Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-07-25
Jedną z funkcji Sugestera jest timer - narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób co do sekundy zmierzyć czas, który poświęciliśmy na wykonanie przypisanego nam zadania. Dokładnie opisujemy tę funkcjonalność w tym artykule w naszej bazie wiedzy. W tym tygodniu wgraliśmy do systemu poprawkę, dzięki której timer wyświetla się w każdym miejscu systemu - pozostaje widoczne w rogu ekranu niezależnie, czy akurat odpisujemy na maile, wypełniamy timesheet czy zmieniamy ustawienia.
Naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał wygodny dostęp do wiadomości bez tematu. Do tej pory Sugester wyświetlał w miejscu tematu pusty wiersz, przez co nie dało się kliknąć w wiadomość i zapoznać z jej treścią:
Od teraz wiadomości z pustym polem "temat" są wyświetlane w ten sposób:
Do tej pory przy dodawaniu nowych pozycji do timesheetu należało wypełnić zarówno pole godziny jak i minut; nawet jeśli na dane zadanie poświęciliśmy np. 15 minut, to w polu godzin trzeba było wpisać "0", aby pozycja została zapisana. Poprawiliśmy to działanie, dzięki czemu dodawanie do timesheetu zadań, które trwały mniej niż godzinę, jest łatwiejsze.
Ta poprawka z pewnością ucieszy użytkowników, którzy korzystają z modułu tworzenia formularzy w Sugesterze. Zmieniliśmy działanie systemu tak, aby odpowiedzi na powiadomienia mailowe generowane przez formularz automatycznie były kierowane na adres osoby, która wypełniła formularz, a nie na adres z którego są wysyłane powiadomienia.
Do modułu raportów w Sugesterze dodaliśmy możliwość wyboru działu, dla którego ma być wyświetlony raport. Dzięki temu można w łatwy sposób przejrzeć akcje grupy użytkowników zebranych w jednym z działów na koncie.
Wprowadziliśmy do systemu poprawkę, która automatycznie oznacza maile jako przeczytane, jeśli odpowiedziała na nie osoba, do której aktualnie mail jest przypisany. Dzięki tej zmianie wyeliminowany został sporadyczny błąd, przez który maile, na które już odpisano, w nieintuicyjny sposób pozostawały "nieprzeczytane".
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!