Zespół Sugester.pl, 2015-12-14
W zeszłym tygodniu, w dniach 7. i 8. grudnia w Londynie odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie startupów technologicznych - TechCrunch Disrupt 2015. Na konferencji zorganizowanej na Copper Box Arena, centralnej części byłego miasteczka olimpijskiego, zebrały się najciekawsze młode przedsiębiorstwa z całego świata. Oprócz części wystawienniczej, w której wzięło udział kilkaset startupów pracujących nad innowacyjnym oprogramowaniem i sprzętem, można było wysłuchać rozmów z ważnymi postaciami świata nowoczesnych technologii. Wśród zaproszonych gości znaleźli się między innymi Nicolas Brusson (BlaBlaCar), Tim Armstrong (AOL), Jeff Lawson (Twilio) czy Sebastian Siemiątkowski (Klarna).
Chociaż wiele rozmów w ramach panelowej części konferencji było naprawdę interesujące, to prawdziwym sercem TechCrunch Disrupt są same targi. Każdy uczestnik dostaje do dyspozycji odrobinę miejsca, mały barowy stolik i dostęp do prądu - chodzi o to, żeby nacisk kłaść na osobisty kontakt z wystawcami i wartość przedstawianego produktu, a nie efektowne stoisko i materiały reklamowe. Skorzystaliśmy z tej okazji i, uzbrojeni w firmowy rollup, ulotki i wizytówki, polecieliśmy do Londynu. Rozdaliśmy wszystkie co do jednej, a przy okazji targowych rozmów udało nam się poznać wielu interesujących ludzi - w tym przedstawicieli polskich startupów, którzy, podobnie jak my, wystawiali się na TechCrunch Disrupt. Spotkaliśmy między innymi członków zespołów NeuroOn Mask, Revealo czy Skylable. Więcej przeczytacie o nich w naszym tekście dla Gazeta.pl Pieniądze - dostępny jest tutaj.
Oprócz okazji do nawiązania nowych kontaktów i rozmów z potencjalnymi klientami, TechCrunch Disrupt to też szansa na wypromowanie się w światowych mediach związanych z nowymi technologiami. Dostrzegł nas między innymi popularny w środowisku startupów portal ListHunt.co, który wymienił Sugestera jako jeden z najciekawszych projektów prezentowanych podczas londyńskich targów. Cały tekst znajdziecie pod tym adresem(tekst po angielsku).
Na koniec należy również wspomnieć o towarzyszącym targom konkursie Startup Battlefield, w którym wybrane przez jury przedsiębiorstwa konkurowały o wartą 50 000 dolarów nagrodę główną. Tegoroczny zwycięzcą została firma Jukedeck - zajmuje się sprzedażą w modelu SaaS oprogramowania, które pozwala generować unikatową muzykę według określonych przez użytkownika właściwości, takich jak gatunek, nastrój czy długość.
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko - dzięki rozmowom z nimi mieliśmy szansę nie tylko zaprezentować nasz produkt, ale też zebrać wiele cennych uwag na temat funkcjonalności, które warto dodać do Sugestera. W podziękowaniu przedłużamy do końca grudnia ważność specjalnego kodu promocyjnego TECHCRUNCH - daje on 50% zniżki na dowolny zakup.
Wypróbuj Sugestera za darmo