Sylwia Cerecka, 2023-08-30
Ze względu na wakacje było u nas trochę leniwiej, ale to nie oznacza, że nic się nie działo. Dodaliśmy kilka fajnych rzeczy w Nowym Sugesterze, którymi chętnie się dzielimy. Kilka funkcjonalności przenieśliśmy z obecnej wersji systemu, ale mamy też zupełną nowość!
Autoresponder, czyli automatyczna odpowiedź na maila jest już w Nowym Sugesterze! W ustawieniach skrzynki możesz włączyć autoresponder i dokonać dla niego ustawień, ale pamiętaj - nie jest to już ten sam autoresponder, jaki znasz ze starej wersji systemu.
Sama funkcja nie jest niczym nowym - aktywujesz dla danej skrzynki autoresponder i kiedy klient do Ciebie napisze, system wyśle mu automatyczną odpowiedź z określonym tytułem i treścią. Gdzie w takim razie jest ta nowość?
Pamietając, czego brakowało użytkownikom obecnej wersji Sugestera, dodaliśmy kilka super przydatnych opcji:
Po co dodaliśmy strefy czasowe do autorespondera?
Gdzie w takim razie znaleźć autorespondera w Nowym Sugesterze?
Rozwiń 4 kropki w górnej belce i przejdź do sekcji Mail, a następnie kliknij Skrzynki. Dalej postępuj według instrukcji:
Gotowe! Tak skonfigurowana automatyczna odpowiedź trafi do Twojego klienta.
Już teraz, odbierając maile w Nowym Sugesterze dokładnie wiadomo, od jakiego klienta został on wysłany. Wszystko za sprawą funkcji powiązania domeny klienta z mailem. Dzięki niej, jeśli klient jest dodany w systemie i na jego karcie klienta jest zapisane z jakiej domeny korzysta, to każdy mail, który przyjdzie z tej domeny - niezależnie czy adres kontaktowy istnieje już w Sugesterze czy nie - zostanie wyświetlony na liście wiadomości jako mail od tego konkretnego klienta.
Funkcja została przejęta ze starej wersji systemu, dlatego obecnym użytkownikom Sugestera jest na pewno dobrze znana.
Co daje Ci powiązanie domeny klienta z mailem?
Na ten moment funkcja jest w wersji podstawowej. Oznacza to, że nowe adresy mailowe z danej domeny nie zapisują się jeszcze automatycznie na karcie klienta w sekcji Kontakty, ale będzie to nasz kolejny krok.
Jeśli chcesz powiązać domenę klienta z konkretnym klientem w CRM, wystarczy że:
Dla wygodny użytkowników rozszerzyliśmy listę maili w inboxie do 100 rekordów. Oznacza to, że teraz jak wejdziesz w inbox, to system zaczyta domyślnie 100 Twoich maili na stronie (oczywiście jeśli tyle masz w inboxie). Aby zobaczyć kolejne maile, wystarczy że przejdziesz do następnej strony (na dole listy).
Na początku wakacji pisaliśmy o nowych funkcjach w bazie wiedzy w Nowym Sugesterze. Teraz mamy kolejne dwie zmiany, które są bardziej kontynuacją tego co znamy ze “starego” Sugestera niż nowością, ale wydały nam się niezbędne już na tym etapie prac z Nowym Sugesterem, dlatego pojawiły się w systemie.
Jedną z nich jest możliwość tworzenia kategorii i podkategorii do wpisów w bazie wiedzy.
Jak ta funkcja pomaga w zarządzaniu treścią w bazie wiedzy?
Jeśli chcesz dodać nową kategorię do bazy wiedzy, kliknij w 4 kropki w górnej belce i wybierz w sekcji Bazy wiedzy -> Kategorie. Naciśnij “+” na liście kategorii i stwórz nową.
A jeśli dodaną właśnie kategorię chcesz podzielić na podkategorie, wejdź ponownie na listę kategorii i kliknij w nazwę wybranej kategorii. Następnie kliknij niebieski przycisk Dodaj podkategorię. To o czym musisz pamiętać, tworząc podkategorie to:
Dzięki funkcji drag&drop wygodnie przeniesiesz elementy z jednego miejsca na drugie. Wystarczy, że przeciągniesz myszką element i upuścisz w wybranym obszarze.
W Nowym Sugesterze dodaliśmy drag&drop na liście Kategorii w Bazie wiedzy, żeby łatwiej było zarządzać kolejnością wyświetlanych tematów.
To jak ustawisz kolejność kategorii na liście ma wpływ jak będą się wyświetlać na stronie głównej bazy wiedzy.
Dzięki drag&drop możesz porządkować treści zawarte w bazie wiedzy i ustalać ich hierarchię na każdym etapie tworzenia wpisów do bazy.
To tylko część z funkcji, jakie powstały dla Nowego Sugestera. Nie piszemy tu o drobnych zmianach funkcjonalnych, usprawnianiu istniejących już funkcji czy ciągłych poprawkach wizualnych, żeby wszystko wyglądało jak najlepiej.
Podajemy tylko konkrety:) A tych już niebawem więcej, kolejne funkcje już czekają na końcowe testy i wgranie. Wiecie czym są wzmianki? To będzie rewolucja w zarządzaniu zadaniami, także czekajcie na więcej!