a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

Łatwiejsze tworzenie efektywnych list mailingowych, personalizacja pól w popupie do tworzenia zadań oraz nowe możliwości przy usuwaniu użytkownika z systemu czyli podsumowanie października 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-11-15

1. Pamiętaj o skutecznym marketingu! Teraz tworzenie i zarządzanie listami mailingowymi jest jeszcze prostsze


Sprawne tworzenie, a potem zarządzanie listą mailingową to jedna z najważniejszych umiejętności jakie powinien posiadać efektywny marketingowiec. Dlatego teraz dodawanie i praca z listami mailingowymi stały się w Sugesterze jeszcze prostsze, a to za sprawą zmian, jakie pojawiły się w systemie.

Co nowego?

Po pierwsze - wszystkie listy mailingowe dostępne są w jednym miejscu, w Listach kontaktowych w module Emailing. Wyświetlone w ten sposób listy możesz łatwo podejrzeć lub zedytować. Tutaj też zobaczysz, w jaki sposób powstały te listy - czy na bazie kontaktów zapisanych w CRMie, czy na podstawie tagów w klientach, a może wyszukiwania zaawansowanego. Bo to w Sugesterze się nie zmieniło, nadal  możesz tworzyć swoje listy adresowe na te 3 sposoby.

Zmieniło się też tworzenie samej listy na podstawie tagów czy wyników wyszukiwania w klientach. Od teraz już podczas dodawania nowej listy mailingowej do systemu wybierasz tag lub filtr wyszukiwania, na podstawie którego Sugester automatycznie stworzy Twoją listę.

Dodatkowo przejrzysty widok każdej z list pozwoli Ci nie tylko przeglądać kontakty należące do tej listy, ale też kontakty, które trafiły na listę unsubscribe.

Dzięki naszym zmianom szybciej stworzysz efektywną listę mailingową i łatwiej Ci będzie monitorować efekty kampanii.

Wszystko na temat kampanii mailingowych w Sugesterze i tworzeniu list znajdziesz w kategorii E-mail marketing w naszej bazie wiedzy.

 

2. Nowe możliwości przy kasowaniu użytkownika z systemu


Mowa o funkcji, która automatycznie przepina wszystkie bieżące oraz zamknięte już sprawy takie jak maile oraz zadania, a także klientów z jednego użytkownika na drugiego, gdy pracownik opuszcza Twoją firmę.

Kiedy użyć tej funkcji?

Za każdym razem kiedy z jakiś powodów żegnasz się z pracownikiem i nie chcesz, by jego maile zostały bez odpowiedzi, a klienci bez opiekuna. By nie szukać kto jest winny, gdy klient nie otrzyma odpowiedzi na mail lub być pewnym, że zmiany organizacyjne w Twojej firmie nie wpłyną negatywnie na jakość obsługi, wyznacz osobę, która przejmie obowiązki po odchodzącym pracowniku i tym samym zajmie się korespondencją i obsługą jego klientów.

Sugester bardzo ułatwia to zadanie, wystarczy, że przy usuwaniu byłego pracownika z systemu zaznaczysz na liście aktualnych pracowników, na kogo mają być przepięte wszystkie posty, klienci, projekty itd byłego pracownika. Sugester wszystkie te dane automatycznie przypisze do wybranego usera. Dzięki temu unikniesz zamieszania i szukania spaw byłego pracownika po całym systemie.

Wszystko na temat tej funkcji znajdziesz w artykule Usuwanie użytkownika z systemu.


3. Spersonalizuj popup do tworzenia zadań i dostosuj go do własnych potrzeb

To nic innego jak możliwość dostosowania pól w formatce do tworzenia zadania do potrzeb w Twojej firmie. Od teraz popup możesz bardziej uogólnić i zostawić w nim tylko podstawowe pola jak np. Przydzielone do, Klient i Data wykonania lub wręcz przeciwnie - wymagać wpisania jeszcze więcej szczegółów. Możesz już decydować, które pola mają być zawsze widoczne w popupie, które mają się pojawiać po kliknięciu "Więcej", a które mają być na stałe ukryte. Dzięki temu nie zaprzątasz głowy swoim pracownikom widokiem dodatkowych pól, które nie są im potrzebne i nie wymagasz od nich ich uzupełniania. Formatka jest kompletna i zawiera tylko te dane, które są istotne do rozwiązania zadania.
Zarządzanie polami w popupie jest możliwe dzięki wygodnej tabeli znajdującej się w Ustawieniach zaawansowanych. To tu precyzyjnie określisz jakie pola chcesz mieć w popupie.

