a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Aktualności

Aktualizacja funkcji rejestracji czasu pracy

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2022-02-23

W tym tygodniu wprowadziliśmy zmiany dotyczące zapisywania czasu pracy dla zadania przypisanego do konkretnego klienta. Zmiany na pierwszy rzut oka są niewielkie, ale znacznie usprawniają sam proces rejestracji czasu, a co za tym idzie pomagają w prowadzeniu precyzyjnych rozliczeń z klientem za wykonaną pracę.

 

Co się zmieniło?

Do tej pory było trochę więcej klikania. Żeby użytkownik zapisał poprawnie czas jaki poświęcił na wykonanie zlecenia od klienta musiał nie tylko pamiętać o kliknięciu przycisku “Start” i Stop”, ale także "Zapisz", aby system zapamiętał dla jakiego klienta czas był mierzony i wyświetlił to potem w timesheecie. Jeśli użytkownik po kilka razy wracał do danego zadania, rozpoczynał i kończył zapisywanie czasu pracy za pomocą “Start” i Stop” bez kliknięcia "Zapisz" to owszem, Sugester rejestrował czas pracy i wyświetlał go w timesheecie, ale kolumna "Klient" była pusta. 

Od teraz jest łatwiej. Chcesz, żeby system liczył ile poświęcasz czasu na zadanie od klienta? Kliknij start na rozpoczęcie pracy, a potem stop na zakończenie. I to wszystko. Następnie wejdź w timesheet i sprawdź wszystkie zadania i sumaryczny czas poświęcony na ich wykonanie dla tego klienta. 

A jeśli jeszcze nie korzystasz z naszego raportu czasu pracy lub się do niego przymierzasz, zajrzyj do naszej bazy wiedzy, gdzie opisujemy co to jest timesheet i jak z niego korzystać.

 

Blog Aktualności

Aktualizacja funkcji rejestracji czasu pracy

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2022-02-23

W tym tygodniu wprowadziliśmy zmiany dotyczące zapisywania czasu pracy dla zadania przypisanego do konkretnego klienta. Zmiany na pierwszy rzut oka są niewielkie, ale znacznie usprawniają sam proces rejestracji czasu, a co za tym idzie pomagają w prowadzeniu precyzyjnych rozliczeń z klientem za wykonaną pracę.

 

Co się zmieniło?

Do tej pory było trochę więcej klikania. Żeby użytkownik zapisał poprawnie czas jaki poświęcił na wykonanie zlecenia od klienta musiał nie tylko pamiętać o kliknięciu przycisku “Start” i Stop”, ale także "Zapisz", aby system zapamiętał dla jakiego klienta czas był mierzony i wyświetlił to potem w timesheecie. Jeśli użytkownik po kilka razy wracał do danego zadania, rozpoczynał i kończył zapisywanie czasu pracy za pomocą “Start” i Stop” bez kliknięcia "Zapisz" to owszem, Sugester rejestrował czas pracy i wyświetlał go w timesheecie, ale kolumna "Klient" była pusta. 

Od teraz jest łatwiej. Chcesz, żeby system liczył ile poświęcasz czasu na zadanie od klienta? Kliknij start na rozpoczęcie pracy, a potem stop na zakończenie. I to wszystko. Następnie wejdź w timesheet i sprawdź wszystkie zadania i sumaryczny czas poświęcony na ich wykonanie dla tego klienta. 

A jeśli jeszcze nie korzystasz z naszego raportu czasu pracy lub się do niego przymierzasz, zajrzyj do naszej bazy wiedzy, gdzie opisujemy co to jest timesheet i jak z niego korzystać.

 

Blog Aktualności

Aktualizacja funkcji rejestracji czasu pracy

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2022-02-23

W tym tygodniu wprowadziliśmy zmiany dotyczące zapisywania czasu pracy dla zadania przypisanego do konkretnego klienta. Zmiany na pierwszy rzut oka są niewielkie, ale znacznie usprawniają sam proces rejestracji czasu, a co za tym idzie pomagają w prowadzeniu precyzyjnych rozliczeń z klientem za wykonaną pracę.

 

Co się zmieniło?

Do tej pory było trochę więcej klikania. Żeby użytkownik zapisał poprawnie czas jaki poświęcił na wykonanie zlecenia od klienta musiał nie tylko pamiętać o kliknięciu przycisku “Start” i Stop”, ale także "Zapisz", aby system zapamiętał dla jakiego klienta czas był mierzony i wyświetlił to potem w timesheecie. Jeśli użytkownik po kilka razy wracał do danego zadania, rozpoczynał i kończył zapisywanie czasu pracy za pomocą “Start” i Stop” bez kliknięcia "Zapisz" to owszem, Sugester rejestrował czas pracy i wyświetlał go w timesheecie, ale kolumna "Klient" była pusta. 

