a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-25

1. Lepsza widoczność timera

Jedną z funkcji Sugestera jest timer - narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób co do sekundy zmierzyć czas, który poświęciliśmy na wykonanie przypisanego nam zadania. Dokładnie opisujemy tę funkcjonalność w tym artykule w naszej bazie wiedzy. W tym tygodniu wgraliśmy do systemu poprawkę, dzięki której timer wyświetla się w każdym miejscu systemu - pozostaje widoczne w rogu ekranu niezależnie, czy akurat odpisujemy na maile, wypełniamy timesheet czy zmieniamy ustawienia.

Przykładowy widok timera w Sugesterze

2. Lepsze wyświetlanie maili bez tematu

Naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał wygodny dostęp do wiadomości bez tematu. Do tej pory Sugester wyświetlał w miejscu tematu pusty wiersz, przez co nie dało się kliknąć w wiadomość i zapoznać z jej treścią:

Wiadomość bez tematu w Sugesterze

Od teraz wiadomości z pustym polem "temat" są wyświetlane w ten sposób:

3. Łatwiejsze uzupełnianie timesheetów

Do tej pory przy dodawaniu nowych pozycji do timesheetu należało wypełnić zarówno pole godziny jak i minut; nawet jeśli na dane zadanie poświęciliśmy np. 15 minut, to w polu godzin trzeba było wpisać "0", aby pozycja została zapisana. Poprawiliśmy to działanie, dzięki czemu dodawanie do timesheetu zadań, które trwały mniej niż godzinę, jest łatwiejsze.

Dodawanie zadania trwającego mniej niż godzinę do timesheetu

4. Wygodniejsze odpisywanie na maile generowane przez formularz

Ta poprawka z pewnością ucieszy użytkowników, którzy korzystają z modułu tworzenia formularzy w Sugesterze. Zmieniliśmy działanie systemu tak, aby odpowiedzi na powiadomienia mailowe generowane przez formularz automatycznie były kierowane na adres osoby, która wypełniła formularz, a nie na adres z którego są wysyłane powiadomienia.

5. Raport aktywności w działach

Do modułu raportów w Sugesterze dodaliśmy możliwość wyboru działu, dla którego ma być wyświetlony raport. Dzięki temu można w łatwy sposób przejrzeć akcje grupy użytkowników zebranych w jednym z działów na koncie.

Raport dla działu

6. Poprawka oznaczania maili jako przeczytanych

Wprowadziliśmy do systemu poprawkę, która automatycznie oznacza maile jako przeczytane, jeśli odpowiedziała na nie osoba, do której aktualnie mail jest przypisany. Dzięki tej zmianie wyeliminowany został sporadyczny błąd, przez który maile, na które już odpisano, w nieintuicyjny sposób pozostawały "nieprzeczytane".

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-25

1. Lepsza widoczność timera

Jedną z funkcji Sugestera jest timer - narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób co do sekundy zmierzyć czas, który poświęciliśmy na wykonanie przypisanego nam zadania. Dokładnie opisujemy tę funkcjonalność w tym artykule w naszej bazie wiedzy. W tym tygodniu wgraliśmy do systemu poprawkę, dzięki której timer wyświetla się w każdym miejscu systemu - pozostaje widoczne w rogu ekranu niezależnie, czy akurat odpisujemy na maile, wypełniamy timesheet czy zmieniamy ustawienia.

Przykładowy widok timera w Sugesterze

2. Lepsze wyświetlanie maili bez tematu

Naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał wygodny dostęp do wiadomości bez tematu. Do tej pory Sugester wyświetlał w miejscu tematu pusty wiersz, przez co nie dało się kliknąć w wiadomość i zapoznać z jej treścią:

Wiadomość bez tematu w Sugesterze

Od teraz wiadomości z pustym polem "temat" są wyświetlane w ten sposób:

3. Łatwiejsze uzupełnianie timesheetów

Do tej pory przy dodawaniu nowych pozycji do timesheetu należało wypełnić zarówno pole godziny jak i minut; nawet jeśli na dane zadanie poświęciliśmy np. 15 minut, to w polu godzin trzeba było wpisać "0", aby pozycja została zapisana. Poprawiliśmy to działanie, dzięki czemu dodawanie do timesheetu zadań, które trwały mniej niż godzinę, jest łatwiejsze.

Dodawanie zadania trwającego mniej niż godzinę do timesheetu

4. Wygodniejsze odpisywanie na maile generowane przez formularz

Ta poprawka z pewnością ucieszy użytkowników, którzy korzystają z modułu tworzenia formularzy w Sugesterze. Zmieniliśmy działanie systemu tak, aby odpowiedzi na powiadomienia mailowe generowane przez formularz automatycznie były kierowane na adres osoby, która wypełniła formularz, a nie na adres z którego są wysyłane powiadomienia.