Pamiętaj, że układ pól w popupie jest dla całego konta, nie możesz ustawiać oddzielnych widoków dla departamentów czy userów.

Wszystko na temat tej opcji znajdziesz w artykule Customizacja popupa tworzenia zadania.

 

To tyle jeśli chodzi o najważniejsze funkcje, jakie pojawiły się w Sugesterze w ubiegłym miesiącu. Standardowo możecie oczywiście zapoznać się ze wszystkimi zmianami, nawet tymi najmniejszymi, odwiedzając nasze Nowości w bazie wiedzy.

 

 

 

Blog Nowe funkcje

Łatwiejsze tworzenie efektywnych list mailingowych, personalizacja pól w popupie do tworzenia zadań oraz nowe możliwości przy usuwaniu użytkownika z systemu czyli podsumowanie października 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-11-15

1. Pamiętaj o skutecznym marketingu! Teraz tworzenie i zarządzanie listami mailingowymi jest jeszcze prostsze


Sprawne tworzenie, a potem zarządzanie listą mailingową to jedna z najważniejszych umiejętności jakie powinien posiadać efektywny marketingowiec. Dlatego teraz dodawanie i praca z listami mailingowymi stały się w Sugesterze jeszcze prostsze, a to za sprawą zmian, jakie pojawiły się w systemie.

Co nowego?

Po pierwsze - wszystkie listy mailingowe dostępne są w jednym miejscu, w Listach kontaktowych w module Emailing. Wyświetlone w ten sposób listy możesz łatwo podejrzeć lub zedytować. Tutaj też zobaczysz, w jaki sposób powstały te listy - czy na bazie kontaktów zapisanych w CRMie, czy na podstawie tagów w klientach, a może wyszukiwania zaawansowanego. Bo to w Sugesterze się nie zmieniło, nadal  możesz tworzyć swoje listy adresowe na te 3 sposoby.

Zmieniło się też tworzenie samej listy na podstawie tagów czy wyników wyszukiwania w klientach. Od teraz już podczas dodawania nowej listy mailingowej do systemu wybierasz tag lub filtr wyszukiwania, na podstawie którego Sugester automatycznie stworzy Twoją listę.

Dodatkowo przejrzysty widok każdej z list pozwoli Ci nie tylko przeglądać kontakty należące do tej listy, ale też kontakty, które trafiły na listę unsubscribe.

Dzięki naszym zmianom szybciej stworzysz efektywną listę mailingową i łatwiej Ci będzie monitorować efekty kampanii.

Wszystko na temat kampanii mailingowych w Sugesterze i tworzeniu list znajdziesz w kategorii E-mail marketing w naszej bazie wiedzy.

 

2. Nowe możliwości przy kasowaniu użytkownika z systemu


Mowa o funkcji, która automatycznie przepina wszystkie bieżące oraz zamknięte już sprawy takie jak maile oraz zadania, a także klientów z jednego użytkownika na drugiego, gdy pracownik opuszcza Twoją firmę.

Kiedy użyć tej funkcji?

Za każdym razem kiedy z jakiś powodów żegnasz się z pracownikiem i nie chcesz, by jego maile zostały bez odpowiedzi, a klienci bez opiekuna. By nie szukać kto jest winny, gdy klient nie otrzyma odpowiedzi na mail lub być pewnym, że zmiany organizacyjne w Twojej firmie nie wpłyną negatywnie na jakość obsługi, wyznacz osobę, która przejmie obowiązki po odchodzącym pracowniku i tym samym zajmie się korespondencją i obsługą jego klientów.

Sugester bardzo ułatwia to zadanie, wystarczy, że przy usuwaniu byłego pracownika z systemu zaznaczysz na liście aktualnych pracowników, na kogo mają być przepięte wszystkie posty, klienci, projekty itd byłego pracownika. Sugester wszystkie te dane automatycznie przypisze do wybranego usera. Dzięki temu unikniesz zamieszania i szukania spaw byłego pracownika po całym systemie.

Wszystko na temat tej funkcji znajdziesz w artykule Usuwanie użytkownika z systemu.


