Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Anna Stefaniak, 2021-12-08
Pracując z obsługą klienta za pomocą chatu wiemy, że ważne jest aby łatwo odnaleźć daną rozmowę, szczególnie jeśli pracujemy na wielu chatach jednocześnie. Aby ułatwić proces filtrowania rozmów dodaliśmy trzy nowe filtry. Dzięki nim w łatwy sposób będzie można znaleźć np rozmowy, które wciąż czekają na odpowiedź operatora. Przy pomocy filtrów żadne pytanie klienta nam nie umknie.
Zapraszamy do zapoznania się z nowymi opcjami. Opis nowych filtrów znajduje się w naszej Bazie wiedzy we wpisie Filtrowanie rozmów na czacie.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!