a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

(c) Uwe Hermann, 2006
Blog Porady

Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-03-18

W codziennym funkcjonowaniu firmy równie ważne co dostęp do informacji jest zarządzanie nimi. Zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale uporządkowanie ich w taki sposób, aby rzeczywiście były przydatne. Trudno podejmować racjonalne decyzje, jeśli firmowe e-maile, kalendarze, zadania i notatki są utrzymywane w wielu miejscach i nie ma jednego miejsca, w którym można się w nich zorientować.

Sugester pozwala zebrać wszystkie te rzeczy - maile, zadania, notatki, kalendarze, wspólnie używane dokumenty - w jednym miejscu. Jednak samo to nie wystarczy: dopiero uporządkowane informacje oferują rzeczywiste ułatwienia w pracy. Dlatego właśnie wbudowaliśmy w nasze oprogramowanie zaawansowane funkcje wyszukiwania, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

W pierwszej kolejności przyjrzyjmy się możliwościom przeszukiwania bazy maili i zadań. Panel zaawansowanego wyszukiwania wygląda następująco:

Panel zaawansowanego wyszukiwania maili i zadań

Oprócz podstawowej funkcjonalności, czyli wyszukiwania wybranego słowa kluczowego, możemy ograniczyć lub rozszerzyć nasze wyszukiwanie o szereg innych parametrów, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

Pole Opis
Przypisana osoba Komu przydzielono danego maila lub zadanie
Projekt Do jakiego projektu należy dany mail lub zadanie
Klient Do którego klienta przypisano danego maila lub zadanie
Typ Czy szukamy maila, zadania, posta na forum, posta w bazie wiedzy, błędu aplikacji czy dowolnej z tych rzeczy
Utworzył Kto dodał do systemu danego maila lub zadanie
Tylko z gwiazdką Wyświetli tylko posty i zadania z wybranym priorytetem innym niż "zerowy"
Tylko prywatne Wyświetli tylko posty oznaczone jako prywatne (niewidoczne dla niezalogowanych użytkowników)
Zamknięte/otwarte Czy dane email/zadanie jest już zarchiwizowany
Status Który ze zdefiniowanych przez nas statusów ma dany mail/zadanie
Sortuj po Wedle jakiego kryterium (daty, priorytetu) sortować wyniki
Ilość zgłoszeń na stronie Ile wyników wyświetlać na stronie
Forum Które forum przesukiwać (dotyczy postów na forach i w bazach wiedzy)
Rodzaj Rodzaj postu na forum
Kategoria Do której ze stworzonych przez nas kategorii należy mail/post/zadanie
Przypisane do dnia Którego dnia upływa deadline danego maila/zadania
Dodane w okresie W jakim okresie utworzono dane zadanie/maila
Aktualizowane w okresie W jakim okresie edytowano dane zadanie/maila

Kolejna cenna funkcjonalność to możliwość bardzo dokładnego sortowania bazy klientów. Sugester pozwala to robić na dwa sposoby: za pomocą kryteriów i warunków. Opcje wyszukiwania za pomocą kryteriów wyglądają w ten sposób:

Wyszukiwanie klientów za pomocą kryteriów

Za pomocą tego panelu można przesortować naszych klientów ze względu na takie kryteria jak status, tagi, kategoria, dział i osoba odpowiedzialna; można też po prostu wpisać wyszukiwane słowo i w ten sposób odnaleźć potrzebną informację.

Drugi sposób na przeszukanie bazy klientów to wybranie kilku warunków, które mają spełniać docelowe rekordy. Weźmy poniższy przykład:

Wyszukiwanie klientów za pomocą warunków

Po kliknięciu "Wyszukaj" zobaczymy tylko klientów z województwa Mazowieckiego, za których odpowiedzialny jest ktokolwiek oprócz Jana Kowalskiego, a których nazwa zawiera "z o. o.". Podobnych warunków możemy dodać dowolnie wiele. Można też dostosować jak "mocno" warunki mają być spełnione - oferujemy 14 stopni dokładności łączenia rekordu z zapytaniem.

