Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-08-12
Podnieśliśmy limit maili w jednym wątku do 100. Jeśli ten limit zostanie przekroczony, to Sugester utworzy nowy wątek, który odziedziczy po pierwszym status, numer zgłoszenia i wszystkie inne właściwości; "nowy" wątek będzie również podlinkowany do "starego". Dzięki temu łatwo można utrzymać ciągłość komunikacji nawet w bardzo długich wymianach wiadomości.
Podnieśliśmy ograniczenie liczby znaków w opisie aktywności dodawanych do karty klienta z 512 do 2048 znaków. W ten sposób można umieścić tam bardzo długie notatki, które pozwolą szczegółowo opisać każde spotkanie czy rozmowę telefoniczną.
Jednym z rodzajów własnego pola, które można dodać karty klienta, jest pole wyboru (checkbox). Poprawiliśmy wyświetlanie jego zawartości na bardziej czytelne.
Dodaliśmy możliwość wyświetlania sformatowanego tekstu w notatkach do kontaktów na karcie klienta. Pozwala to na przykład graficznie wyróżnić najważniejsze elementy notatki.
Poprawiliśmy mechanizm podpinania zadania do pozycji w timesheecie (karcie pracy). Na liście wyboru zadania widoczne są teraz wyłącznie zadania, do których ma dostęp dany użytkownik a nie, tak jak do tej pory, wszystkie nieusunięte zadania na koncie.
Możliwość dodawania własnych pól pojawiła się w kolejnym module Sugestera - projektach. Podobnie jak w innych miejscach, do projektu można dodać po dziesięć pól każdego z dostępnych rodzajów.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!