Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

logo La Millou
Blog Aktualności Zarządzanie firmą

Sugester dla e-commerce: konkurs La Millou

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-06-10

Co to jest La Millou?

La Millou to polska marka zajmująca się produkcją i sprzedażą designerskich akcesoriów dla dzieci. Ponad 3 lata temu stworzyły ją Izabela Cybulska i Marta Pieniążek, ale od czasów założenia firma znacznie się rozrosła.

La Millou zawdzięcza swój sukces oryginalnym projektom, ale też ogromnej dbałości o jakość wykonania. Ważną częścią marki La Millou jest też efektowny proces unboxingu: każdy oryginalny produkt La Millou pakowany jest w płócienną, ekologiczną torbę z logotypem marki, która dodatkowo ozdobiona jest serduszkiem-przywieszką, metką, bilecikiem z miejscem na imię oraz książeczką z informacjami o firmie.

Konkurs "Blogerzy projektują dla La Millou"

La Millou na co dzień współpracuje z artystami, celebrytami i blogerkami, które wyróżniają się efektownym stylem i nietuzinkową osobowością. Są wśród nich takie postaci jak Anna Mucha, Magdalena Różczka czy Katarzyna Zielińska.

Tym razem do współpracy zaproszono 8 wyjątkowych mam, które swoje życie opisują i dokumentują na blogach. Łączy je nie tylko miłość do swoich dzieci, ale także świetny zmysł estetyczny. Każda zaprojektowała grafikę, która może ozdobić nową kolekcję akcesoriów La Millou. W konkursie bierze udział 8 autorek blogów:

  • Bakusiowo, prowadzonego przez korpo-mamę Malwinę
  • Buuba, pełnego inspiracji dla świeżych rodziców
  • Mommy Draws, o magicznych relacjach między dziećmi i rodzicami
  • Panna Mi i jej zabawki, o trzyletniej miłośniczce muzyki elektronicznej Amelii i jej mamie
  • Petit Backstage, o fotografii, muzyce, podróżach i modzie dziecęcej
  • Sweet Milieu, pełnego inspirujących zabawek, książek i ubrań
  • Vivi & Oli, który przedstawia fotograficzną opowieść o dziecięcym świacie mody, sztuki i designu
  • Wikilistka, gdzie mama Wiktorii pokazuje, że lifestyle z dwulatką nie musi być nudny.

Na projekty można głosować do 10. lipca pod tym adresem. Każdy, kto weźmie udział w głosowaniu otrzyma 10% rabatu na produkty La Millou.

Jak La Millou zorganizowało konkurs z pomocą Sugestera

La Millou zaczęło korzystać z Sugestera jeszcze zanim powstał pomysł na konkurs. Na głównej stronie brandu można skorzystać z naszego widgetu, dzięki któremu odwiedzający łatwo mogą zostawić swój feedback o funkcjonowaniu witryny.

Sama strona konkursu opiera się na wbudowanym w Sugestera mechanizmie gamifikacji - wcześniej do podobnych akcji używały go takie firmy jak Lenovo Polska czy Unizeto. Dzięki naszemu rozwiązaniu La Millou może łatwo ustalić ilość głosów dostępnych dla poszczególnych użytkowników (w tym wypadku - 1 głos na osobę dziennie), zliczyć je i na tej podstawie rozstrzygnąć konkurs.

Na pierwszy rzut oka widać, że strona konkursu wygląda zupełnie inaczej niż domyślny szablon Sugestera. Jest to możliwe dzięki rozbudowanym opcjom personalizacji, które oferuje nasz system. Co więcej, chętnie pomagamy klientom w pracy nad ich projektami - layout strony współtworzył nasz grafik.

Sugester to więcej niż helpdesk - z pomocą naszego systemu nie tylko zaprowadzisz porządek w swoich e-mailach, ale też przeprowadzisz efektowne akcje promocyjne czy zbudujesz forum produktowe. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, wystarczy, że napiszesz do nas maila - chętnie pomożemy ci osiągnąć zamierzone cele.

logo La Millou
Blog Aktualności Zarządzanie firmą

Sugester dla e-commerce: konkurs La Millou

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-06-10

Co to jest La Millou?

La Millou to polska marka zajmująca się produkcją i sprzedażą designerskich akcesoriów dla dzieci. Ponad 3 lata temu stworzyły ją Izabela Cybulska i Marta Pieniążek, ale od czasów założenia firma znacznie się rozrosła.