Z podobną dokładnością co e-maile czy klientów można przeszukiwać archiwum czatów, dzięki czemu staje się ono cennym źródłem informacji o naszych interakcjach z klientami. Sugester pozwala też na przejrzenie kalendarzy całego zespołu na raz (na przykład po to, żeby zobaczyć która godzina jest najlepsza na wspólne spotkanie), czy po prostu wgląd w terminarz konkretnej osoby z zespołu.

Zainteresowały Cię te funkcje? Chcesz lepiej zarządzać informacjami w firmie? Założ darmowe konto i wypróbuj Sugestera bez ograniczeń przez 30 dni!

(c) Uwe Hermann, 2006
Blog Porady

Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-03-18

W codziennym funkcjonowaniu firmy równie ważne co dostęp do informacji jest zarządzanie nimi. Zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale uporządkowanie ich w taki sposób, aby rzeczywiście były przydatne. Trudno podejmować racjonalne decyzje, jeśli firmowe e-maile, kalendarze, zadania i notatki są utrzymywane w wielu miejscach i nie ma jednego miejsca, w którym można się w nich zorientować.

Sugester pozwala zebrać wszystkie te rzeczy - maile, zadania, notatki, kalendarze, wspólnie używane dokumenty - w jednym miejscu. Jednak samo to nie wystarczy: dopiero uporządkowane informacje oferują rzeczywiste ułatwienia w pracy. Dlatego właśnie wbudowaliśmy w nasze oprogramowanie zaawansowane funkcje wyszukiwania, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

W pierwszej kolejności przyjrzyjmy się możliwościom przeszukiwania bazy maili i zadań. Panel zaawansowanego wyszukiwania wygląda następująco:

Panel zaawansowanego wyszukiwania maili i zadań

Oprócz podstawowej funkcjonalności, czyli wyszukiwania wybranego słowa kluczowego, możemy ograniczyć lub rozszerzyć nasze wyszukiwanie o szereg innych parametrów, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

Pole Opis
Przypisana osoba Komu przydzielono danego maila lub zadanie
Projekt Do jakiego projektu należy dany mail lub zadanie
Klient Do którego klienta przypisano danego maila lub zadanie
Typ Czy szukamy maila, zadania, posta na forum, posta w bazie wiedzy, błędu aplikacji czy dowolnej z tych rzeczy
Utworzył Kto dodał do systemu danego maila lub zadanie
Tylko z gwiazdką Wyświetli tylko posty i zadania z wybranym priorytetem innym niż "zerowy"
Tylko prywatne Wyświetli tylko posty oznaczone jako prywatne (niewidoczne dla niezalogowanych użytkowników)
Zamknięte/otwarte Czy dane email/zadanie jest już zarchiwizowany
Status Który ze zdefiniowanych przez nas statusów ma dany mail/zadanie
Sortuj po Wedle jakiego kryterium (daty, priorytetu) sortować wyniki
Ilość zgłoszeń na stronie Ile wyników wyświetlać na stronie
Forum Które forum przesukiwać (dotyczy postów na forach i w bazach wiedzy)
Rodzaj Rodzaj postu na forum
Kategoria Do której ze stworzonych przez nas kategorii należy mail/post/zadanie
Przypisane do dnia Którego dnia upływa deadline danego maila/zadania
Dodane w okresie W jakim okresie utworzono dane zadanie/maila
Aktualizowane w okresie W jakim okresie edytowano dane zadanie/maila

Kolejna cenna funkcjonalność to możliwość bardzo dokładnego sortowania bazy klientów. Sugester pozwala to robić na dwa sposoby: za pomocą kryteriów i warunków. Opcje wyszukiwania za pomocą kryteriów wyglądają w ten sposób:

Wyszukiwanie klientów za pomocą kryteriów

Za pomocą tego panelu można przesortować naszych klientów ze względu na takie kryteria jak status, tagi, kategoria, dział i osoba odpowiedzialna; można też po prostu wpisać wyszukiwane słowo i w ten sposób odnaleźć potrzebną informację.