3. Spersonalizuj popup do tworzenia zadań i dostosuj go do własnych potrzeb

To nic innego jak możliwość dostosowania pól w formatce do tworzenia zadania do potrzeb w Twojej firmie. Od teraz popup możesz bardziej uogólnić i zostawić w nim tylko podstawowe pola jak np. Przydzielone do, Klient i Data wykonania lub wręcz przeciwnie - wymagać wpisania jeszcze więcej szczegółów. Możesz już decydować, które pola mają być zawsze widoczne w popupie, które mają się pojawiać po kliknięciu "Więcej", a które mają być na stałe ukryte. Dzięki temu nie zaprzątasz głowy swoim pracownikom widokiem dodatkowych pól, które nie są im potrzebne i nie wymagasz od nich ich uzupełniania. Formatka jest kompletna i zawiera tylko te dane, które są istotne do rozwiązania zadania.
Zarządzanie polami w popupie jest możliwe dzięki wygodnej tabeli znajdującej się w Ustawieniach zaawansowanych. To tu precyzyjnie określisz jakie pola chcesz mieć w popupie.

Pamiętaj, że układ pól w popupie jest dla całego konta, nie możesz ustawiać oddzielnych widoków dla departamentów czy userów.

Wszystko na temat tej opcji znajdziesz w artykule Customizacja popupa tworzenia zadania.

 

To tyle jeśli chodzi o najważniejsze funkcje, jakie pojawiły się w Sugesterze w ubiegłym miesiącu. Standardowo możecie oczywiście zapoznać się ze wszystkimi zmianami, nawet tymi najmniejszymi, odwiedzając nasze Nowości w bazie wiedzy.

 

 

 

Blog Nowe funkcje

Łatwiejsze tworzenie efektywnych list mailingowych, personalizacja pól w popupie do tworzenia zadań oraz nowe możliwości przy usuwaniu użytkownika z systemu czyli podsumowanie października 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-11-15

1. Pamiętaj o skutecznym marketingu! Teraz tworzenie i zarządzanie listami mailingowymi jest jeszcze prostsze


Sprawne tworzenie, a potem zarządzanie listą mailingową to jedna z najważniejszych umiejętności jakie powinien posiadać efektywny marketingowiec. Dlatego teraz dodawanie i praca z listami mailingowymi stały się w Sugesterze jeszcze prostsze, a to za sprawą zmian, jakie pojawiły się w systemie.

Co nowego?

Po pierwsze - wszystkie listy mailingowe dostępne są w jednym miejscu, w Listach kontaktowych w module Emailing. Wyświetlone w ten sposób listy możesz łatwo podejrzeć lub zedytować. Tutaj też zobaczysz, w jaki sposób powstały te listy - czy na bazie kontaktów zapisanych w CRMie, czy na podstawie tagów w klientach, a może wyszukiwania zaawansowanego. Bo to w Sugesterze się nie zmieniło, nadal  możesz tworzyć swoje listy adresowe na te 3 sposoby.

Zmieniło się też tworzenie samej listy na podstawie tagów czy wyników wyszukiwania w klientach. Od teraz już podczas dodawania nowej listy mailingowej do systemu wybierasz tag lub filtr wyszukiwania, na podstawie którego Sugester automatycznie stworzy Twoją listę.

Dodatkowo przejrzysty widok każdej z list pozwoli Ci nie tylko przeglądać kontakty należące do tej listy, ale też kontakty, które trafiły na listę unsubscribe.

Dzięki naszym zmianom szybciej stworzysz efektywną listę mailingową i łatwiej Ci będzie monitorować efekty kampanii.

Wszystko na temat kampanii mailingowych w Sugesterze i tworzeniu list znajdziesz w kategorii E-mail marketing w naszej bazie wiedzy.

 

2. Nowe możliwości przy kasowaniu użytkownika z systemu


Mowa o funkcji, która automatycznie przepina wszystkie bieżące oraz zamknięte już sprawy takie jak maile oraz zadania, a także klientów z jednego użytkownika na drugiego, gdy pracownik opuszcza Twoją firmę.

Kiedy użyć tej funkcji?

