
W codziennym funkcjonowaniu firmy równie ważne co dostęp do informacji jest zarządzanie nimi. Zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale uporządkowanie ich w taki sposób, aby rzeczywiście były przydatne. Trudno podejmować racjonalne decyzje, jeśli firmowe e-maile, kalendarze, zadania i notatki są utrzymywane w wielu miejscach i nie ma jednego miejsca, w którym można się w nich zorientować.
Sugester pozwala zebrać wszystkie te rzeczy - maile, zadania, notatki, kalendarze, wspólnie używane dokumenty - w jednym miejscu. Jednak samo to nie wystarczy: dopiero uporządkowane informacje oferują rzeczywiste ułatwienia w pracy. Dlatego właśnie wbudowaliśmy w nasze oprogramowanie zaawansowane funkcje wyszukiwania, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.
W pierwszej kolejności przyjrzyjmy się możliwościom przeszukiwania bazy maili i zadań. Panel zaawansowanego wyszukiwania wygląda następująco:
Oprócz podstawowej funkcjonalności, czyli wyszukiwania wybranego słowa kluczowego, możemy ograniczyć lub rozszerzyć nasze wyszukiwanie o szereg innych parametrów, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.
Pole | Opis |
Przypisana osoba | Komu przydzielono danego maila lub zadanie |
Projekt | Do jakiego projektu należy dany mail lub zadanie |
Klient | Do którego klienta przypisano danego maila lub zadanie |
Typ | Czy szukamy maila, zadania, posta na forum, posta w bazie wiedzy, błędu aplikacji czy dowolnej z tych rzeczy |
Utworzył | Kto dodał do systemu danego maila lub zadanie |
Tylko z gwiazdką | Wyświetli tylko posty i zadania z wybranym priorytetem innym niż "zerowy" |
Tylko prywatne | Wyświetli tylko posty oznaczone jako prywatne (niewidoczne dla niezalogowanych użytkowników) |
Zamknięte/otwarte | Czy dane email/zadanie jest już zarchiwizowany |
Status | Który ze zdefiniowanych przez nas statusów ma dany mail/zadanie |
Sortuj po | Wedle jakiego kryterium (daty, priorytetu) sortować wyniki |
Ilość zgłoszeń na stronie | Ile wyników wyświetlać na stronie |
Forum | Które forum przesukiwać (dotyczy postów na forach i w bazach wiedzy) |
Rodzaj | Rodzaj postu na forum |
Kategoria | Do której ze stworzonych przez nas kategorii należy mail/post/zadanie |
Przypisane do dnia | Którego dnia upływa deadline danego maila/zadania |
Dodane w okresie | W jakim okresie utworzono dane zadanie/maila |
Aktualizowane w okresie | W jakim okresie edytowano dane zadanie/maila |
Kolejna cenna funkcjonalność to możliwość bardzo dokładnego sortowania bazy klientów. Sugester pozwala to robić na dwa sposoby: za pomocą kryteriów i warunków. Opcje wyszukiwania za pomocą kryteriów wyglądają w ten sposób:

Za pomocą tego panelu można przesortować naszych klientów ze względu na takie kryteria jak status, tagi, kategoria, dział i osoba odpowiedzialna; można też po prostu wpisać wyszukiwane słowo i w ten sposób odnaleźć potrzebną informację.
Drugi sposób na przeszukanie bazy klientów to wybranie kilku warunków, które mają spełniać docelowe rekordy. Weźmy poniższy przykład:
Po kliknięciu "Wyszukaj" zobaczymy tylko klientów z województwa Mazowieckiego, za których odpowiedzialny jest ktokolwiek oprócz Jana Kowalskiego, a których nazwa zawiera "z o. o.". Podobnych warunków możemy dodać dowolnie wiele. Można też dostosować jak "mocno" warunki mają być spełnione - oferujemy 14 stopni dokładności łączenia rekordu z zapytaniem.
Z podobną dokładnością co e-maile czy klientów można przeszukiwać archiwum czatów, dzięki czemu staje się ono cennym źródłem informacji o naszych interakcjach z klientami. Sugester pozwala też na przejrzenie kalendarzy całego zespołu na raz (na przykład po to, żeby zobaczyć która godzina jest najlepsza na wspólne spotkanie), czy po prostu wgląd w terminarz konkretnej osoby z zespołu.
Zainteresowały Cię te funkcje? Chcesz lepiej zarządzać informacjami w firmie? Założ darmowe konto i wypróbuj Sugestera bez ograniczeń przez 30 dni!