Drugi sposób na przeszukanie bazy klientów to wybranie kilku warunków, które mają spełniać docelowe rekordy. Weźmy poniższy przykład:

Wyszukiwanie klientów za pomocą warunków

Po kliknięciu "Wyszukaj" zobaczymy tylko klientów z województwa Mazowieckiego, za których odpowiedzialny jest ktokolwiek oprócz Jana Kowalskiego, a których nazwa zawiera "z o. o.". Podobnych warunków możemy dodać dowolnie wiele. Można też dostosować jak "mocno" warunki mają być spełnione - oferujemy 14 stopni dokładności łączenia rekordu z zapytaniem.

Z podobną dokładnością co e-maile czy klientów można przeszukiwać archiwum czatów, dzięki czemu staje się ono cennym źródłem informacji o naszych interakcjach z klientami. Sugester pozwala też na przejrzenie kalendarzy całego zespołu na raz (na przykład po to, żeby zobaczyć która godzina jest najlepsza na wspólne spotkanie), czy po prostu wgląd w terminarz konkretnej osoby z zespołu.

Zainteresowały Cię te funkcje? Chcesz lepiej zarządzać informacjami w firmie? Założ darmowe konto i wypróbuj Sugestera bez ograniczeń przez 30 dni!

(c) Uwe Hermann, 2006
Blog Porady

Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-03-18

W codziennym funkcjonowaniu firmy równie ważne co dostęp do informacji jest zarządzanie nimi. Zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale uporządkowanie ich w taki sposób, aby rzeczywiście były przydatne. Trudno podejmować racjonalne decyzje, jeśli firmowe e-maile, kalendarze, zadania i notatki są utrzymywane w wielu miejscach i nie ma jednego miejsca, w którym można się w nich zorientować.

Sugester pozwala zebrać wszystkie te rzeczy - maile, zadania, notatki, kalendarze, wspólnie używane dokumenty - w jednym miejscu. Jednak samo to nie wystarczy: dopiero uporządkowane informacje oferują rzeczywiste ułatwienia w pracy. Dlatego właśnie wbudowaliśmy w nasze oprogramowanie zaawansowane funkcje wyszukiwania, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

W pierwszej kolejności przyjrzyjmy się możliwościom przeszukiwania bazy maili i zadań. Panel zaawansowanego wyszukiwania wygląda następująco:

Panel zaawansowanego wyszukiwania maili i zadań

Oprócz podstawowej funkcjonalności, czyli wyszukiwania wybranego słowa kluczowego, możemy ograniczyć lub rozszerzyć nasze wyszukiwanie o szereg innych parametrów, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

Pole Opis
Przypisana osoba Komu przydzielono danego maila lub zadanie
Projekt Do jakiego projektu należy dany mail lub zadanie
Klient Do którego klienta przypisano danego maila lub zadanie
Typ Czy szukamy maila, zadania, posta na forum, posta w bazie wiedzy, błędu aplikacji czy dowolnej z tych rzeczy
Utworzył Kto dodał do systemu danego maila lub zadanie
Tylko z gwiazdką Wyświetli tylko posty i zadania z wybranym priorytetem innym niż "zerowy"
Tylko prywatne Wyświetli tylko posty oznaczone jako prywatne (niewidoczne dla niezalogowanych użytkowników)
Zamknięte/otwarte Czy dane email/zadanie jest już zarchiwizowany
Status Który ze zdefiniowanych przez nas statusów ma dany mail/zadanie
Sortuj po Wedle jakiego kryterium (daty, priorytetu) sortować wyniki
Ilość zgłoszeń na stronie Ile wyników wyświetlać na stronie
Forum Które forum przesukiwać (dotyczy postów na forach i w bazach wiedzy)
Rodzaj Rodzaj postu na forum
Kategoria Do której ze stworzonych przez nas kategorii należy mail/post/zadanie
Przypisane do dnia Którego dnia upływa deadline danego maila/zadania
Dodane w okresie W jakim okresie utworzono dane zadanie/maila
Aktualizowane w okresie W jakim okresie edytowano dane zadanie/maila

