Wymuszenie dwustopniowej weryfikacji logowania przez SMS

author Anna Stefaniak, 2021-11-09

Bezpieczeństwo danych to jedna z głównych rzeczy o których musimy pamiętać pracując z bazą różnego typu danych.

Sugester daje możliwość włączenia przez użytkowników dwustopniowej weryfikacji przez sms. Teraz jednak dodaliśmy opcję, która wymusza aby takie dodatkowe zabezpieczenie mieli włączone wszyscy użytkownicy.

Administrator, może zaznaczyć opcję wymuszenia dla całego konto. Jak to zrobić można przeczytać we wpisie "Wymuszenie dwustopniowej weryfikacji logowania przez SMS".

Czytaj całość

Konfiguracja ról dla pracowników

author Anna Stefaniak, 2021-10-08

Każda organizacja działająca w danej branży i środowisku ma do czynienia z różnego rodzaju danymi, używa różnych narzędzi aby dotrzeć do klienta oraz sprzedać produkt lub usługę. Z czasem jednoosobowe działalności przekształcają się w firmy które zatrudniają coraz więcej pracowników. Każdy założyciel w odpowiednim dla firmy momencie zaczyna dzielić zakres obowiązków a tym samym zaczyna określać dostęp do informacji oraz możliwość ich modyfikowania.

Aby taki podział kompetencyjny był możliwy, Sugester wprowadził narzędzie "roli". Administratorzy kont znają tę funkcję dobrze. Dzięki niej umożliwiają korzystanie z poszczególnych opcji systemu. Określają, którzy pracownicy mają dostęp do modułu CRM, którzy mogą kreować i wysyłać mailingi lub tworzyć bazę wiedzy.

 

Czytaj całość

Ostatnie nowości w systemie

author Anna Stefaniak, 2020-09-18

Aktualizacja WebChata, nowe ustawienie dla oznaczania zadań oraz usprawnienie dla numeracji projektów to tylko cześć zmian jakie wprowadziliśmy w ostatnim czasie. Mamy nadzieję, że wykonane aktualizacje będą przydatne. Zapraszam do zapoznania się z ich opisem.

Czytaj całość

Lista zadań

author Anna Stefaniak, 2020-06-09

Zarządzanie zadaniami, szczególnie w gdy zespół pracuje w trybie zdalnym wymaga szybkiej weryfikacji statusów, czasów pracy oraz podziału obowiązków. Lista zadań w prosty sposób prezentuje najważniejsze informacje dotyczące prowadzonych działań.

Czytaj całość

Nowy WebChat

author Anna Stefaniak, 2020-04-30
Sugester Web Chat. Nowy panel operatora.ester WebCzat. Nowy panel operatora.

Kontakt z klientem to jedna z podstawowych czynności wykonywanych przy sprzedaży zarówno towarów jak i usług. Sugester pomaga  w znacznym stopniu w organizacji takiego kontaktu. Jednym z narzędzi, nad którym ostatnio pracowaliśmy jest chat.  Od kilku dni w systemie dostępna jest już nowa wersja tego narzędzia -  WebChat.

Czytaj całość

Przechodzimy na zdalny tryb pracy

author Anna, 2020-03-24

Drodzy Użytkownicy w związku z pandemią koronawirusa COVID-19, mając na uwadze dobro naszych pracowników oraz ich rodzin, podjęliśmy decyzję o przejściu w tryb pracy zdalnej. Mimo zaistniałych warunków zespół Sugester.pl nieprzerwanie pracuje nad rozwojem systemu chcąc odpowiadać na Wasze potrzeby.

Jeśli Wasza firma również przeszła na pracę zdalną mamy nadzieję, że narzędzia udostępniane przez Sugester.pl pomagają w okiełznaniu tej nietypowej dla wszystkich sytuacji.

Na stronie https://sugester.pl/praca-zdalna znajdziesz zestawienie opcji, które wspomagają proces pracy zdalnej. Oczywiście jesteśmy otwarci na sugestie związane z funkcjami, które jeszcze lepiej wspomogły organizację zdalnej pracy.

Serdecznie pozdrawiamy

Zespół Sugester.pl

Czytaj całość

Zmiany w sprawdzaniu limitów na koncie

author Sylwia Cerecka, 2018-02-09

Od dzisiaj w Sugesterze wprowadzamy zmiany dotyczące liczenia limitów na kontach w Sugesterze. Do tej pory tylko wyświetlaliśmy informację o przekroczonym limicie danych na koncie. Przyszedł jednak czas, żebyśmy na przestrzeganie limitów naprawdę zaczęli zwracać uwagę. Dlatego teraz jak tylko wyświetli Wam się informacja o przekroczeniu limitów klientów, userów, skrzynek mailowych lun wiadomości email, prosimy Was o zmianę planu na taki, który będzie odpowiadał Waszym potrzebom. W wyświetlanym pasku z informacją o przekroczeniach będzie też informacja do kiedy prosimy o zmianę planu. Data wyświetla się tylko przy pierwszym przekroczeniu limitów.

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.