a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Zarządzaj klientami Porady

5 cech dobrego CRM-a

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-05-04

CRM to skrót od angielskich słów Customer Relationship Management - czyli zarządzanie relacjami z klientem. Tego typu narzędzia są niezwykle przydatne każdej firmie, której zależy na tworzeniu ze swoimi klientami długotrwałych relacji. W tym artkule opiszemy 5 cech, które charakteryzują dobry CRM.

  1. Łatwa integracja
    Ważne, aby CRM na który się zdecdujesz nie wymagał od ciebie zbyt wiele pracy. Dobry CRM to taki, do którego szybko zaimportujesz dane o klientach z istniejących baz. Zamiast marnować czas na ręczne kopiowanie informacji z różnych źródeł do nowego CRM-a, od razu zaczniesz korzystać z jego zalet.
  2. Łatwa obsługa
    Nawet najlepszy CRM nie pomoże twojej firmie, jeśli pracownicy nie będą w stanie go obsłużyć. Wybierając system CRM zwróć uwagę na prostotę obsługi, klarowny interfejs, obszerną dokumentację i dostęp do pomocy od twórcy oprogramowania. Czas spędzony na szkoleniu pracowników powinien być jak najkrótszy - CRM ma służyć do zwiększenia efektywności firmy, a nie być celem samym w sobie.
  3. Możliwości rozwoju
    Decydując się na system CRM masz w planach dalszy rozwój swojej firmy. Wybierając CRM-a weź pod uwagę to, czy będzie łatwo dostosować go do twoich przyszłych potrzeb. Ważne, aby CRM nie tylko spełniał twoje obecne wymagania, ale rósł razem z twoim przedsiębiorstwem. Dobry CRM będzie zatem zawierał różne moduły, funkcjonalności i rozszerzenia, które z czasem przydadzą ci się w prowadzeniu interesów.
  4. Podnosi zadowolenie klientów
    Główna funkcja CRM-a to, jak wskazuje nazwa, utrzymywanie możliwie najlepszych relacji z klientami. Dlatego twój CRM nie powinien być tylko skomplikowaną książką telefoniczną - funkcjonalny CRM pozwoli tobie i twoim pracownikom śledzić historię klienta, reagować na jego pytania czy proponować atrakcyjne dla niego usługi. Dzięki temu interakcje z klientami będą nie tylko bardziej profesjonalne, ale też przełożą się na lepsze wyniki finansowe twojego przedsiębiorstwa.
  5. Łatwe śledzenie wyników
    Obserwowanie jak rośnie twój biznes jest nie tylko przyjemne, ale też niezwykle ważne z punktu widzenia przyszłego rozwoju. Dobry CRM pozwoli ci przeanalizować dane na temat klientów i pracowników i wyciągnąć z nich wnioski, które przydadzą się przy tworzeniu planów dalszej ekspansji. Dlatego warto, aby CRM posiadał rozbudowane narzędzia raportowania i śledzenia działalności firmy.

Jeśli zastanawiasz się nad przeniesieniem zarządzania swoją firmą w XXI wiek - poważnie zastanów się nad internetowym systemem CRM. Nie musisz martwić się kosztami - wiele rozwiązań oferuje darmowe pakiety, które pozwolą ci spokojnie podjąć najlepszą dla twojej firmy decyzję.
 

Wypróbuj darmowy polski CRM Sugester

Blog Zarządzaj klientami Porady

5 cech dobrego CRM-a

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-05-04

CRM to skrót od angielskich słów Customer Relationship Management - czyli zarządzanie relacjami z klientem. Tego typu narzędzia są niezwykle przydatne każdej firmie, której zależy na tworzeniu ze swoimi klientami długotrwałych relacji. W tym artkule opiszemy 5 cech, które charakteryzują dobry CRM.

