Ostatnie nowości w systemie

author Anna Stefaniak , 2020-09-18

Aktualizacja WebChata

Kontakt z klientem za pomocą chata to ważny element codziennej pracy wielu firm. Aby usprawnić te czynności wprowadziliśmy nowy mechanizm łączący rozmowę na chacie z kartą klienta. Weryfikując w późniejszym czasie kartę klienta oraz przekazane przez niego informacje, możemy wybrać  daną rozmowę i przejść bezpośrednio do prowadzonej konwersacji.

Chcąc usprawnić działanie chata uaktualniliśmy również opcję podglądu treści wpisywanej przez klienta, dzięki czemu pracownik może zacząć konstruować odpowiedź, zanim klient naciśnie "Enter" i  wyśle do nas swoje pytanie.

Więcej informacji na temat WebChata można znaleźć w bazie wiedzy w poście Opis elementów w Sugester WebChat

 

Nowe ustawienie dla zadań

Kolejnym elementem niezbędnym w prowadzeniu codziennych prac są zadania. Część zadań tworzymy i rozdysponowujemy sami. Przypisujemy zadania do współpracowników oraz do siebie. Część tych zadań otrzymujemy od innych. Jeśli chcemy aby w naszej firmie zadania dodawane przez pracowników były oznaczone jako "przeczytane" możemy to ustawić Konfigurując Helpdesk w Ustawieniach konta.

Opcja "" informuje system w jaki sposób chcemy pracować. Jeśli opcja jest zaznaczona to wszystkie zadania, tworzone i przypisane do autora zadania, będą oznaczone na liście jako "przeczytane".

 

Zmiana dla numeracji projektów

Projekty, to kolejny element w którym wprowadziliśmy małe usprawnienie. Na liście projektów wyszczególniliśmy numer projektu do oddzielnej kolumny tak, aby pracując na dużej ilości projektów można było sortować je według numeru. Dodatkowo numer ten wyświetlany jest w oknie edycji projektu.

Więcej informacji na temat numerowania projektów można znaleźć naszej bazie wiedzy w poście Numerowanie projektów.

 

 

 

 

 

 

 




Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.