Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Chcesz być na bieżąco z postępem prac nad zadaniami w Twojej firmie? Wykorzystaj do tego tablicę zadań. Dzięki wygodnym kolumnom, wystarczy jeden rzut okiem, by wiedzieć na jakim etapie realizacji jest każde z nich. A kiedy zadanie przejdzie na kolejny etap, szybko zmienisz mu status, przesuwając je po prostu za pomocą Drag&Drop. »
Sugester pozwala w niezwykle prosty sposób zarządzać zadaniami i przydzielać je w zespole. »
Sugester ułatwia kategoryzować i priorytetyzować zadania. W razie potrzeby można odłożyć zadania na przyszłość, aby wrócić do nich w odpowiednim dla siebie momencie. »
Opcje łatwego mierzenia czasu wykonanych zadań sprawiają, że wygenerowanie kosztorysu dla klienta lub raportu z wykonanych zadań na koniec miesiąca staje się niezwykle proste. »
Umówiłeś się na spotkanie z klientem? Wybierasz się na targi branżowe? Zaplanuj wszystko z wyprzedzeniem i zapisz w kalendarzu. Informacje o nadchodzących zdarzeniach będziesz miał zawsze pod ręką, a do tego system przypomni Ci o nich w odpowiednim czasie tak, byś zdążył się przygotować. »
Interesuje cię zarządzanie czasem w firmie? Dowiedz się więcej o funkcjach Sugestera na tej podstronie!