  1. Łatwa integracja
    Ważne, aby CRM na który się zdecdujesz nie wymagał od ciebie zbyt wiele pracy. Dobry CRM to taki, do którego szybko zaimportujesz dane o klientach z istniejących baz. Zamiast marnować czas na ręczne kopiowanie informacji z różnych źródeł do nowego CRM-a, od razu zaczniesz korzystać z jego zalet.
  2. Łatwa obsługa
    Nawet najlepszy CRM nie pomoże twojej firmie, jeśli pracownicy nie będą w stanie go obsłużyć. Wybierając system CRM zwróć uwagę na prostotę obsługi, klarowny interfejs, obszerną dokumentację i dostęp do pomocy od twórcy oprogramowania. Czas spędzony na szkoleniu pracowników powinien być jak najkrótszy - CRM ma służyć do zwiększenia efektywności firmy, a nie być celem samym w sobie.
  3. Możliwości rozwoju
    Decydując się na system CRM masz w planach dalszy rozwój swojej firmy. Wybierając CRM-a weź pod uwagę to, czy będzie łatwo dostosować go do twoich przyszłych potrzeb. Ważne, aby CRM nie tylko spełniał twoje obecne wymagania, ale rósł razem z twoim przedsiębiorstwem. Dobry CRM będzie zatem zawierał różne moduły, funkcjonalności i rozszerzenia, które z czasem przydadzą ci się w prowadzeniu interesów.
  4. Podnosi zadowolenie klientów
    Główna funkcja CRM-a to, jak wskazuje nazwa, utrzymywanie możliwie najlepszych relacji z klientami. Dlatego twój CRM nie powinien być tylko skomplikowaną książką telefoniczną - funkcjonalny CRM pozwoli tobie i twoim pracownikom śledzić historię klienta, reagować na jego pytania czy proponować atrakcyjne dla niego usługi. Dzięki temu interakcje z klientami będą nie tylko bardziej profesjonalne, ale też przełożą się na lepsze wyniki finansowe twojego przedsiębiorstwa.
  5. Łatwe śledzenie wyników
    Obserwowanie jak rośnie twój biznes jest nie tylko przyjemne, ale też niezwykle ważne z punktu widzenia przyszłego rozwoju. Dobry CRM pozwoli ci przeanalizować dane na temat klientów i pracowników i wyciągnąć z nich wnioski, które przydadzą się przy tworzeniu planów dalszej ekspansji. Dlatego warto, aby CRM posiadał rozbudowane narzędzia raportowania i śledzenia działalności firmy.

Jeśli zastanawiasz się nad przeniesieniem zarządzania swoją firmą w XXI wiek - poważnie zastanów się nad internetowym systemem CRM. Nie musisz martwić się kosztami - wiele rozwiązań oferuje darmowe pakiety, które pozwolą ci spokojnie podjąć najlepszą dla twojej firmy decyzję.
 

Wypróbuj darmowy polski CRM Sugester

Blog Zarządzaj klientami Porady

5 cech dobrego CRM-a

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-05-04

CRM to skrót od angielskich słów Customer Relationship Management - czyli zarządzanie relacjami z klientem. Tego typu narzędzia są niezwykle przydatne każdej firmie, której zależy na tworzeniu ze swoimi klientami długotrwałych relacji. W tym artkule opiszemy 5 cech, które charakteryzują dobry CRM.

