Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-07-29
Dodaliśmy do prawej strony panelu operatora czatu nowy przycisk, który pozwala usunąć całą konwersację z historii czatów. Dzięki temu w prostszy sposób można wykasować z archiwum rozmowy, których nie potrzebujemy lub nie chcemy dłużej przechowywać.
Poprawiliśmy mechanizm zapamiętywania statusu czatu (online/offline). Od tej własciwości zależy między innymi komunikat, który zobaczą odwiedzający, którzy będą chcieli się z nami skontaktować przez czat. Po wgraniu poprawek status nie jest już przechowywany w "ciasteczkach" (cookies), ale na serwerze Sugestera. Dzięki temu od tej pory status czatu będzie aktualizowany szybciej, a odwiedzajacy Twój czat nie będą błędnie widzieć komunikatu o niedostępności.
Wraz poprzednią poprawką dodaliśmy do systemu także usprawnienie mechanizmu, który zapamiętuje nazwy gości odwiedzających nas na czacie. Do tej pory zdarzało się, że osoba, która podałą swoje dane dalej była wyświetlana jako “Gość”. Najnowsze poprawki powinny sprawić, że takie sytuacje nie będą już występowały.
Wprowawadziliśmy sporo zmian do części systemu, która odpowiada za odbieranie i łączenie maili w wątki. Przede wszystkim oznacza to, że do wątków poprawnie będą dołączane wiadomości, które zostały “przekazane dalej” (FWD). Dla użytkowników, którzy z jakichś względów nie chcą korzystać z nowej metody wątkowania, umożliwiamy zachowanie starego sposobu działania - wystarczy w menu “Konfiguracja poczty e-mail” zaznaczyć pole “Grupuj dodatkowo po tytule”.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!