fb_pixel

6 kroków do profesjonalnej stopki email

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-11-03
Pracownica siedząca przed komputerem

Ludzie listy piszą, a w zasadzie maile. Statystyki mówią, że w 2021 roku na świecie wysyłano i odbierano 319 bilionów maili dziennie. Całkiem sporo prawda? A będzie jeszcze więcej. Te same statystyki szacują, że do 2025 roku mamy osiągnąć liczbę 376 bilionów maili dziennie. 

Więcej

Firmowa baza wiedzy - konieczność czy zbędny szczegół?

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-08-02

Statystyki mówią, że klienci lubią się edukować i samodzielnie rozwiązywać problemy, a przywiązanie do marki wzrasta, gdy mają łatwy dostęp do wiedzy.

Zanim klient chwyci za słuchawkę jego głównym źródłem wiedzy jest firmowa strona www. Nie zawsze jednak na stronie uda się zawrzeć informacje, które zaspokoją głód wiedzy klienta. Dlatego oprócz standardowej strony internetowej warto pomyśleć o zbudowaniu firmowej bazy wiedzy. Dlaczego? Bo nie tylko odciąży dział obsługi klienta i pozwoli zmniejszyć koszty, ale też pozytywnie wpłynie na doświadczenie klienta z naszą marką.

Więcej

4 przydatne funkcje podczas okresu urlopowego w firmie

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-06-28

Jak przygotować zespół na okres urlopowy? Co zrobić, żeby nie tracić czasu na przeglądanie poczty po powrocie? Jak ustawić zastępstwo? oraz Jak powiadomić klientów o nieobecności?

Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziesz w naszym artykule. 

Przełącz się na tryb wakacyjny i zobacz jak z Sugesterem przygotować się do okresu urlopowego w Twojej firmie.

Więcej

Widoki zadań i ich zastosowanie

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-04-07

Niezależnie od tego czy dopiero zaczynasz pracę z zadaniami, czy prowadzisz zespół i jesteś odpowiedzialny za cały proces - od delegowania zadań, po ich ukończenie - warto się upewnić, że znasz wszystkie dostępne w Sugesterze widoki zadań, znasz ich plusy i minusy, a przede wszystkim wykorzystujesz je zgodnie z ich przeznaczeniem i swoimi potrzebami.

Więcej

Dlaczego warto umieszczać formularze na stronie internetowej?

Anna Stefaniak Anna Stefaniak 2021-12-06
Publikacja formularza na stronie WWW

W obecnym świecie wszyscy jesteśmy konsumentami. Korzystamy z rożnego typu towarów i usług. Mamy wiele pytań i oczekiwań związanych z działaniem danych produktów lub realizacją  danej usługi. Oczekujemy, że w momencie pojawienia się w naszej głowie pytania, będziemy mogli je zadać osobom odpowiedzialnym za to co właśnie nabyliśmy lub za to co dopiero planujemy nabyć.

Jedną z najczęściej spotykanych metod komunikacji jest formularz. Za jego pomocą możemy przekazać pytanie lub uwagę. Odbiorcy tych wiadomości dzięki formularzom mogą zająć się naszym zgłoszeniem ale jednocześnie mogą prowadzić zestawienia tematów, które są najbardziej popularne wśród klientów.

 

Więcej

Czat jako skuteczny kanał komunikacji z klientem

Anna Stefaniak Anna Stefaniak 2021-11-02
Czat

Prowadząc firmę posługujemy się wieloma kanałami komunikacji z klientami. Chcemy efektywnie przekazywać informacje na temat swojej firmy oraz wspierać konsumentów, którzy korzystają z naszych produktów czy usług. Zależy nam na profesjonalnej obsłudze klienta i budowaniu pozytywnych relacji z klientami.  Prowadząc sklep internetowy, salon piękności, serwis sprzętu AGD czy zajęcia dla dzieci, wszyscy chcemy aby nasza firma rozwijała się a nasza marka stawała się rozpoznawalna. Dlatego wykorzystujemy różne narzędzia, które pomagają nam w osiągnięciu celu.

W dzisiejszych czasach klienci coraz częściej kontaktują się z nami, jako dostawcami produktów i usług, za pomocą czatu, który jest bardzo elastycznym narzędziem do komunikacji. Czat daje możliwość uzyskania szybkiej i dokładnej odpowiedzi na zadane pytanie. Narzędzie to postrzegane jest jako mniej zobowiązująca i bardziej anonimowa forma kontaktu, co daje poczucie komfortu rozmówcy. Klient rozmawiając na czacie, może wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz wrócić do rozmowy w dogodnym dla siebie momencie. Doradca, któremu jest zadawane pytanie może w trakcie rozmowy cofnąć się do wcześniejszych ustaleń, zweryfikować czy wiadomość od klienta była wysłana do firmy innym kanałem oraz skonsultować ewentualne pytania ze współpracownikami. 

Więcej

Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem

Magda Magda 2019-03-06

Pierwsze wrażenie ma niebagatelne znaczenie. Odgrywa ono ogromną rolę nie tylko w osobistym kontakcie, ale również… w procesie sprzedaży przez Internet. Co zrobić, aby pierwszy kontakt z potencjalnym klientem nie był tym ostatnim? Jakie narzędzia i techniki wykorzystać, aby uniknąć błędów?

Więcej

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.