5. Raport aktywności w działach

Do modułu raportów w Sugesterze dodaliśmy możliwość wyboru działu, dla którego ma być wyświetlony raport. Dzięki temu można w łatwy sposób przejrzeć akcje grupy użytkowników zebranych w jednym z działów na koncie.

Raport dla działu

6. Poprawka oznaczania maili jako przeczytanych

Wprowadziliśmy do systemu poprawkę, która automatycznie oznacza maile jako przeczytane, jeśli odpowiedziała na nie osoba, do której aktualnie mail jest przypisany. Dzięki tej zmianie wyeliminowany został sporadyczny błąd, przez który maile, na które już odpisano, w nieintuicyjny sposób pozostawały "nieprzeczytane".

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-25

1. Lepsza widoczność timera

Jedną z funkcji Sugestera jest timer - narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób co do sekundy zmierzyć czas, który poświęciliśmy na wykonanie przypisanego nam zadania. Dokładnie opisujemy tę funkcjonalność w tym artykule w naszej bazie wiedzy. W tym tygodniu wgraliśmy do systemu poprawkę, dzięki której timer wyświetla się w każdym miejscu systemu - pozostaje widoczne w rogu ekranu niezależnie, czy akurat odpisujemy na maile, wypełniamy timesheet czy zmieniamy ustawienia.

Przykładowy widok timera w Sugesterze

2. Lepsze wyświetlanie maili bez tematu

Naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał wygodny dostęp do wiadomości bez tematu. Do tej pory Sugester wyświetlał w miejscu tematu pusty wiersz, przez co nie dało się kliknąć w wiadomość i zapoznać z jej treścią:

Wiadomość bez tematu w Sugesterze

Od teraz wiadomości z pustym polem "temat" są wyświetlane w ten sposób:

3. Łatwiejsze uzupełnianie timesheetów

Do tej pory przy dodawaniu nowych pozycji do timesheetu należało wypełnić zarówno pole godziny jak i minut; nawet jeśli na dane zadanie poświęciliśmy np. 15 minut, to w polu godzin trzeba było wpisać "0", aby pozycja została zapisana. Poprawiliśmy to działanie, dzięki czemu dodawanie do timesheetu zadań, które trwały mniej niż godzinę, jest łatwiejsze.

Dodawanie zadania trwającego mniej niż godzinę do timesheetu

4. Wygodniejsze odpisywanie na maile generowane przez formularz

Ta poprawka z pewnością ucieszy użytkowników, którzy korzystają z modułu tworzenia formularzy w Sugesterze. Zmieniliśmy działanie systemu tak, aby odpowiedzi na powiadomienia mailowe generowane przez formularz automatycznie były kierowane na adres osoby, która wypełniła formularz, a nie na adres z którego są wysyłane powiadomienia.

5. Raport aktywności w działach

Do modułu raportów w Sugesterze dodaliśmy możliwość wyboru działu, dla którego ma być wyświetlony raport. Dzięki temu można w łatwy sposób przejrzeć akcje grupy użytkowników zebranych w jednym z działów na koncie.

Raport dla działu

6. Poprawka oznaczania maili jako przeczytanych

Wprowadziliśmy do systemu poprawkę, która automatycznie oznacza maile jako przeczytane, jeśli odpowiedziała na nie osoba, do której aktualnie mail jest przypisany. Dzięki tej zmianie wyeliminowany został sporadyczny błąd, przez który maile, na które już odpisano, w nieintuicyjny sposób pozostawały "nieprzeczytane".

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-25

1. Lepsza widoczność timera

Jedną z funkcji Sugestera jest timer - narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób co do sekundy zmierzyć czas, który poświęciliśmy na wykonanie przypisanego nam zadania. Dokładnie opisujemy tę funkcjonalność w tym artykule w naszej bazie wiedzy. W tym tygodniu wgraliśmy do systemu poprawkę, dzięki której timer wyświetla się w każdym miejscu systemu - pozostaje widoczne w rogu ekranu niezależnie, czy akurat odpisujemy na maile, wypełniamy timesheet czy zmieniamy ustawienia.

