a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Aktualności Porady

Konfiguracja ról dla pracowników

Anna Stefaniak

Anna Stefaniak, 2021-10-08

Każda organizacja działająca w danej branży i środowisku ma do czynienia z różnego rodzaju danymi, używa różnych narzędzi aby dotrzeć do klienta oraz sprzedać produkt lub usługę. Z czasem jednoosobowe działalności przekształcają się w firmy które zatrudniają coraz więcej pracowników. Każdy założyciel w odpowiednim dla firmy momencie zaczyna dzielić zakres obowiązków a tym samym zaczyna określać dostęp do informacji oraz możliwość ich modyfikowania.

Aby taki podział kompetencyjny był możliwy, Sugester wprowadził narzędzie "roli". Administratorzy kont znają tę funkcję dobrze. Dzięki niej umożliwiają korzystanie z poszczególnych opcji systemu. Określają, którzy pracownicy mają dostęp do modułu CRM, którzy mogą kreować i wysyłać mailingi lub tworzyć bazę wiedzy.

Jedną z dodatkowych funkcji znajdujących się w roli jest możliwość ukrycia poszczególnych pól należących do karty klienta. Dzięki temu pracownicy, którzy ogólnie mają dostęp do modułu CRM oraz do danych klienta mogą mieć dokładniej oznaczony zakres dostępu. 

Konfigurując rolę możemy wymienić pola znajdujące się na karcie klienta, których dany pracownik nie będzie widział. 

Dla porównania mamy tutaj dwa widoki. Jeden widok dostępny jest dla osoby posiadającej pełnię dostępów do danych w module CRM. Kolejny widok dotyczy osoby nie mającej dostępu do części danych.

 

Widok dla administratora lub osoby posiadającej dostęp do wszystkich danych klienta.

Widok dla pracownika z ograniczonym dostępem.

Podpowiedzi dotyczące konfiguracji ról oraz ukrywania pól można znaleźć w naszej bazie wiedzy

Blog Aktualności Porady

Konfiguracja ról dla pracowników

Anna Stefaniak

Anna Stefaniak, 2021-10-08

Każda organizacja działająca w danej branży i środowisku ma do czynienia z różnego rodzaju danymi, używa różnych narzędzi aby dotrzeć do klienta oraz sprzedać produkt lub usługę. Z czasem jednoosobowe działalności przekształcają się w firmy które zatrudniają coraz więcej pracowników. Każdy założyciel w odpowiednim dla firmy momencie zaczyna dzielić zakres obowiązków a tym samym zaczyna określać dostęp do informacji oraz możliwość ich modyfikowania.

Aby taki podział kompetencyjny był możliwy, Sugester wprowadził narzędzie "roli". Administratorzy kont znają tę funkcję dobrze. Dzięki niej umożliwiają korzystanie z poszczególnych opcji systemu. Określają, którzy pracownicy mają dostęp do modułu CRM, którzy mogą kreować i wysyłać mailingi lub tworzyć bazę wiedzy.

Jedną z dodatkowych funkcji znajdujących się w roli jest możliwość ukrycia poszczególnych pól należących do karty klienta. Dzięki temu pracownicy, którzy ogólnie mają dostęp do modułu CRM oraz do danych klienta mogą mieć dokładniej oznaczony zakres dostępu. 

Konfigurując rolę możemy wymienić pola znajdujące się na karcie klienta, których dany pracownik nie będzie widział. 

Dla porównania mamy tutaj dwa widoki. Jeden widok dostępny jest dla osoby posiadającej pełnię dostępów do danych w module CRM. Kolejny widok dotyczy osoby nie mającej dostępu do części danych.

 

Widok dla administratora lub osoby posiadającej dostęp do wszystkich danych klienta.

Widok dla pracownika z ograniczonym dostępem.

Podpowiedzi dotyczące konfiguracji ról oraz ukrywania pól można znaleźć w naszej bazie wiedzy

Blog Aktualności Porady

Konfiguracja ról dla pracowników

Anna Stefaniak

Anna Stefaniak, 2021-10-08

Każda organizacja działająca w danej branży i środowisku ma do czynienia z różnego rodzaju danymi, używa różnych narzędzi aby dotrzeć do klienta oraz sprzedać produkt lub usługę. Z czasem jednoosobowe działalności przekształcają się w firmy które zatrudniają coraz więcej pracowników. Każdy założyciel w odpowiednim dla firmy momencie zaczyna dzielić zakres obowiązków a tym samym zaczyna określać dostęp do informacji oraz możliwość ich modyfikowania.

Aby taki podział kompetencyjny był możliwy, Sugester wprowadził narzędzie "roli". Administratorzy kont znają tę funkcję dobrze. Dzięki niej umożliwiają korzystanie z poszczególnych opcji systemu. Określają, którzy pracownicy mają dostęp do modułu CRM, którzy mogą kreować i wysyłać mailingi lub tworzyć bazę wiedzy.