La Millou zawdzięcza swój sukces oryginalnym projektom, ale też ogromnej dbałości o jakość wykonania. Ważną częścią marki La Millou jest też efektowny proces unboxingu: każdy oryginalny produkt La Millou pakowany jest w płócienną, ekologiczną torbę z logotypem marki, która dodatkowo ozdobiona jest serduszkiem-przywieszką, metką, bilecikiem z miejscem na imię oraz książeczką z informacjami o firmie.

Konkurs "Blogerzy projektują dla La Millou"

La Millou na co dzień współpracuje z artystami, celebrytami i blogerkami, które wyróżniają się efektownym stylem i nietuzinkową osobowością. Są wśród nich takie postaci jak Anna Mucha, Magdalena Różczka czy Katarzyna Zielińska.

Tym razem do współpracy zaproszono 8 wyjątkowych mam, które swoje życie opisują i dokumentują na blogach. Łączy je nie tylko miłość do swoich dzieci, ale także świetny zmysł estetyczny. Każda zaprojektowała grafikę, która może ozdobić nową kolekcję akcesoriów La Millou. W konkursie bierze udział 8 autorek blogów:

  • Bakusiowo, prowadzonego przez korpo-mamę Malwinę
  • Buuba, pełnego inspiracji dla świeżych rodziców
  • Mommy Draws, o magicznych relacjach między dziećmi i rodzicami
  • Panna Mi i jej zabawki, o trzyletniej miłośniczce muzyki elektronicznej Amelii i jej mamie
  • Petit Backstage, o fotografii, muzyce, podróżach i modzie dziecęcej
  • Sweet Milieu, pełnego inspirujących zabawek, książek i ubrań
  • Vivi & Oli, który przedstawia fotograficzną opowieść o dziecięcym świacie mody, sztuki i designu
  • Wikilistka, gdzie mama Wiktorii pokazuje, że lifestyle z dwulatką nie musi być nudny.

Na projekty można głosować do 10. lipca pod tym adresem. Każdy, kto weźmie udział w głosowaniu otrzyma 10% rabatu na produkty La Millou.

Jak La Millou zorganizowało konkurs z pomocą Sugestera

La Millou zaczęło korzystać z Sugestera jeszcze zanim powstał pomysł na konkurs. Na głównej stronie brandu można skorzystać z naszego widgetu, dzięki któremu odwiedzający łatwo mogą zostawić swój feedback o funkcjonowaniu witryny.

Sama strona konkursu opiera się na wbudowanym w Sugestera mechanizmie gamifikacji - wcześniej do podobnych akcji używały go takie firmy jak Lenovo Polska czy Unizeto. Dzięki naszemu rozwiązaniu La Millou może łatwo ustalić ilość głosów dostępnych dla poszczególnych użytkowników (w tym wypadku - 1 głos na osobę dziennie), zliczyć je i na tej podstawie rozstrzygnąć konkurs.

Na pierwszy rzut oka widać, że strona konkursu wygląda zupełnie inaczej niż domyślny szablon Sugestera. Jest to możliwe dzięki rozbudowanym opcjom personalizacji, które oferuje nasz system. Co więcej, chętnie pomagamy klientom w pracy nad ich projektami - layout strony współtworzył nasz grafik.

Sugester to więcej niż helpdesk - z pomocą naszego systemu nie tylko zaprowadzisz porządek w swoich e-mailach, ale też przeprowadzisz efektowne akcje promocyjne czy zbudujesz forum produktowe. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, wystarczy, że napiszesz do nas maila - chętnie pomożemy ci osiągnąć zamierzone cele.

logo La Millou
Blog Aktualności Zarządzanie firmą

Sugester dla e-commerce: konkurs La Millou

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-06-10

Co to jest La Millou?

La Millou to polska marka zajmująca się produkcją i sprzedażą designerskich akcesoriów dla dzieci. Ponad 3 lata temu stworzyły ją Izabela Cybulska i Marta Pieniążek, ale od czasów założenia firma znacznie się rozrosła.

La Millou zawdzięcza swój sukces oryginalnym projektom, ale też ogromnej dbałości o jakość wykonania. Ważną częścią marki La Millou jest też efektowny proces unboxingu: każdy oryginalny produkt La Millou pakowany jest w płócienną, ekologiczną torbę z logotypem marki, która dodatkowo ozdobiona jest serduszkiem-przywieszką, metką, bilecikiem z miejscem na imię oraz książeczką z informacjami o firmie.