Za każdym razem kiedy z jakiś powodów żegnasz się z pracownikiem i nie chcesz, by jego maile zostały bez odpowiedzi, a klienci bez opiekuna. By nie szukać kto jest winny, gdy klient nie otrzyma odpowiedzi na mail lub być pewnym, że zmiany organizacyjne w Twojej firmie nie wpłyną negatywnie na jakość obsługi, wyznacz osobę, która przejmie obowiązki po odchodzącym pracowniku i tym samym zajmie się korespondencją i obsługą jego klientów.

Sugester bardzo ułatwia to zadanie, wystarczy, że przy usuwaniu byłego pracownika z systemu zaznaczysz na liście aktualnych pracowników, na kogo mają być przepięte wszystkie posty, klienci, projekty itd byłego pracownika. Sugester wszystkie te dane automatycznie przypisze do wybranego usera. Dzięki temu unikniesz zamieszania i szukania spaw byłego pracownika po całym systemie.

Wszystko na temat tej funkcji znajdziesz w artykule Usuwanie użytkownika z systemu.


3. Spersonalizuj popup do tworzenia zadań i dostosuj go do własnych potrzeb

To nic innego jak możliwość dostosowania pól w formatce do tworzenia zadania do potrzeb w Twojej firmie. Od teraz popup możesz bardziej uogólnić i zostawić w nim tylko podstawowe pola jak np. Przydzielone do, Klient i Data wykonania lub wręcz przeciwnie - wymagać wpisania jeszcze więcej szczegółów. Możesz już decydować, które pola mają być zawsze widoczne w popupie, które mają się pojawiać po kliknięciu "Więcej", a które mają być na stałe ukryte. Dzięki temu nie zaprzątasz głowy swoim pracownikom widokiem dodatkowych pól, które nie są im potrzebne i nie wymagasz od nich ich uzupełniania. Formatka jest kompletna i zawiera tylko te dane, które są istotne do rozwiązania zadania.
Zarządzanie polami w popupie jest możliwe dzięki wygodnej tabeli znajdującej się w Ustawieniach zaawansowanych. To tu precyzyjnie określisz jakie pola chcesz mieć w popupie.

Pamiętaj, że układ pól w popupie jest dla całego konta, nie możesz ustawiać oddzielnych widoków dla departamentów czy userów.

Wszystko na temat tej opcji znajdziesz w artykule Customizacja popupa tworzenia zadania.

 

To tyle jeśli chodzi o najważniejsze funkcje, jakie pojawiły się w Sugesterze w ubiegłym miesiącu. Standardowo możecie oczywiście zapoznać się ze wszystkimi zmianami, nawet tymi najmniejszymi, odwiedzając nasze Nowości w bazie wiedzy.

 

 

 

Blog Nowe funkcje

Łatwiejsze tworzenie efektywnych list mailingowych, personalizacja pól w popupie do tworzenia zadań oraz nowe możliwości przy usuwaniu użytkownika z systemu czyli podsumowanie października 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-11-15

1. Pamiętaj o skutecznym marketingu! Teraz tworzenie i zarządzanie listami mailingowymi jest jeszcze prostsze


Sprawne tworzenie, a potem zarządzanie listą mailingową to jedna z najważniejszych umiejętności jakie powinien posiadać efektywny marketingowiec. Dlatego teraz dodawanie i praca z listami mailingowymi stały się w Sugesterze jeszcze prostsze, a to za sprawą zmian, jakie pojawiły się w systemie.

Co nowego?

Po pierwsze - wszystkie listy mailingowe dostępne są w jednym miejscu, w Listach kontaktowych w module Emailing. Wyświetlone w ten sposób listy możesz łatwo podejrzeć lub zedytować. Tutaj też zobaczysz, w jaki sposób powstały te listy - czy na bazie kontaktów zapisanych w CRMie, czy na podstawie tagów w klientach, a może wyszukiwania zaawansowanego. Bo to w Sugesterze się nie zmieniło, nadal  możesz tworzyć swoje listy adresowe na te 3 sposoby.

Zmieniło się też tworzenie samej listy na podstawie tagów czy wyników wyszukiwania w klientach. Od teraz już podczas dodawania nowej listy mailingowej do systemu wybierasz tag lub filtr wyszukiwania, na podstawie którego Sugester automatycznie stworzy Twoją listę.

Dodatkowo przejrzysty widok każdej z list pozwoli Ci nie tylko przeglądać kontakty należące do tej listy, ale też kontakty, które trafiły na listę unsubscribe.

