Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-08-22
Dodaliśmy do Sugestera nowy sposób na przekierowanie poczty. Do tej pory aby poczta trafiała do systemu wszystkie skrzynki należało przekierować na adres o postaci helpdesk@nazwa-konta.sugester.pl. Teraz akceptowane są także adresy o postaci prefiks-adresu@nazwakonta.sugester.pl.
Dla przykładu: jeśli nasze konto to firma.sugester.pl, to wszystkie skrzynki możemy przekierować nie tylko na helpdesk@firma.sugester.pl; skrzynkę o postaci jan@firma.pl możemy przekierować także na adres typu jan@firma.sugester.pl. Poczta przekierowana na takie spersonalizowane adresy będzie automatycznie wpadała do inboksu odpowiedniej osoby.
Na karcie klienta pojawił się nowy przycisk - + Płatność. Pozwala on dodać do każdego klienta informacje finansowe: o nazwie sprzedanego produktu, kwocie płatności i, opcjonalnie, o okresie który został opłacony. Informacje te można następnie wyświetlić na kilku nowych wykresach pokazujących sumę płatności, liczbę transakcji oraz inne, bardziej zaawansowane statystyki. Zachęcamy do testowania tej funkcjonalności: jesteśmy otwarci na propozycje co do innych raportów, które chcielibyście zobaczyć w Sugesterze.
Dodaliśmy do widoku wątków nową ikonę, dzięki której te wiadomości w wątku, do których dołączono załączniki, są bardziej widoczne.
Dodaliśmy do systemu próbną wersję dokładniejszego podglądu aktywności na karcie klienta. Od tej pory w rubryce "Aktywności systemowe" można zobaczyć kiedy i jakie dokładnie akcje zostały wykonane na danym kliencie. W tej chwili są one wyświetlane w bardzo surowej formie, ale w najbliższym czasie będziemy pracować nad estetyką tej części interfejsu.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!