Kolejna cenna funkcjonalność to możliwość bardzo dokładnego sortowania bazy klientów. Sugester pozwala to robić na dwa sposoby: za pomocą kryteriów i warunków. Opcje wyszukiwania za pomocą kryteriów wyglądają w ten sposób:

Wyszukiwanie klientów za pomocą kryteriów

Za pomocą tego panelu można przesortować naszych klientów ze względu na takie kryteria jak status, tagi, kategoria, dział i osoba odpowiedzialna; można też po prostu wpisać wyszukiwane słowo i w ten sposób odnaleźć potrzebną informację.

Drugi sposób na przeszukanie bazy klientów to wybranie kilku warunków, które mają spełniać docelowe rekordy. Weźmy poniższy przykład:

Wyszukiwanie klientów za pomocą warunków

Po kliknięciu "Wyszukaj" zobaczymy tylko klientów z województwa Mazowieckiego, za których odpowiedzialny jest ktokolwiek oprócz Jana Kowalskiego, a których nazwa zawiera "z o. o.". Podobnych warunków możemy dodać dowolnie wiele. Można też dostosować jak "mocno" warunki mają być spełnione - oferujemy 14 stopni dokładności łączenia rekordu z zapytaniem.

Z podobną dokładnością co e-maile czy klientów można przeszukiwać archiwum czatów, dzięki czemu staje się ono cennym źródłem informacji o naszych interakcjach z klientami. Sugester pozwala też na przejrzenie kalendarzy całego zespołu na raz (na przykład po to, żeby zobaczyć która godzina jest najlepsza na wspólne spotkanie), czy po prostu wgląd w terminarz konkretnej osoby z zespołu.

Zainteresowały Cię te funkcje? Chcesz lepiej zarządzać informacjami w firmie? Założ darmowe konto i wypróbuj Sugestera bez ograniczeń przez 30 dni!

(c) Uwe Hermann, 2006
Blog Porady

Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-03-18

W codziennym funkcjonowaniu firmy równie ważne co dostęp do informacji jest zarządzanie nimi. Zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale uporządkowanie ich w taki sposób, aby rzeczywiście były przydatne. Trudno podejmować racjonalne decyzje, jeśli firmowe e-maile, kalendarze, zadania i notatki są utrzymywane w wielu miejscach i nie ma jednego miejsca, w którym można się w nich zorientować.

Sugester pozwala zebrać wszystkie te rzeczy - maile, zadania, notatki, kalendarze, wspólnie używane dokumenty - w jednym miejscu. Jednak samo to nie wystarczy: dopiero uporządkowane informacje oferują rzeczywiste ułatwienia w pracy. Dlatego właśnie wbudowaliśmy w nasze oprogramowanie zaawansowane funkcje wyszukiwania, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

W pierwszej kolejności przyjrzyjmy się możliwościom przeszukiwania bazy maili i zadań. Panel zaawansowanego wyszukiwania wygląda następująco:

Panel zaawansowanego wyszukiwania maili i zadań

Oprócz podstawowej funkcjonalności, czyli wyszukiwania wybranego słowa kluczowego, możemy ograniczyć lub rozszerzyć nasze wyszukiwanie o szereg innych parametrów, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