Konkurs "Blogerzy projektują dla La Millou"

La Millou na co dzień współpracuje z artystami, celebrytami i blogerkami, które wyróżniają się efektownym stylem i nietuzinkową osobowością. Są wśród nich takie postaci jak Anna Mucha, Magdalena Różczka czy Katarzyna Zielińska.

Tym razem do współpracy zaproszono 8 wyjątkowych mam, które swoje życie opisują i dokumentują na blogach. Łączy je nie tylko miłość do swoich dzieci, ale także świetny zmysł estetyczny. Każda zaprojektowała grafikę, która może ozdobić nową kolekcję akcesoriów La Millou. W konkursie bierze udział 8 autorek blogów:

  • Bakusiowo, prowadzonego przez korpo-mamę Malwinę
  • Buuba, pełnego inspiracji dla świeżych rodziców
  • Mommy Draws, o magicznych relacjach między dziećmi i rodzicami
  • Panna Mi i jej zabawki, o trzyletniej miłośniczce muzyki elektronicznej Amelii i jej mamie
  • Petit Backstage, o fotografii, muzyce, podróżach i modzie dziecęcej
  • Sweet Milieu, pełnego inspirujących zabawek, książek i ubrań
  • Vivi & Oli, który przedstawia fotograficzną opowieść o dziecięcym świacie mody, sztuki i designu
  • Wikilistka, gdzie mama Wiktorii pokazuje, że lifestyle z dwulatką nie musi być nudny.

Na projekty można głosować do 10. lipca pod tym adresem. Każdy, kto weźmie udział w głosowaniu otrzyma 10% rabatu na produkty La Millou.

Jak La Millou zorganizowało konkurs z pomocą Sugestera

La Millou zaczęło korzystać z Sugestera jeszcze zanim powstał pomysł na konkurs. Na głównej stronie brandu można skorzystać z naszego widgetu, dzięki któremu odwiedzający łatwo mogą zostawić swój feedback o funkcjonowaniu witryny.

Sama strona konkursu opiera się na wbudowanym w Sugestera mechanizmie gamifikacji - wcześniej do podobnych akcji używały go takie firmy jak Lenovo Polska czy Unizeto. Dzięki naszemu rozwiązaniu La Millou może łatwo ustalić ilość głosów dostępnych dla poszczególnych użytkowników (w tym wypadku - 1 głos na osobę dziennie), zliczyć je i na tej podstawie rozstrzygnąć konkurs.

Na pierwszy rzut oka widać, że strona konkursu wygląda zupełnie inaczej niż domyślny szablon Sugestera. Jest to możliwe dzięki rozbudowanym opcjom personalizacji, które oferuje nasz system. Co więcej, chętnie pomagamy klientom w pracy nad ich projektami - layout strony współtworzył nasz grafik.

Sugester to więcej niż helpdesk - z pomocą naszego systemu nie tylko zaprowadzisz porządek w swoich e-mailach, ale też przeprowadzisz efektowne akcje promocyjne czy zbudujesz forum produktowe. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, wystarczy, że napiszesz do nas maila - chętnie pomożemy ci osiągnąć zamierzone cele.

logo La Millou
Blog Aktualności Zarządzanie firmą

Sugester dla e-commerce: konkurs La Millou

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-06-10

Co to jest La Millou?

La Millou to polska marka zajmująca się produkcją i sprzedażą designerskich akcesoriów dla dzieci. Ponad 3 lata temu stworzyły ją Izabela Cybulska i Marta Pieniążek, ale od czasów założenia firma znacznie się rozrosła.

La Millou zawdzięcza swój sukces oryginalnym projektom, ale też ogromnej dbałości o jakość wykonania. Ważną częścią marki La Millou jest też efektowny proces unboxingu: każdy oryginalny produkt La Millou pakowany jest w płócienną, ekologiczną torbę z logotypem marki, która dodatkowo ozdobiona jest serduszkiem-przywieszką, metką, bilecikiem z miejscem na imię oraz książeczką z informacjami o firmie.

Konkurs "Blogerzy projektują dla La Millou"

La Millou na co dzień współpracuje z artystami, celebrytami i blogerkami, które wyróżniają się efektownym stylem i nietuzinkową osobowością. Są wśród nich takie postaci jak Anna Mucha, Magdalena Różczka czy Katarzyna Zielińska.

