Zespół Sugester.pl, 2016-03-11
Nikomu nie trzeba przypominać, że dobra i sprawna obsługa klienta to kluczowy element sukcesu w biznesie. Oczekujemy od firm - i powinniśmy oferować naszym kontrahentom - wsparcie za pomocą wszystkich popularnych środków komunikacji: e-maili, telefonu i portali społecznościowych. Ale jak wyróżnić się spośród konkurentów, którzy wykorzystują już wszystkie te kanały?
Można to zrobić stosunkowo łatwo - wystarczy dodać do swojej strony, sklepu internetowego czy aplikacji okienko live chatu. W ten sposób udostępnisz swoim klientom nowy kanał kontaktu, który pozwoli Ci szybko odpowiedzieć na pytania, które pojawiają się np. w momencie przechodzenia z koszyka do formularza płatności.
Pierwsza rzecz, o której warto pomyśleć przy wyborze odpowiedniego oprogramowania, to łatwość instalacji. W Sugesterze cały proces jest bardzo prosty: wystarczy założyć konto, skopiować krótki kawałek kodu i dodać go do źródła swojej strony czy sklepu. W naszej bazie wiedzy krok po kroku objaśniamy jak dodać live chat do wielu popularnych platform sklepowych (m. in. Prestashop, Shopify, IAIShop, Redcart, Sky-Shop, Shoper, Click Shop czy Shoplo) oraz CMSów (Wordpress czy Drupal).
Kolejny istotny czynnik to możliwości personalizacji. Oferujemy dwa sposoby dostosowania czatu do Twoich potrzeb: prosty i zaawansowany. "Prosty" nie oznacza jednak w tym wypadku "ograniczony": z poziomu interfejsu możesz zmienić prawie każdy aspekt Twojego widgetu. Gdyby jednak nawet to okazało się niewystarczające, to umożliwiamy też wgranie własnego kodu CSS, dzięki któremu możesz właściwie bez ograniczeń modyfikować wygląd okienka.
W końcu warto zwrócić też uwagę na funkcje ułatwiające pracę. W końcu w ostatecznym rozrachunku chodzi o to, żeby czat jak najlepiej służył firmie. Dlatego korzystając z live chata Sugester możesz skorzystać z takich funkcji jak np. godziny pracy czatu (dzięki którym okienko jak aktywne np. tylko między 9 a 17) czy podgląd wpisywanego tekstu, który pozwala przygotować odpowiedź na pytanie jeszcze zanim nasz rozmówca je wyśle. Nasz czat pozwala też np. wymusić podanie danych osobowych przed podaniem rozmowy, przekazywać własne zmienne do panelu operatora (np. loginu z Twojego serwisu) czy wysyłanie powiadomień push na urządzeniach mobilnych i w przeglądarce.
Przy wyborze oprogramowania do obsługi live chata trudno nie pomyśleć o tym, jaka jest jego cena. Sugestera wyróżnia nie tylko rozsądny cennik, ale też brak limitu użytkowników - z Twojego konta może korzystać dowolna liczba pracowników.
Brzmi ciekawie? Wypróbuj nasze oprogramowanie przez 30 dni za darmo i bez ograniczeń - to najlepszy sposób, żeby przekonać się czy czy jest dla Ciebie odpowiednie. Wciąż masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą naszego czata.