Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Blog Zarządzaj klientami Porady 6 sposobów na zabezpieczenie danych w Twoim systemie CRM Zastanawiasz się czasem, czy dane w Twojej firmie są bezpieczne? Coraz więcej biznesów przenosi się do sieci. Coraz częściej słyszy się też o phishingu, atakach hakerskich i wycieku danych. Aby uchronić się przed utratą danych, coraz więcej firm inwestuje w systemy CRM, które służą nie tylko do gromadzenia i analizy danych o klientach, ale też do ich ochrony.
6 sposobów na zabezpieczenie danych w Twoim systemie CRM
Zastanawiasz się czasem, czy dane w Twojej firmie są bezpieczne? Coraz więcej biznesów przenosi się do sieci. Coraz częściej słyszy się też o phishingu, atakach hakerskich i wycieku danych. Aby uchronić się przed utratą danych, coraz więcej firm inwestuje w systemy CRM, które służą nie tylko do gromadzenia i analizy danych o klientach, ale też do ich ochrony.
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności
Historia współpracy Sugestera z Fakturownia.pl
Dziś case study z naszym “najstarszym” klientem - Fakturownią. Będzie o tym jak na przestrzeni czasu ich dział obsługi klienta przeszedł (r)ewolucję, z udziałem Sugestera.
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj czym są Posty w Nowym Sugesterze, kopiowanie linków do komentarzy i więcej
W dzisiejszym zestawieniu mamy dla Was 2 zupełnie nowe funkcje, których nie znajdziecie w obecnej wersji Sugestera oraz 2 dobrze już znane naszym użytkownikom, ale w nowym wydaniu. Zaczynamy!
Blog Zarządzaj klientami Porady
Blog Obsługa klienta Porady
Model kaskadowy w zarządzaniu projektami w Sugesterze
W zeszłym tygodniu pisaliśmy o metodologii Agile oraz wykorzystaniu Projektów i Scrum Spintów w Sugesterze do zwinnego zarządzania projektami. W dzisiejszym artykule pokażemy Wam jak Projekty w Sugesterze można z równym powodzeniem wykorzystać w metodyce kaskadowej prowadzenia projektów, mimo że stanowi ona niejako przeciwieństwo metodyki Agile.
Blog Poradnik PL Aktualności Obsługa klienta Porady
Portal klienta w Sugesterze - prosty system ticketowy dla firm
Od 2016 roku, od kiedy powstał Portal klienta, ponad 200 firm skorzystało już z jego możliwości. Co sprawia, że Portal cieszy się taką popularnością wśród naszych klientów? Odpowiedź jest prosta: przejrzysty interfejs, intuicyjna obsługa, integracja z CRM i brak dodatkowych kosztów.