Dzięki naszym zmianom szybciej stworzysz efektywną listę mailingową i łatwiej Ci będzie monitorować efekty kampanii.

Wszystko na temat kampanii mailingowych w Sugesterze i tworzeniu list znajdziesz w kategorii E-mail marketing w naszej bazie wiedzy.

 

2. Nowe możliwości przy kasowaniu użytkownika z systemu


Mowa o funkcji, która automatycznie przepina wszystkie bieżące oraz zamknięte już sprawy takie jak maile oraz zadania, a także klientów z jednego użytkownika na drugiego, gdy pracownik opuszcza Twoją firmę.

Kiedy użyć tej funkcji?

Za każdym razem kiedy z jakiś powodów żegnasz się z pracownikiem i nie chcesz, by jego maile zostały bez odpowiedzi, a klienci bez opiekuna. By nie szukać kto jest winny, gdy klient nie otrzyma odpowiedzi na mail lub być pewnym, że zmiany organizacyjne w Twojej firmie nie wpłyną negatywnie na jakość obsługi, wyznacz osobę, która przejmie obowiązki po odchodzącym pracowniku i tym samym zajmie się korespondencją i obsługą jego klientów.

Sugester bardzo ułatwia to zadanie, wystarczy, że przy usuwaniu byłego pracownika z systemu zaznaczysz na liście aktualnych pracowników, na kogo mają być przepięte wszystkie posty, klienci, projekty itd byłego pracownika. Sugester wszystkie te dane automatycznie przypisze do wybranego usera. Dzięki temu unikniesz zamieszania i szukania spaw byłego pracownika po całym systemie.

Wszystko na temat tej funkcji znajdziesz w artykule Usuwanie użytkownika z systemu.


3. Spersonalizuj popup do tworzenia zadań i dostosuj go do własnych potrzeb

To nic innego jak możliwość dostosowania pól w formatce do tworzenia zadania do potrzeb w Twojej firmie. Od teraz popup możesz bardziej uogólnić i zostawić w nim tylko podstawowe pola jak np. Przydzielone do, Klient i Data wykonania lub wręcz przeciwnie - wymagać wpisania jeszcze więcej szczegółów. Możesz już decydować, które pola mają być zawsze widoczne w popupie, które mają się pojawiać po kliknięciu "Więcej", a które mają być na stałe ukryte. Dzięki temu nie zaprzątasz głowy swoim pracownikom widokiem dodatkowych pól, które nie są im potrzebne i nie wymagasz od nich ich uzupełniania. Formatka jest kompletna i zawiera tylko te dane, które są istotne do rozwiązania zadania.
Zarządzanie polami w popupie jest możliwe dzięki wygodnej tabeli znajdującej się w Ustawieniach zaawansowanych. To tu precyzyjnie określisz jakie pola chcesz mieć w popupie.

Pamiętaj, że układ pól w popupie jest dla całego konta, nie możesz ustawiać oddzielnych widoków dla departamentów czy userów.

Wszystko na temat tej opcji znajdziesz w artykule Customizacja popupa tworzenia zadania.

 

To tyle jeśli chodzi o najważniejsze funkcje, jakie pojawiły się w Sugesterze w ubiegłym miesiącu. Standardowo możecie oczywiście zapoznać się ze wszystkimi zmianami, nawet tymi najmniejszymi, odwiedzając nasze Nowości w bazie wiedzy.

 

 

 

Blog Nowe funkcje

Łatwiejsze tworzenie efektywnych list mailingowych, personalizacja pól w popupie do tworzenia zadań oraz nowe możliwości przy usuwaniu użytkownika z systemu czyli podsumowanie października 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-11-15

1. Pamiętaj o skutecznym marketingu! Teraz tworzenie i zarządzanie listami mailingowymi jest jeszcze prostsze


Sprawne tworzenie, a potem zarządzanie listą mailingową to jedna z najważniejszych umiejętności jakie powinien posiadać efektywny marketingowiec. Dlatego teraz dodawanie i praca z listami mailingowymi stały się w Sugesterze jeszcze prostsze, a to za sprawą zmian, jakie pojawiły się w systemie.

Co nowego?

