu CRM - od tej pory można wyświetlić województwo danego klienta jako kolumnę na liście.


Województwo na liście

6. Przycisk usuwania aktywności na karcie klienta

Uprościliśmy usuwanie aktywności utworzonych dla danego klienta. Nie trzeba już w nie klikać i przechodzić do ekranu edycji - aktywność można usunąć bezpośrednio z poziomu głównego widoku.


Usuwanie aktywności

 

7. Alert przy dużej liczbie adresatów

Często zdarza się, że przy wysyłaniu korespondencji do wielu odbiorców zapominamy użyć opcji "BCC", przez co wszyscy adresaci widzą adresy pozostałych. Dlatego dodaliśmy do Sugestera ostrzeżenie, które pozwola uniknąć podobnych wpadek. Przy wysyłaniu maila do 6 lub więcej odbiorców zobaczysz komunikat, który informuje o dużej liczbie odbiorców i zasugeruje użycie opcji "Wielu odbiorców". Funkcja "Wielu odbiorców" automatycznie wysyła osobnego maila do każdego odbiorcy, dzięki czemu nie wiedzą oni, że są odbiorcami grupowej korespondencji.


Komunikat o zbyt wielu odbiorcach

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.