Dlaczego warto umieszczać formularze na stronie internetowej?

author Anna Stefaniak, 2021-12-06
Publikacja formularza na stronie WWW

W obecnym świecie wszyscy jesteśmy konsumentami. Korzystamy z rożnego typu towarów i usług. Mamy wiele pytań i oczekiwań związanych z działaniem danych produktów lub realizacją  danej usługi. Oczekujemy, że w momencie pojawienia się w naszej głowie pytania, będziemy mogli je zadać osobom odpowiedzialnym za to co właśnie nabyliśmy lub za to co dopiero planujemy nabyć.

Jedną z najczęściej spotykanych metod komunikacji jest formularz. Za jego pomocą możemy przekazać pytanie lub uwagę. Odbiorcy tych wiadomości dzięki formularzom mogą zająć się naszym zgłoszeniem ale jednocześnie mogą prowadzić zestawienia tematów, które są najbardziej popularne wśród klientów.

 

Czytaj całość

Czat jako skuteczny kanał komunikacji z klientem

author Anna Stefaniak, 2021-11-02
Czat

Prowadząc firmę posługujemy się wieloma kanałami komunikacji z klientami. Chcemy efektywnie przekazywać informacje na temat swojej firmy oraz wspierać konsumentów, którzy korzystają z naszych produktów czy usług. Zależy nam na profesjonalnej obsłudze klienta i budowaniu pozytywnych relacji z klientami.  Prowadząc sklep internetowy, salon piękności, serwis sprzętu AGD czy zajęcia dla dzieci, wszyscy chcemy aby nasza firma rozwijała się a nasza marka stawała się rozpoznawalna. Dlatego wykorzystujemy różne narzędzia, które pomagają nam w osiągnięciu celu.

W dzisiejszych czasach klienci coraz częściej kontaktują się z nami, jako dostawcami produktów i usług, za pomocą czatu, który jest bardzo elastycznym narzędziem do komunikacji. Czat daje możliwość uzyskania szybkiej i dokładnej odpowiedzi na zadane pytanie. Narzędzie to postrzegane jest jako mniej zobowiązująca i bardziej anonimowa forma kontaktu, co daje poczucie komfortu rozmówcy. Klient rozmawiając na czacie, może wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz wrócić do rozmowy w dogodnym dla siebie momencie. Doradca, któremu jest zadawane pytanie może w trakcie rozmowy cofnąć się do wcześniejszych ustaleń, zweryfikować czy wiadomość od klienta była wysłana do firmy innym kanałem oraz skonsultować ewentualne pytania ze współpracownikami. 

Czytaj całość

Konfiguracja ról dla pracowników

author Anna Stefaniak, 2021-10-08

Każda organizacja działająca w danej branży i środowisku ma do czynienia z różnego rodzaju danymi, używa różnych narzędzi aby dotrzeć do klienta oraz sprzedać produkt lub usługę. Z czasem jednoosobowe działalności przekształcają się w firmy które zatrudniają coraz więcej pracowników. Każdy założyciel w odpowiednim dla firmy momencie zaczyna dzielić zakres obowiązków a tym samym zaczyna określać dostęp do informacji oraz możliwość ich modyfikowania.

Aby taki podział kompetencyjny był możliwy, Sugester wprowadził narzędzie "roli". Administratorzy kont znają tę funkcję dobrze. Dzięki niej umożliwiają korzystanie z poszczególnych opcji systemu. Określają, którzy pracownicy mają dostęp do modułu CRM, którzy mogą kreować i wysyłać mailingi lub tworzyć bazę wiedzy.

 

Czytaj całość

Jak wdrożyć nowego pracownika do organizacji?

author Anna Stefaniak, 2021-09-10

Każda nowa osoba w organizacji, to wyzwanie dla zespołu. Wszyscy mają nadzieję, że znajdzie swoje miejsce w zespole i dobrze wykona swoje zadania. Oczywiście sam początek nie jest łatwy. Jest wiele zasad, które funkcjonują w firmie i dobrze by było aby w pierwszych dniach pracy nowa osoba poznała przynajmniej główne informacje dotyczące "życia" w swojej nowej rodzinie.

Informacjami z jakimi powinni zapoznać się nowi członkowie firmy, to na pewno zasady dotyczące otrzymywania i wykonywania zadań. Oznaczania postępów prac i zgłaszania ewentualnych pytań. Te wiadomości często przekazuje przełożony w pierwszym dniu pracy nowego pracownika.

Nasz "świeżak" wie, że dostaje zadania, wie, że musi komentować, zadawać pytania i oznaczać postęp prac, ale jak ma to zrobić? Tutaj z pomocą przychodzi podręcznik dla użytkowników, dzięki któremu nowa osoba nauczy się, jak prawidłowo opisywać i oznaczać swoją pracę.

Czytaj całość

Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem

author Magda, 2019-03-06

Pierwsze wrażenie ma niebagatelne znaczenie. Odgrywa ono ogromną rolę nie tylko w osobistym kontakcie, ale również… w procesie sprzedaży przez Internet. Co zrobić, aby pierwszy kontakt z potencjalnym klientem nie był tym ostatnim? Jakie narzędzia i techniki wykorzystać, aby uniknąć błędów?

Czytaj całość

Sugester dla e-commerce

author Magda, 2018-11-05

Jesteś właścicielem e-sklepu? A może w najbliższym czasie planujesz nim zostać? Sprawdź, jakie rozwiązania wdrożyć, aby zautomatyzować najważniejsze procesy e-commerce i… sprzedawać więcej.

Czytaj całość

Idealna komunikacja na czacie - jak zadbać o przepływ wiadomości?

author Sylwia Cerecka, 2018-09-05

Czaty internetowe - kiedyś stosowane do prywatnych konwersacji - dziś stają się jednym z podstawowych narzędzi komunikacji w sieci dla firm. Choć kojarzą się ciągle ze swobodą wypowiedzi, używane do kontaktów biznesowych powinny być używane zgodnie z kilkoma zasadami.

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.