Po pierwsze - wszystkie listy mailingowe dostępne są w jednym miejscu, w Listach kontaktowych w module Emailing. Wyświetlone w ten sposób listy możesz łatwo podejrzeć lub zedytować. Tutaj też zobaczysz, w jaki sposób powstały te listy - czy na bazie kontaktów zapisanych w CRMie, czy na podstawie tagów w klientach, a może wyszukiwania zaawansowanego. Bo to w Sugesterze się nie zmieniło, nadal  możesz tworzyć swoje listy adresowe na te 3 sposoby.

Zmieniło się też tworzenie samej listy na podstawie tagów czy wyników wyszukiwania w klientach. Od teraz już podczas dodawania nowej listy mailingowej do systemu wybierasz tag lub filtr wyszukiwania, na podstawie którego Sugester automatycznie stworzy Twoją listę.

Dodatkowo przejrzysty widok każdej z list pozwoli Ci nie tylko przeglądać kontakty należące do tej listy, ale też kontakty, które trafiły na listę unsubscribe.

Dzięki naszym zmianom szybciej stworzysz efektywną listę mailingową i łatwiej Ci będzie monitorować efekty kampanii.

Wszystko na temat kampanii mailingowych w Sugesterze i tworzeniu list znajdziesz w kategorii E-mail marketing w naszej bazie wiedzy.

 

2. Nowe możliwości przy kasowaniu użytkownika z systemu


Mowa o funkcji, która automatycznie przepina wszystkie bieżące oraz zamknięte już sprawy takie jak maile oraz zadania, a także klientów z jednego użytkownika na drugiego, gdy pracownik opuszcza Twoją firmę.

Kiedy użyć tej funkcji?

Za każdym razem kiedy z jakiś powodów żegnasz się z pracownikiem i nie chcesz, by jego maile zostały bez odpowiedzi, a klienci bez opiekuna. By nie szukać kto jest winny, gdy klient nie otrzyma odpowiedzi na mail lub być pewnym, że zmiany organizacyjne w Twojej firmie nie wpłyną negatywnie na jakość obsługi, wyznacz osobę, która przejmie obowiązki po odchodzącym pracowniku i tym samym zajmie się korespondencją i obsługą jego klientów.

Sugester bardzo ułatwia to zadanie, wystarczy, że przy usuwaniu byłego pracownika z systemu zaznaczysz na liście aktualnych pracowników, na kogo mają być przepięte wszystkie posty, klienci, projekty itd byłego pracownika. Sugester wszystkie te dane automatycznie przypisze do wybranego usera. Dzięki temu unikniesz zamieszania i szukania spaw byłego pracownika po całym systemie.

Wszystko na temat tej funkcji znajdziesz w artykule Usuwanie użytkownika z systemu.


3. Spersonalizuj popup do tworzenia zadań i dostosuj go do własnych potrzeb

To nic innego jak możliwość dostosowania pól w formatce do tworzenia zadania do potrzeb w Twojej firmie. Od teraz popup możesz bardziej uogólnić i zostawić w nim tylko podstawowe pola jak np. Przydzielone do, Klient i Data wykonania lub wręcz przeciwnie - wymagać wpisania jeszcze więcej szczegółów. Możesz już decydować, które pola mają być zawsze widoczne w popupie, które mają się pojawiać po kliknięciu "Więcej", a które mają być na stałe ukryte. Dzięki temu nie zaprzątasz głowy swoim pracownikom widokiem dodatkowych pól, które nie są im potrzebne i nie wymagasz od nich ich uzupełniania. Formatka jest kompletna i zawiera tylko te dane, które są istotne do rozwiązania zadania.
Zarządzanie polami w popupie jest możliwe dzięki wygodnej tabeli znajdującej się w Ustawieniach zaawansowanych. To tu precyzyjnie określisz jakie pola chcesz mieć w popupie.

Pamiętaj, że układ pól w popupie jest dla całego konta, nie możesz ustawiać oddzielnych widoków dla departamentów czy userów.

Wszystko na temat tej opcji znajdziesz w artykule Customizacja popupa tworzenia zadania.

 

To tyle jeśli chodzi o najważniejsze funkcje, jakie pojawiły się w Sugesterze w ubiegłym miesiącu. Standardowo możecie oczywiście zapoznać się ze wszystkimi zmianami, nawet tymi najmniejszymi, odwiedzając nasze Nowości w bazie wiedzy.

 

 

 

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.