  1. Łatwa integracja
    Ważne, aby CRM na który się zdecdujesz nie wymagał od ciebie zbyt wiele pracy. Dobry CRM to taki, do którego szybko zaimportujesz dane o klientach z istniejących baz. Zamiast marnować czas na ręczne kopiowanie informacji z różnych źródeł do nowego CRM-a, od razu zaczniesz korzystać z jego zalet.
  2. Łatwa obsługa
    Nawet najlepszy CRM nie pomoże twojej firmie, jeśli pracownicy nie będą w stanie go obsłużyć. Wybierając system CRM zwróć uwagę na prostotę obsługi, klarowny interfejs, obszerną dokumentację i dostęp do pomocy od twórcy oprogramowania. Czas spędzony na szkoleniu pracowników powinien być jak najkrótszy - CRM ma służyć do zwiększenia efektywności firmy, a nie być celem samym w sobie.
  3. Możliwości rozwoju
    Decydując się na system CRM masz w planach dalszy rozwój swojej firmy. Wybierając CRM-a weź pod uwagę to, czy będzie łatwo dostosować go do twoich przyszłych potrzeb. Ważne, aby CRM nie tylko spełniał twoje obecne wymagania, ale rósł razem z twoim przedsiębiorstwem. Dobry CRM będzie zatem zawierał różne moduły, funkcjonalności i rozszerzenia, które z czasem przydadzą ci się w prowadzeniu interesów.
  4. Podnosi zadowolenie klientów
    Główna funkcja CRM-a to, jak wskazuje nazwa, utrzymywanie możliwie najlepszych relacji z klientami. Dlatego twój CRM nie powinien być tylko skomplikowaną książką telefoniczną - funkcjonalny CRM pozwoli tobie i twoim pracownikom śledzić historię klienta, reagować na jego pytania czy proponować atrakcyjne dla niego usługi. Dzięki temu interakcje z klientami będą nie tylko bardziej profesjonalne, ale też przełożą się na lepsze wyniki finansowe twojego przedsiębiorstwa.
  5. Łatwe śledzenie wyników
    Obserwowanie jak rośnie twój biznes jest nie tylko przyjemne, ale też niezwykle ważne z punktu widzenia przyszłego rozwoju. Dobry CRM pozwoli ci przeanalizować dane na temat klientów i pracowników i wyciągnąć z nich wnioski, które przydadzą się przy tworzeniu planów dalszej ekspansji. Dlatego warto, aby CRM posiadał rozbudowane narzędzia raportowania i śledzenia działalności firmy.

Jeśli zastanawiasz się nad przeniesieniem zarządzania swoją firmą w XXI wiek - poważnie zastanów się nad internetowym systemem CRM. Nie musisz martwić się kosztami - wiele rozwiązań oferuje darmowe pakiety, które pozwolą ci spokojnie podjąć najlepszą dla twojej firmy decyzję.
 

Wypróbuj darmowy polski CRM Sugester

Blog Zarządzaj klientami Porady

5 cech dobrego CRM-a

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-05-04

CRM to skrót od angielskich słów Customer Relationship Management - czyli zarządzanie relacjami z klientem. Tego typu narzędzia są niezwykle przydatne każdej firmie, której zależy na tworzeniu ze swoimi klientami długotrwałych relacji. W tym artkule opiszemy 5 cech, które charakteryzują dobry CRM.

  1. Łatwa integracja
    Ważne, aby CRM na który się zdecdujesz nie wymagał od ciebie zbyt wiele pracy. Dobry CRM to taki, do którego szybko zaimportujesz dane o klientach z istniejących baz. Zamiast marnować czas na ręczne kopiowanie informacji z różnych źródeł do nowego CRM-a, od razu zaczniesz korzystać z jego zalet.
  2. Łatwa obsługa
    Nawet najlepszy CRM nie pomoże twojej firmie, jeśli pracownicy nie będą w stanie go obsłużyć. Wybierając system CRM zwróć uwagę na prostotę obsługi, klarowny interfejs, obszerną dokumentację i dostęp do pomocy od twórcy oprogramowania. Czas spędzony na szkoleniu pracowników powinien być jak najkrótszy - CRM ma służyć do zwiększenia efektywności firmy, a nie być celem samym w sobie.
  3. Możliwości rozwoju
    Decydując się na system CRM masz w planach dalszy rozwój swojej firmy. Wybierając CRM-a weź pod uwagę to, czy będzie łatwo dostosować go do twoich przyszłych potrzeb. Ważne, aby CRM nie tylko spełniał twoje obecne wymagania, ale rósł razem z twoim przedsiębiorstwem. Dobry CRM będzie zatem zawierał różne moduły, funkcjonalności i rozszerzenia, które z czasem przydadzą ci się w prowadzeniu interesów.
  4. Podnosi zadowolenie klientów
    Główna funkcja CRM-a to, jak wskazuje nazwa, utrzymywanie możliwie najlepszych relacji z klientami. Dlatego twój CRM nie powinien być tylko skomplikowaną książką telefoniczną - funkcjonalny CRM pozwoli tobie i twoim pracownikom śledzić historię klienta, reagować na jego pytania czy proponować atrakcyjne dla niego usługi. Dzięki temu interakcje z klientami będą nie tylko bardziej profesjonalne, ale też przełożą się na lepsze wyniki finansowe twojego przedsiębiorstwa.
  5. Łatwe śledzenie wyników
    Obserwowanie jak rośnie twój biznes jest nie tylko przyjemne, ale też niezwykle ważne z punktu widzenia przyszłego rozwoju. Dobry CRM pozwoli ci przeanalizować dane na temat klientów i pracowników i wyciągnąć z nich wnioski, które przydadzą się przy tworzeniu planów dalszej ekspansji. Dlatego warto, aby CRM posiadał rozbudowane narzędzia raportowania i śledzenia działalności firmy.

