Sylwia Cerecka, 2023-09-14
W Nowym Sugesterze pojawiło się kilka nowości, o których spieszymy Wam donieść.
Ci, którzy będą wypełniać wnioski urlopowe pokochają tę funkcję. Niby mała rzecz, a znacznie oszczędza czas i zapobiega dodatkowemu klikaniu.
Od teraz w Workinfo system automatycznie sam liczy liczbę dni i godzin urlopowych w oparciu o daty urlopu. Oznacza to, że jeśli we wniosku urlopowym w polach Urlop od - Urlop do, wybierzesz konkretne daty, to Sugester zsumuje za Ciebie dni urlopowe oraz godziny.
Jedyne o czym musisz teraz pamiętać to to, że godziny są liczone na podstawie 8-godzinnego dnia pracy. Oznacza to, że jeśli pracujesz mniej lub więcej w ciągu dnia to godziny musisz sobie jednak przeliczyć sami:) Na ten moment. W przyszłości planujemy, żeby godziny pracy były zaciągane z profilu użytkownika. Ale na tę zmianę wszyscy będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.
W mailach pojawiły się foldery, które sam możesz dodawać. Dzięki nim posegregujesz pocztę według określonych tematów, kategorii czy projektów.
Przypisując maile do odpowiednich folderów, jesteś w stanie szybko odnaleźć istotne informacje i unikasz sytuacji, że ważna firmowa korespondencja zginie gdzieś w natłoku innych wiadomości.
Foldery w Nowym Sugesterze wyświetlane są nieco inaczej niż w obecnej wersji, bo na samym dole w bocznym menu, pod domyślnymi folderami.
Na ten moment można:
Tworzyć foldery (klikając 4 kropki i wybierając opcję Foldery z sekcji Email)
Przypisywać folder do osoby odpowiedzialnej i zespołu (podczas dodawania folderu)
Przypisywać ręcznie maile do folderu. Wystarcz w inboxie zaznaczyć checkboxy przy mailach, które mają zostać przeniesione do folderu, a następnie z górnej belki rozwinąć Foldery i wybrać nazwę folderu.
Podstawą dobrego systemu jest możliwość szybkiego znalezienia w nim potrzebnych danych. Dlatego w Nowym Sugesterze wstawiamy wyszukiwarki wszędzie tam, gdzie są one potrzebne :) Ostatnio dodaliśmy nową wyszukiwarkę w kategoriach do bazy wiedzy.
Wchodząc w 4 kropki w górnej belce -> Bazy wiedzy -> wybrana baza wiedzy -> Kategorie zobaczysz w górnym pasku wyszukiwarkę. Wyszukiwarka pozwala wyszukiwać frazy z kategorii do bazy wiedzy. Wystarczy wpisać szukany wyraz lub jego część, by system wyświetlił wszystkie frazy pasujące do zapytania.
Dzięki tej prostej wyszukiwarce szybciej dotrzesz do kategorii, którą np trzeba zedytować lub dodać do niej podkategorię.
To prawdziwa nowość w Nowym Sugesterze! Coś czego zupełnie nie było w obecnej wersji, a co znacznie ułatwi pracę, usprawni delegowanie zadań i śledzenie ich realizacji. Mowa o funkcji tworzenia nowego zadania z komentarza w zadaniu. Wszystko za sprawą jednej małej ikonki, którą zobaczysz teraz przy każdym komentarzu, po prawej stronie.
Jak to działa?
Jeśli jakiś komentarz w zadaniu okaże się na tyle istotny dla dalszego etapu prac, żeby stworzyć z niego odrębne zadanie, możesz to zrobić w prosty sposób. Wystarczy, że wykonasz następujące kroki:
Po zapisaniu zmian system przekieruje Cię do zadania, w którym byl komentarz. Jako pod-zadanie zobaczysz swoje nowo stworzone zadanie z komentarza.
Działanie jest proste, a korzyści naprawdę sporo:
1. Łatwiej śledzisz zadania. Kiedy ktoś w komentarzu do projektu lub zadania proponuje pewną czynność do wykonania, funkcja tworzenia zadań pozwala na łatwe przekształcenie tego pomysłu w konkretne zadanie. To znacznie ułatwia organizację i śledzenie wszystkich prac do wykonania.
2. Nie zapominasz o ważnych kwestiach. Komentarze często zawierają ważne pomysły lub informacje. Tworzenie zadań z komentarzy pozwala Ci uniknąć przypadkowego pominięcia ważnych kwestii
3. Wszystkie prace do wykonania masz w jednym miejscu. To zwiększa przejrzystość i ułatwia zarządzanie projektami.
4. Elastyczność w zarządzaniu projektami. Kiedy nowe pomysły lub zadania pojawiają się w trakcie trwania projektu, możesz je szybko przekształcić w zadania i włączyć do bieżącego planu pracy.
To na tyle jeśli chodzi o ostatnie nowości. Mamy nadzieję, że przypadną Wam do gustu tak samo jak nam. A o kolejnych zmianach napiszemy już niedługo ;)