Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Sylwia Cerecka, 2023-06-30
Testy Nowego Sugestera trwają, a praca w zespole deweloperskim wre. Tymczasem my chcemy się z Wami podzielić ostatnimi zmianami, jakie pojawiły się w nowej wersji systemu.
Oto i one!
Od momentu wypuszczenia Nowego Sugestera dla pierwszych beta testerów pracowaliśmy nad nowym edytorem dla wpisów do bazy wiedzy.
Chcieliśmy, by edytor był prosty w obsłudze, czytelny i nieprzeładowany funkcjami. Zebraliśmy opinie w naszych zespołach wśród osób, które zajmują się tworzeniem baz wiedzy i tak powstał nowy edytor w Nowym Sugesterze.
Dla tych wszystkich, których w starej wersji systemu odstraszało dodawanie obrazków do postów mamy dobrą wiadomość - uprościliśmy ten proces tak bardzo, że teraz to dosłownie dwa kliknięcia. Także możecie już planować nową bazę wiedzy w Nowym Sugesterze:)
Oto jak wygląda edytor w nowej wersji systemu w porównaniu do starej:
Dzięki tym zmianom tworzenie treści do bazy wiedzy stało się proste i naprawdę przyjemne.
Widok zadań jest w ciągłym procesie zmian i nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa:) Chcemy zawrzeć w widoku zadania wszystkie niezbędne informacje do płynnego przepływu informacji oraz żeby wszystko czego potrzebujecie do monitorowania zadania i jego realizacji było pod ręką. Pilnujemy przy tym, żeby widok był przejrzysty i czytelny, dlatego nie zdziwcie się jak usłyszycie o kolejnych zmianach :)
A jak obecnie wygląda widok zadania?
To, co jeszcze nowego można zauważyć, już nie w samym widoku zadań, ale w pasku bocznym dotyczącym zadań, to strzałkę przy zakładce Twoje zadania. Po jej rozwinięciu zobaczycie 2 pozycje - Dodane przez ciebie i Obserwowane. Jednym kliknięciem możecie przejść do listy zadań, które sami stworzyliście oraz do tych, które obserwujecie.
Dodaliśmy taką możliwość jako ułatwienie pracy osobom zarządzającym. Użytkownik z rolą admin będzie mógł edytować komentarz pozostawiony przez innego usera. Ustawienia tej opcji będą dostępne w konfiguracji rol, które są w trakcie tworzenia.
Aby móc spokojnie tworzyć już pierwsze wpisy w bazie wiedzy w Nowym Sugesterze, dodaliśmy opcję zapisywania wersji roboczej tych wpisów. Tak jak w starej wersji systemu, szkic wpisu zapisuje się automatycznie, tyle że teraz co 30 sekund. Wpis można też oznaczyć ręcznie jako draft, zaznaczając checkbox Szkic w prawym górny rogu w oknie tworzenia wpisu.
Lista szkiców dostępna jest po kliknięciu w nazwę bazy wiedzy z poziomu listy wszystkich baz dodanych do systemu. Szkic na liście oznaczony jest czerwoną kropką.
Jak odzyskać draft wpisu?
Wystarczy z listy draftów kliknąć w nazwę wpisu, który chcemy odzyskać. System przeniesie nas do podglądu wpisu. W zależności od tego, co chcemy dalej zrobić z tym wpisem, możemy:
Po opublikowaniu posta draft zniknie z listy wpisów.
Przy wypełnianiu Workinfo na koniec pracy, obok pola Godzina do pojawiło się dodatkowe pole - Miejsce pracy, gdzie możemy wybrać czy tego dnia pracowaliśmy zdalnie czy w biurze.
Jest to zupełna nowość w porównaniu do starej wersji systemu. Wprowadziliśmy tę opcję w odpowiedzi na zmiany rządowe z kwietnia br dotyczące trybu pracy zdalnej i zwrotu pracownikowi kosztów prądu i internetu przez pracodawcę.
Wprowadzenie tego pola pozwala działowi kadr na sprawne policzenie liczby dni pracy zdalnej do zwrotu kosztów poniesionych w związku z pracą zdalną.
Na koniec miesiąca możemy w Workinfo wygenerować raport miesięczny w którym m.in. będą zsumowane godziny przepracowane przez pracownika zdalnie oraz w biurze. Bardzo duże ułatwienie dla HRów :)
I rzecz, na którą od dawna sami bardzo czekaliśmy :) - wyszukiwarka w Workinfo. Dodaliśmy ją w górnym pasku aplikacji, tak jak w pozostałych modułach.
Jak z niej korzystać i co możemy wyszukać?
Można wpisać frazę, dla której szukamy workinfo np nazwę projektu w jakim bierzemy udział lub skorzystać z Dodatkowych warunków wyszukiwania. Wystarczy rozwinąć strzałkę w polu wyszukiwarki. Znajdziemy tam dodatkowe filtry takie jak Data od, Data do, Zadanie i Zespół. Dzięki nim możemy sprawdzić nasz czas pracy w danym przedziale czasowym lub wyszukać konkretne zadanie i zobaczyć ile czasu mu poświęciliśmy. W ten sam sposób możemy monitorować czas pracy pozostałych pracowników.
To chyba na tyle, jeśli chodzi o ostatnie zmiany w Nowym Sugesterze. Jak tylko pojawią się kolejne, od razu damy Wam znać! :)
Blog Aktualności
Nowy podręcznik PDF dla userów Sugestera! Sprawdź jak prowadzić sprzedaż w Sugesterze
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!