a_pixel
Blog Porady

Sugester dla e-commerce

Magda

Magda, 2018-11-05

Jak wynika z raportu E-commerce w Polsce 2018, zrealizowanego przez Gemius dla e-Commerce Polska, zakupy przez Internet stają się coraz popularniejsze. Założenie sklepu internetowego może być więc sposobem na stworzenie świetnie prosperującego biznesu, który zapewni stabilne źródło dochodu przez wiele lat.

Sprzedawaj mądrze

Szeroki asortyment, ciekawy design sklepu i przemyślana obsługa posprzedażowa to dziś zdecydowanie za mało, by osiągnąć sukces w e-sprzedaży. Wyniki raportu Gemius nie pozostawiają wątpliwości. Aż 87% respondentów wskazało, że tym, co najbardziej motywuje ich do e-zakupów, jest całodobowa dostępność sklepów i serwisów online. Decyzje o wyborze konkretnego sprzedającego podejmują przede wszystkim na podstawie opinii o nim. Taką odpowiedź wskazało 57 proc. badanych. Co z tego wynika? Aby kupujący wybrał Twój sklep, a z czasem stał się lojalnym klientem, musisz działać w przemyślany i… szybki sposób na każdym etapie procesu sprzedaży. Jak tego dokonać?

Przewaga dzięki automatyzacji

Połączenie precyzyjnego targetowania, przemyślanej strategii oraz szybkich reakcji na potrzeby klienta jest możliwe dzięki automatyzacji najważniejszych procesów e-commerce. Narzędziem, które świetnie spełni takie zadanie jest CRM Sugester. Wdrażając CRM Sugester, unikniesz ryzyka ludzkich błędów, które od czasu do czasu zdarzają się każdemu z nas. Dzięki pełnej automatyzacji działań przedsprzedażowych, sprzedażowych oraz posprzedażowych zyskasz kompleksowe wsparcie na każdym etapie kontaktu z klientem.

 

CRM Sugester – zaufaj technologii

Sugester wesprze Twoje działania już na etapie przedsprzedażowym:

  • usprawni i ułatwi proces generowania nowych leadów przez różne kanały kontaktu;
  • umożliwi ekspresowy import bazy klientów w formacie XLS lub CSV;
  • poprzez integrację z narzędziami e-mail marketing i marketing automation pozwoli na jeszcze lepszą personalizację i pobudzenie zaangażowania klienta.

System pomoże Ci także skutecznie zarządzać sprzedażą oraz monitorować kluczowe działania. Dzięki niemu:

  • w szybki i bezwysiłkowy sposób stworzysz profile klientów i przyporządkujesz do nich dane na temat zamówień;
  • w ciągu kilku sekund wyszukasz potrzebne informacje na temat klienta i historii jego zamówień;
  • będziesz monitorować efekty sprzedaży w różnych obszarach oraz planować działania idealnie dopasowane do konkretnej grupy docelowej (lejki sprzedażowe);
  • oszczędzisz czas. Sugester umożliwia pisanie i odbieranie e-maili, rozmawianie na czacie oraz wykonywanie i odbieranie rozmów telefonicznych przy pomocy jednego, zintegrowanego interfejsu. Proste? Zdecydowanie tak!;
  • zdefiniujesz cykliczne przypomnienia, np. o wysłaniu mailingu z podziękowaniem za zamówienie. Taka funkcja sprawi, że będziesz budował ze swoim klientami długofalowe relacje, operte na regularnym, obustronnym kontakcie;
  • spersonalizujesz komunikację z klientem, co przełoży się nie tylko na wzrost sprzedaży, ale także na poprawę ogólnej satysfakcji z usługi;
  • zapewnisz swoim klientom szerokie możliwości kontaktu i uzyskania wsparcia w formie, która jest dla nich najbardziej dogodna. Wszystko za sprawą integracji z pocztą, live chatem, usługą voip oraz formularzami kontaktowymi;
  • trackować działania odwiedzających Twój sklep. Dzięki zaawansowanym funkcjom Sugestera dowiesz się, jakimi ścieżkami chodzą Twoi klienci, które zakładki odwiedzili i co ich interesowało. Wnioski z takiej analizy pozwolą na maksymalne dostosowanie oferty oraz treści mailingu do potrzeb konkretnego użytkownika.

To jednak nie wszystko. Dzięki oprogramowaniu Sugester:

  • będziesz mógł prognozować sprzedaż. Taka usługa umożliwi optymalną realizację zamówień i planowanie ewentualnych inwestycji;
  • zgromadzisz w jednym miejscu kompleksowe informacje o kliencie oraz jego poczynaniach. Dzięki temu poznasz lepiej oczekiwania swoich odbiorców i precyzyjnie dostosujesz produkty do ich potrzeb. Kupujący dostaną więc od Ciebie dokładnie to, czego szukają;
  • sprawdzisz, jakie zyski generuje dla Twojej firmy dany klient i jak często dokonuje zakupów. Będziesz mógł więc nagrodzić najbardziej lojalnych kupujących dodatkowym rabatem lub specjalnym pakietem usług.

 

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.