Pole Opis
Przypisana osoba Komu przydzielono danego maila lub zadanie
Projekt Do jakiego projektu należy dany mail lub zadanie
Klient Do którego klienta przypisano danego maila lub zadanie
Typ Czy szukamy maila, zadania, posta na forum, posta w bazie wiedzy, błędu aplikacji czy dowolnej z tych rzeczy
Utworzył Kto dodał do systemu danego maila lub zadanie
Tylko z gwiazdką Wyświetli tylko posty i zadania z wybranym priorytetem innym niż "zerowy"
Tylko prywatne Wyświetli tylko posty oznaczone jako prywatne (niewidoczne dla niezalogowanych użytkowników)
Zamknięte/otwarte Czy dane email/zadanie jest już zarchiwizowany
Status Który ze zdefiniowanych przez nas statusów ma dany mail/zadanie
Sortuj po Wedle jakiego kryterium (daty, priorytetu) sortować wyniki
Ilość zgłoszeń na stronie Ile wyników wyświetlać na stronie
Forum Które forum przesukiwać (dotyczy postów na forach i w bazach wiedzy)
Rodzaj Rodzaj postu na forum
Kategoria Do której ze stworzonych przez nas kategorii należy mail/post/zadanie
Przypisane do dnia Którego dnia upływa deadline danego maila/zadania
Dodane w okresie W jakim okresie utworzono dane zadanie/maila
Aktualizowane w okresie W jakim okresie edytowano dane zadanie/maila

Kolejna cenna funkcjonalność to możliwość bardzo dokładnego sortowania bazy klientów. Sugester pozwala to robić na dwa sposoby: za pomocą kryteriów i warunków. Opcje wyszukiwania za pomocą kryteriów wyglądają w ten sposób:

Wyszukiwanie klientów za pomocą kryteriów

Za pomocą tego panelu można przesortować naszych klientów ze względu na takie kryteria jak status, tagi, kategoria, dział i osoba odpowiedzialna; można też po prostu wpisać wyszukiwane słowo i w ten sposób odnaleźć potrzebną informację.

Drugi sposób na przeszukanie bazy klientów to wybranie kilku warunków, które mają spełniać docelowe rekordy. Weźmy poniższy przykład:

Wyszukiwanie klientów za pomocą warunków

Po kliknięciu "Wyszukaj" zobaczymy tylko klientów z województwa Mazowieckiego, za których odpowiedzialny jest ktokolwiek oprócz Jana Kowalskiego, a których nazwa zawiera "z o. o.". Podobnych warunków możemy dodać dowolnie wiele. Można też dostosować jak "mocno" warunki mają być spełnione - oferujemy 14 stopni dokładności łączenia rekordu z zapytaniem.

Z podobną dokładnością co e-maile czy klientów można przeszukiwać archiwum czatów, dzięki czemu staje się ono cennym źródłem informacji o naszych interakcjach z klientami. Sugester pozwala też na przejrzenie kalendarzy całego zespołu na raz (na przykład po to, żeby zobaczyć która godzina jest najlepsza na wspólne spotkanie), czy po prostu wgląd w terminarz konkretnej osoby z zespołu.

Zainteresowały Cię te funkcje? Chcesz lepiej zarządzać informacjami w firmie? Założ darmowe konto i wypróbuj Sugestera bez ograniczeń przez 30 dni!

(c) Uwe Hermann, 2006
Blog Porady

Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-03-18

W codziennym funkcjonowaniu firmy równie ważne co dostęp do informacji jest zarządzanie nimi. Zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale uporządkowanie ich w taki sposób, aby rzeczywiście były przydatne. Trudno podejmować racjonalne decyzje, jeśli firmowe e-maile, kalendarze, zadania i notatki są utrzymywane w wielu miejscach i nie ma jednego miejsca, w którym można się w nich zorientować.