Przykładowy widok timera w Sugesterze

2. Lepsze wyświetlanie maili bez tematu

Naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał wygodny dostęp do wiadomości bez tematu. Do tej pory Sugester wyświetlał w miejscu tematu pusty wiersz, przez co nie dało się kliknąć w wiadomość i zapoznać z jej treścią:

Wiadomość bez tematu w Sugesterze

Od teraz wiadomości z pustym polem "temat" są wyświetlane w ten sposób:

3. Łatwiejsze uzupełnianie timesheetów

Do tej pory przy dodawaniu nowych pozycji do timesheetu należało wypełnić zarówno pole godziny jak i minut; nawet jeśli na dane zadanie poświęciliśmy np. 15 minut, to w polu godzin trzeba było wpisać "0", aby pozycja została zapisana. Poprawiliśmy to działanie, dzięki czemu dodawanie do timesheetu zadań, które trwały mniej niż godzinę, jest łatwiejsze.

Dodawanie zadania trwającego mniej niż godzinę do timesheetu

4. Wygodniejsze odpisywanie na maile generowane przez formularz

Ta poprawka z pewnością ucieszy użytkowników, którzy korzystają z modułu tworzenia formularzy w Sugesterze. Zmieniliśmy działanie systemu tak, aby odpowiedzi na powiadomienia mailowe generowane przez formularz automatycznie były kierowane na adres osoby, która wypełniła formularz, a nie na adres z którego są wysyłane powiadomienia.

5. Raport aktywności w działach

Do modułu raportów w Sugesterze dodaliśmy możliwość wyboru działu, dla którego ma być wyświetlony raport. Dzięki temu można w łatwy sposób przejrzeć akcje grupy użytkowników zebranych w jednym z działów na koncie.

Raport dla działu

6. Poprawka oznaczania maili jako przeczytanych

Wprowadziliśmy do systemu poprawkę, która automatycznie oznacza maile jako przeczytane, jeśli odpowiedziała na nie osoba, do której aktualnie mail jest przypisany. Dzięki tej zmianie wyeliminowany został sporadyczny błąd, przez który maile, na które już odpisano, w nieintuicyjny sposób pozostawały "nieprzeczytane".

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-25

1. Lepsza widoczność timera

Jedną z funkcji Sugestera jest timer - narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób co do sekundy zmierzyć czas, który poświęciliśmy na wykonanie przypisanego nam zadania. Dokładnie opisujemy tę funkcjonalność w tym artykule w naszej bazie wiedzy. W tym tygodniu wgraliśmy do systemu poprawkę, dzięki której timer wyświetla się w każdym miejscu systemu - pozostaje widoczne w rogu ekranu niezależnie, czy akurat odpisujemy na maile, wypełniamy timesheet czy zmieniamy ustawienia.

Przykładowy widok timera w Sugesterze

2. Lepsze wyświetlanie maili bez tematu

Naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał wygodny dostęp do wiadomości bez tematu. Do tej pory Sugester wyświetlał w miejscu tematu pusty wiersz, przez co nie dało się kliknąć w wiadomość i zapoznać z jej treścią:

Wiadomość bez tematu w Sugesterze

Od teraz wiadomości z pustym polem "temat" są wyświetlane w ten sposób:

3. Łatwiejsze uzupełnianie timesheetów

Do tej pory przy dodawaniu nowych pozycji do timesheetu należało wypełnić zarówno pole godziny jak i minut; nawet jeśli na dane zadanie poświęciliśmy np. 15 minut, to w polu godzin trzeba było wpisać "0", aby pozycja została zapisana. Poprawiliśmy to działanie, dzięki czemu dodawanie do timesheetu zadań, które trwały mniej niż godzinę, jest łatwiejsze.

Dodawanie zadania trwającego mniej niż godzinę do timesheetu

4. Wygodniejsze odpisywanie na maile generowane przez formularz

Ta poprawka z pewnością ucieszy użytkowników, którzy korzystają z modułu tworzenia formularzy w Sugesterze. Zmieniliśmy działanie systemu tak, aby odpowiedzi na powiadomienia mailowe generowane przez formularz automatycznie były kierowane na adres osoby, która wypełniła formularz, a nie na adres z którego są wysyłane powiadomienia.

5. Raport aktywności w działach

Do modułu raportów w Sugesterze dodaliśmy możliwość wyboru działu, dla którego ma być wyświetlony raport. Dzięki temu można w łatwy sposób przejrzeć akcje grupy użytkowników zebranych w jednym z działów na koncie.

Raport dla działu

6. Poprawka oznaczania maili jako przeczytanych

Wprowadziliśmy do systemu poprawkę, która automatycznie oznacza maile jako przeczytane, jeśli odpowiedziała na nie osoba, do której aktualnie mail jest przypisany. Dzięki tej zmianie wyeliminowany został sporadyczny błąd, przez który maile, na które już odpisano, w nieintuicyjny sposób pozostawały "nieprzeczytane".

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.