Pierwsze wrażenie ma niebagatelne znaczenie. Odgrywa ono ogromną rolę nie tylko w osobistym kontakcie, ale również… w procesie sprzedaży przez Internet. Co zrobić, aby pierwszy kontakt z potencjalnym klientem nie był tym ostatnim? Jakie narzędzia i techniki wykorzystać, aby uniknąć błędów?
Czytaj całośćJesteś właścicielem e-sklepu? A może w najbliższym czasie planujesz nim zostać? Sprawdź, jakie rozwiązania wdrożyć, aby zautomatyzować najważniejsze procesy e-commerce i… sprzedawać więcej.
Czytaj całośćCzaty internetowe - kiedyś stosowane do prywatnych konwersacji - dziś stają się jednym z podstawowych narzędzi komunikacji w sieci dla firm. Choć kojarzą się ciągle ze swobodą wypowiedzi, używane do kontaktów biznesowych powinny być używane zgodnie z kilkoma zasadami.
Czytaj całośćSkuteczna komunikacja z klientem zwiększa nie tylko jego zadowolenie, ale też przywiązanie do danej marki oraz sprzedaż. Wśród wielu dostępnych kanałów komunikacji takich jak: poczta elektroniczna, faks, komunikator internetowy (Skype), poczta tradycyjna, kontakt osobisty, livechat czy telefon, te dwa ostatnie są ostatnio chętnie wybieranymi rozwiązaniami. Bo i nietrudno to wdrożyć, i koszty obsługi nie są wygórowane. A zintegrowane z dobrym systemem CRM stają się idealnym uzupełnieniem historii klienta. Pamiętaj jednak, że zanim zdecydujesz się na konkretne rozwiązanie, warto poświęcić chwilę, by poznać wszystkie jego “za” i “przeciw”.
Czytaj całośćUrlop pracowników nie oznacza wakacji dla całej firmy. Komunikacja z klientem musi pozostać na niezmiennie wysokim poziomie - niezależnie od pory roku czy zmniejszonej liczebności zespołu. Prawidłowa obsługa w tak newralgicznym okresie jak czas urlopowy możliwa jest przy zachowaniu kilku zasad i wdrożeniu systemów usprawniających informację.
Czytaj całośćJeśli przeczytaliście pierwszą część na temat bezpieczeństwa danych w Sugesterze i czujecie niedosyt, macie silną potrzebę zastosować dodatkowe rozwiązania, które zapewnią Wam jeszcze większy spokój, przeczytajcie drugą część naszego poradnikowego wpisu. Serwujemy trzy kolejne wskazówki jak chronić swoje dane w Sugesterze przed ich utratą lub wyciekiem.
Czytaj całośćZastanawiasz się czasem, czy dane w Twojej firmie są bezpieczne? Prowadząc swój biznes, codziennie operujesz przecież dużą ilością informacji, które - jeśli trafią w niepowołane ręce - potrafią wyrządzić więcej szkody niż myślisz zarówno Tobie jak i Twoim kontrahentom. Nie mówiąc o stracie zaufania swoich klientów. Zła sława szybko się rozchodzi, a odbudowanie raz straconego zaufania jest trudne. Dlatego by uchronić się przed utratą lub wyciekiem danych, warto zastanowić się nie tylko nad podwójnymi zamkami, ale też nad rozwiązaniem informatycznym, które zapewni bezpieczeństwo Twoim danym.
Czytaj całość