Sugester pozwala zebrać wszystkie te rzeczy - maile, zadania, notatki, kalendarze, wspólnie używane dokumenty - w jednym miejscu. Jednak samo to nie wystarczy: dopiero uporządkowane informacje oferują rzeczywiste ułatwienia w pracy. Dlatego właśnie wbudowaliśmy w nasze oprogramowanie zaawansowane funkcje wyszukiwania, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

W pierwszej kolejności przyjrzyjmy się możliwościom przeszukiwania bazy maili i zadań. Panel zaawansowanego wyszukiwania wygląda następująco:

Panel zaawansowanego wyszukiwania maili i zadań

Oprócz podstawowej funkcjonalności, czyli wyszukiwania wybranego słowa kluczowego, możemy ograniczyć lub rozszerzyć nasze wyszukiwanie o szereg innych parametrów, które pozwalają z łatwością dotrzeć do potrzebnych informacji.

Pole Opis
Przypisana osoba Komu przydzielono danego maila lub zadanie
Projekt Do jakiego projektu należy dany mail lub zadanie
Klient Do którego klienta przypisano danego maila lub zadanie
Typ Czy szukamy maila, zadania, posta na forum, posta w bazie wiedzy, błędu aplikacji czy dowolnej z tych rzeczy
Utworzył Kto dodał do systemu danego maila lub zadanie
Tylko z gwiazdką Wyświetli tylko posty i zadania z wybranym priorytetem innym niż "zerowy"
Tylko prywatne Wyświetli tylko posty oznaczone jako prywatne (niewidoczne dla niezalogowanych użytkowników)
Zamknięte/otwarte Czy dane email/zadanie jest już zarchiwizowany
Status Który ze zdefiniowanych przez nas statusów ma dany mail/zadanie
Sortuj po Wedle jakiego kryterium (daty, priorytetu) sortować wyniki
Ilość zgłoszeń na stronie Ile wyników wyświetlać na stronie
Forum Które forum przesukiwać (dotyczy postów na forach i w bazach wiedzy)
Rodzaj Rodzaj postu na forum
Kategoria Do której ze stworzonych przez nas kategorii należy mail/post/zadanie
Przypisane do dnia Którego dnia upływa deadline danego maila/zadania
Dodane w okresie W jakim okresie utworzono dane zadanie/maila
Aktualizowane w okresie W jakim okresie edytowano dane zadanie/maila

Kolejna cenna funkcjonalność to możliwość bardzo dokładnego sortowania bazy klientów. Sugester pozwala to robić na dwa sposoby: za pomocą kryteriów i warunków. Opcje wyszukiwania za pomocą kryteriów wyglądają w ten sposób:

Wyszukiwanie klientów za pomocą kryteriów

Za pomocą tego panelu można przesortować naszych klientów ze względu na takie kryteria jak status, tagi, kategoria, dział i osoba odpowiedzialna; można też po prostu wpisać wyszukiwane słowo i w ten sposób odnaleźć potrzebną informację.

Drugi sposób na przeszukanie bazy klientów to wybranie kilku warunków, które mają spełniać docelowe rekordy. Weźmy poniższy przykład:

Wyszukiwanie klientów za pomocą warunków

Po kliknięciu "Wyszukaj" zobaczymy tylko klientów z województwa Mazowieckiego, za których odpowiedzialny jest ktokolwiek oprócz Jana Kowalskiego, a których nazwa zawiera "z o. o.". Podobnych warunków możemy dodać dowolnie wiele. Można też dostosować jak "mocno" warunki mają być spełnione - oferujemy 14 stopni dokładności łączenia rekordu z zapytaniem.

Z podobną dokładnością co e-maile czy klientów można przeszukiwać archiwum czatów, dzięki czemu staje się ono cennym źródłem informacji o naszych interakcjach z klientami. Sugester pozwala też na przejrzenie kalendarzy całego zespołu na raz (na przykład po to, żeby zobaczyć która godzina jest najlepsza na wspólne spotkanie), czy po prostu wgląd w terminarz konkretnej osoby z zespołu.

Zainteresowały Cię te funkcje? Chcesz lepiej zarządzać informacjami w firmie? Założ darmowe konto i wypróbuj Sugestera bez ograniczeń przez 30 dni!

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.