Jeśli zastanawiasz się nad przeniesieniem zarządzania swoją firmą w XXI wiek - poważnie zastanów się nad internetowym systemem CRM. Nie musisz martwić się kosztami - wiele rozwiązań oferuje darmowe pakiety, które pozwolą ci spokojnie podjąć najlepszą dla twojej firmy decyzję.
 

Wypróbuj darmowy polski CRM Sugester

Blog Zarządzaj klientami Porady

5 cech dobrego CRM-a

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-05-04

CRM to skrót od angielskich słów Customer Relationship Management - czyli zarządzanie relacjami z klientem. Tego typu narzędzia są niezwykle przydatne każdej firmie, której zależy na tworzeniu ze swoimi klientami długotrwałych relacji. W tym artkule opiszemy 5 cech, które charakteryzują dobry CRM.

  1. Łatwa integracja
    Ważne, aby CRM na który się zdecdujesz nie wymagał od ciebie zbyt wiele pracy. Dobry CRM to taki, do którego szybko zaimportujesz dane o klientach z istniejących baz. Zamiast marnować czas na ręczne kopiowanie informacji z różnych źródeł do nowego CRM-a, od razu zaczniesz korzystać z jego zalet.
  2. Łatwa obsługa
    Nawet najlepszy CRM nie pomoże twojej firmie, jeśli pracownicy nie będą w stanie go obsłużyć. Wybierając system CRM zwróć uwagę na prostotę obsługi, klarowny interfejs, obszerną dokumentację i dostęp do pomocy od twórcy oprogramowania. Czas spędzony na szkoleniu pracowników powinien być jak najkrótszy - CRM ma służyć do zwiększenia efektywności firmy, a nie być celem samym w sobie.
  3. Możliwości rozwoju
    Decydując się na system CRM masz w planach dalszy rozwój swojej firmy. Wybierając CRM-a weź pod uwagę to, czy będzie łatwo dostosować go do twoich przyszłych potrzeb. Ważne, aby CRM nie tylko spełniał twoje obecne wymagania, ale rósł razem z twoim przedsiębiorstwem. Dobry CRM będzie zatem zawierał różne moduły, funkcjonalności i rozszerzenia, które z czasem przydadzą ci się w prowadzeniu interesów.
  4. Podnosi zadowolenie klientów
    Główna funkcja CRM-a to, jak wskazuje nazwa, utrzymywanie możliwie najlepszych relacji z klientami. Dlatego twój CRM nie powinien być tylko skomplikowaną książką telefoniczną - funkcjonalny CRM pozwoli tobie i twoim pracownikom śledzić historię klienta, reagować na jego pytania czy proponować atrakcyjne dla niego usługi. Dzięki temu interakcje z klientami będą nie tylko bardziej profesjonalne, ale też przełożą się na lepsze wyniki finansowe twojego przedsiębiorstwa.
  5. Łatwe śledzenie wyników
    Obserwowanie jak rośnie twój biznes jest nie tylko przyjemne, ale też niezwykle ważne z punktu widzenia przyszłego rozwoju. Dobry CRM pozwoli ci przeanalizować dane na temat klientów i pracowników i wyciągnąć z nich wnioski, które przydadzą się przy tworzeniu planów dalszej ekspansji. Dlatego warto, aby CRM posiadał rozbudowane narzędzia raportowania i śledzenia działalności firmy.

Jeśli zastanawiasz się nad przeniesieniem zarządzania swoją firmą w XXI wiek - poważnie zastanów się nad internetowym systemem CRM. Nie musisz martwić się kosztami - wiele rozwiązań oferuje darmowe pakiety, które pozwolą ci spokojnie podjąć najlepszą dla twojej firmy decyzję.
 

Wypróbuj darmowy polski CRM Sugester

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.