Od teraz jest łatwiej. Chcesz, żeby system liczył ile poświęcasz czasu na zadanie od klienta? Kliknij start na rozpoczęcie pracy, a potem stop na zakończenie. I to wszystko. Następnie wejdź w timesheet i sprawdź wszystkie zadania i sumaryczny czas poświęcony na ich wykonanie dla tego klienta. 

A jeśli jeszcze nie korzystasz z naszego raportu czasu pracy lub się do niego przymierzasz, zajrzyj do naszej bazy wiedzy, gdzie opisujemy co to jest timesheet i jak z niego korzystać.

 

Blog Aktualności

Aktualizacja funkcji rejestracji czasu pracy

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2022-02-23

W tym tygodniu wprowadziliśmy zmiany dotyczące zapisywania czasu pracy dla zadania przypisanego do konkretnego klienta. Zmiany na pierwszy rzut oka są niewielkie, ale znacznie usprawniają sam proces rejestracji czasu, a co za tym idzie pomagają w prowadzeniu precyzyjnych rozliczeń z klientem za wykonaną pracę.

 

Co się zmieniło?

Do tej pory było trochę więcej klikania. Żeby użytkownik zapisał poprawnie czas jaki poświęcił na wykonanie zlecenia od klienta musiał nie tylko pamiętać o kliknięciu przycisku “Start” i Stop”, ale także "Zapisz", aby system zapamiętał dla jakiego klienta czas był mierzony i wyświetlił to potem w timesheecie. Jeśli użytkownik po kilka razy wracał do danego zadania, rozpoczynał i kończył zapisywanie czasu pracy za pomocą “Start” i Stop” bez kliknięcia "Zapisz" to owszem, Sugester rejestrował czas pracy i wyświetlał go w timesheecie, ale kolumna "Klient" była pusta. 

Od teraz jest łatwiej. Chcesz, żeby system liczył ile poświęcasz czasu na zadanie od klienta? Kliknij start na rozpoczęcie pracy, a potem stop na zakończenie. I to wszystko. Następnie wejdź w timesheet i sprawdź wszystkie zadania i sumaryczny czas poświęcony na ich wykonanie dla tego klienta. 

A jeśli jeszcze nie korzystasz z naszego raportu czasu pracy lub się do niego przymierzasz, zajrzyj do naszej bazy wiedzy, gdzie opisujemy co to jest timesheet i jak z niego korzystać.

 

Blog Aktualności

Aktualizacja funkcji rejestracji czasu pracy

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2022-02-23

W tym tygodniu wprowadziliśmy zmiany dotyczące zapisywania czasu pracy dla zadania przypisanego do konkretnego klienta. Zmiany na pierwszy rzut oka są niewielkie, ale znacznie usprawniają sam proces rejestracji czasu, a co za tym idzie pomagają w prowadzeniu precyzyjnych rozliczeń z klientem za wykonaną pracę.

 

Co się zmieniło?

Do tej pory było trochę więcej klikania. Żeby użytkownik zapisał poprawnie czas jaki poświęcił na wykonanie zlecenia od klienta musiał nie tylko pamiętać o kliknięciu przycisku “Start” i Stop”, ale także "Zapisz", aby system zapamiętał dla jakiego klienta czas był mierzony i wyświetlił to potem w timesheecie. Jeśli użytkownik po kilka razy wracał do danego zadania, rozpoczynał i kończył zapisywanie czasu pracy za pomocą “Start” i Stop” bez kliknięcia "Zapisz" to owszem, Sugester rejestrował czas pracy i wyświetlał go w timesheecie, ale kolumna "Klient" była pusta. 

Od teraz jest łatwiej. Chcesz, żeby system liczył ile poświęcasz czasu na zadanie od klienta? Kliknij start na rozpoczęcie pracy, a potem stop na zakończenie. I to wszystko. Następnie wejdź w timesheet i sprawdź wszystkie zadania i sumaryczny czas poświęcony na ich wykonanie dla tego klienta. 

A jeśli jeszcze nie korzystasz z naszego raportu czasu pracy lub się do niego przymierzasz, zajrzyj do naszej bazy wiedzy, gdzie opisujemy co to jest timesheet i jak z niego korzystać.

 

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.