Jedną z dodatkowych funkcji znajdujących się w roli jest możliwość ukrycia poszczególnych pól należących do karty klienta. Dzięki temu pracownicy, którzy ogólnie mają dostęp do modułu CRM oraz do danych klienta mogą mieć dokładniej oznaczony zakres dostępu. 

Konfigurując rolę możemy wymienić pola znajdujące się na karcie klienta, których dany pracownik nie będzie widział. 

Dla porównania mamy tutaj dwa widoki. Jeden widok dostępny jest dla osoby posiadającej pełnię dostępów do danych w module CRM. Kolejny widok dotyczy osoby nie mającej dostępu do części danych.

 

Widok dla administratora lub osoby posiadającej dostęp do wszystkich danych klienta.

Widok dla pracownika z ograniczonym dostępem.

Podpowiedzi dotyczące konfiguracji ról oraz ukrywania pól można znaleźć w naszej bazie wiedzy

Blog Aktualności Porady

Konfiguracja ról dla pracowników

Anna Stefaniak

Anna Stefaniak, 2021-10-08

Każda organizacja działająca w danej branży i środowisku ma do czynienia z różnego rodzaju danymi, używa różnych narzędzi aby dotrzeć do klienta oraz sprzedać produkt lub usługę. Z czasem jednoosobowe działalności przekształcają się w firmy które zatrudniają coraz więcej pracowników. Każdy założyciel w odpowiednim dla firmy momencie zaczyna dzielić zakres obowiązków a tym samym zaczyna określać dostęp do informacji oraz możliwość ich modyfikowania.

Aby taki podział kompetencyjny był możliwy, Sugester wprowadził narzędzie "roli". Administratorzy kont znają tę funkcję dobrze. Dzięki niej umożliwiają korzystanie z poszczególnych opcji systemu. Określają, którzy pracownicy mają dostęp do modułu CRM, którzy mogą kreować i wysyłać mailingi lub tworzyć bazę wiedzy.

Jedną z dodatkowych funkcji znajdujących się w roli jest możliwość ukrycia poszczególnych pól należących do karty klienta. Dzięki temu pracownicy, którzy ogólnie mają dostęp do modułu CRM oraz do danych klienta mogą mieć dokładniej oznaczony zakres dostępu. 

Konfigurując rolę możemy wymienić pola znajdujące się na karcie klienta, których dany pracownik nie będzie widział. 

Dla porównania mamy tutaj dwa widoki. Jeden widok dostępny jest dla osoby posiadającej pełnię dostępów do danych w module CRM. Kolejny widok dotyczy osoby nie mającej dostępu do części danych.

 

Widok dla administratora lub osoby posiadającej dostęp do wszystkich danych klienta.

Widok dla pracownika z ograniczonym dostępem.

Podpowiedzi dotyczące konfiguracji ról oraz ukrywania pól można znaleźć w naszej bazie wiedzy

Blog Aktualności Porady

Konfiguracja ról dla pracowników

Anna Stefaniak

Anna Stefaniak, 2021-10-08

Każda organizacja działająca w danej branży i środowisku ma do czynienia z różnego rodzaju danymi, używa różnych narzędzi aby dotrzeć do klienta oraz sprzedać produkt lub usługę. Z czasem jednoosobowe działalności przekształcają się w firmy które zatrudniają coraz więcej pracowników. Każdy założyciel w odpowiednim dla firmy momencie zaczyna dzielić zakres obowiązków a tym samym zaczyna określać dostęp do informacji oraz możliwość ich modyfikowania.

Aby taki podział kompetencyjny był możliwy, Sugester wprowadził narzędzie "roli". Administratorzy kont znają tę funkcję dobrze. Dzięki niej umożliwiają korzystanie z poszczególnych opcji systemu. Określają, którzy pracownicy mają dostęp do modułu CRM, którzy mogą kreować i wysyłać mailingi lub tworzyć bazę wiedzy.

Jedną z dodatkowych funkcji znajdujących się w roli jest możliwość ukrycia poszczególnych pól należących do karty klienta. Dzięki temu pracownicy, którzy ogólnie mają dostęp do modułu CRM oraz do danych klienta mogą mieć dokładniej oznaczony zakres dostępu. 

Konfigurując rolę możemy wymienić pola znajdujące się na karcie klienta, których dany pracownik nie będzie widział. 

Dla porównania mamy tutaj dwa widoki. Jeden widok dostępny jest dla osoby posiadającej pełnię dostępów do danych w module CRM. Kolejny widok dotyczy osoby nie mającej dostępu do części danych.

 

Widok dla administratora lub osoby posiadającej dostęp do wszystkich danych klienta.

Widok dla pracownika z ograniczonym dostępem.

Podpowiedzi dotyczące konfiguracji ról oraz ukrywania pól można znaleźć w naszej bazie wiedzy

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.