fb_pixel

Import i eksport danych: bezbolesne wdrożenie systemu CRM

Zespół Sugester.pl Zespół Sugester.pl 2016-03-25
CC0 - finda.photo

Zastanawiasz się nad przejściem na nowy system CRM, ale boisz się wdrożenia? Nic dziwnego - przenoszenie danych z jednego oprogramowania do drugiego potrafi być niezwykle uciążliwe. W Sugesterze uprościliśmy ten proces do maksimum, tworząc prosty system importu i eksportu danych.

Poważny problem z którym mierzy się każda, nawet niewielka, firma, to rozrzucenie informacji - i pracy - między wieloma aplikacjami. Do każdej rzeczy: pracy z emailami, telefonii VoIP, planowania zadań, zarządzania projektami czy prowadzenia firmowego forum używamy osobnej aplikacji. Lista loginów i haseł ciągle się wydłuża, a nam coraz trudniej ogarnąć zarządzanie całym tym oprogramowaniem.

Często zdarza się też, że z obecnych rozwiązań korzystamy tylko przez siłę inercji. Wybraliśmy je dawno temu, przestały już spełniać nasze oczekiwania, ale koszt przejścia na nowe oprogramowanie byłby zbyt wysoki. Przeniesienie danych, wdrożenie nowej aplikacji, szkolenie pracowników - wszystko to sprawia, że trzymamy się starego rozwiązania, chociaż tak naprawdę chcielibyśmy się go pozbyć jak najszybciej.

Ale co gdyby przejście na nowy system CRM było szybkie i bezbolesne? Gdyby Twój nowy CRM mógł zbierać w sobie funkcjonalności wielu programów i nie kosztować przy tym majątku? I gdyby przeniesienie do niego informacji nie wymagało dziesiątek godzin pracy programistów i nie trwało miesiącami? Otóż - da się!

Po pierwsze - Sugester zbiera w sobie funkcjonalności wielu programów. Możesz używać naszej aplikacji jednocześnie do pisania maili, zarządzania bazą danych klientów, delegowania zadań, planowania projektów, raportowania pracy, rozmów z klientami na czacie i prowadzenia internetowej bazy wiedzy. W ten sposób zamiast marnować czas i pieniądze na utrzymywanie sześciu aplikacji wystarczy, że zaprosisz swój zespół do Sugestera.

Po drugie - z łatwością przeniesiesz do naszej aplikacji dane z innych serwisów. Nieważne, czy korzystasz z Zendesk, Freshdesk, Salesforce, SalesManago albo po prostu trzymasz wszystko w Excelu: wgranie do Sugestera Twojej bazy klientów to kwestia kilku minut. W razie potrzeby zrobimy to za ciebie!

Po trzecie - wdrożenie nie doprowadzi Twojej firmy na skraj bankructwa. W Sugesterze wszystko odbywa się szybko i bezboleśnie: zapraszasz pracowników, wgrywasz pliki z klientami, przekierowujesz pocztę i... już. Nie musisz martwić się wielomiesięczną migracją, utrzymaniem sprzętu, a nawet licencjami dla nowych pracowników, bo z Twojego konta może korzystać dowolna liczba osób. Jeśli jednak wolisz, żeby Sugester działał na Twoim własnym serwerze - nic prostszego. Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci ofertę na wersję self-hosted.

Po czwarte - swoje dane możesz w razie potrzeby wyeksportować równie łatwo, jak je zaimportowałeś. Wiemy, że dane - szczególnie te związane z biznesem - to bardzo wrażliwy temat. Dlatego nie tylko używamy najnowocześniejszych zabezpieczeń i dbamy o całkowitą zgodność z wymaganiami GIODO, ale też dajemy Ci możliwość dowolnie częstego generowania eksportów. W ten sposób możesz tworzyć wiele niezależnych backupów i mieć absolutną pewność, że nigdy nie utracisz cennych informacji.

Zaintrygowany? To nie koniec dobrych wiadomości - pierwsze 30 dni korzystania z Sugestera jest całkowicie darmowe. Wystarczy kilka kliknięć (na przykład tutaj) aby zacząć testować naszą aplikację bez żadnych ograniczeń.

Na co czekasz? Już dziś wypróbuj Sugestera za darmo!




Powrót
Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.