Tym razem do współpracy zaproszono 8 wyjątkowych mam, które swoje życie opisują i dokumentują na blogach. Łączy je nie tylko miłość do swoich dzieci, ale także świetny zmysł estetyczny. Każda zaprojektowała grafikę, która może ozdobić nową kolekcję akcesoriów La Millou. W konkursie bierze udział 8 autorek blogów:

  • Bakusiowo, prowadzonego przez korpo-mamę Malwinę
  • Buuba, pełnego inspiracji dla świeżych rodziców
  • Mommy Draws, o magicznych relacjach między dziećmi i rodzicami
  • Panna Mi i jej zabawki, o trzyletniej miłośniczce muzyki elektronicznej Amelii i jej mamie
  • Petit Backstage, o fotografii, muzyce, podróżach i modzie dziecęcej
  • Sweet Milieu, pełnego inspirujących zabawek, książek i ubrań
  • Vivi & Oli, który przedstawia fotograficzną opowieść o dziecięcym świacie mody, sztuki i designu
  • Wikilistka, gdzie mama Wiktorii pokazuje, że lifestyle z dwulatką nie musi być nudny.

Na projekty można głosować do 10. lipca pod tym adresem. Każdy, kto weźmie udział w głosowaniu otrzyma 10% rabatu na produkty La Millou.

Jak La Millou zorganizowało konkurs z pomocą Sugestera

La Millou zaczęło korzystać z Sugestera jeszcze zanim powstał pomysł na konkurs. Na głównej stronie brandu można skorzystać z naszego widgetu, dzięki któremu odwiedzający łatwo mogą zostawić swój feedback o funkcjonowaniu witryny.

Sama strona konkursu opiera się na wbudowanym w Sugestera mechanizmie gamifikacji - wcześniej do podobnych akcji używały go takie firmy jak Lenovo Polska czy Unizeto. Dzięki naszemu rozwiązaniu La Millou może łatwo ustalić ilość głosów dostępnych dla poszczególnych użytkowników (w tym wypadku - 1 głos na osobę dziennie), zliczyć je i na tej podstawie rozstrzygnąć konkurs.

Na pierwszy rzut oka widać, że strona konkursu wygląda zupełnie inaczej niż domyślny szablon Sugestera. Jest to możliwe dzięki rozbudowanym opcjom personalizacji, które oferuje nasz system. Co więcej, chętnie pomagamy klientom w pracy nad ich projektami - layout strony współtworzył nasz grafik.

Sugester to więcej niż helpdesk - z pomocą naszego systemu nie tylko zaprowadzisz porządek w swoich e-mailach, ale też przeprowadzisz efektowne akcje promocyjne czy zbudujesz forum produktowe. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, wystarczy, że napiszesz do nas maila - chętnie pomożemy ci osiągnąć zamierzone cele.

logo La Millou
Blog Aktualności Zarządzanie firmą

Sugester dla e-commerce: konkurs La Millou

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-06-10

Co to jest La Millou?

La Millou to polska marka zajmująca się produkcją i sprzedażą designerskich akcesoriów dla dzieci. Ponad 3 lata temu stworzyły ją Izabela Cybulska i Marta Pieniążek, ale od czasów założenia firma znacznie się rozrosła.

La Millou zawdzięcza swój sukces oryginalnym projektom, ale też ogromnej dbałości o jakość wykonania. Ważną częścią marki La Millou jest też efektowny proces unboxingu: każdy oryginalny produkt La Millou pakowany jest w płócienną, ekologiczną torbę z logotypem marki, która dodatkowo ozdobiona jest serduszkiem-przywieszką, metką, bilecikiem z miejscem na imię oraz książeczką z informacjami o firmie.

Konkurs "Blogerzy projektują dla La Millou"

La Millou na co dzień współpracuje z artystami, celebrytami i blogerkami, które wyróżniają się efektownym stylem i nietuzinkową osobowością. Są wśród nich takie postaci jak Anna Mucha, Magdalena Różczka czy Katarzyna Zielińska.

Tym razem do współpracy zaproszono 8 wyjątkowych mam, które swoje życie opisują i dokumentują na blogach. Łączy je nie tylko miłość do swoich dzieci, ale także świetny zmysł estetyczny. Każda zaprojektowała grafikę, która może ozdobić nową kolekcję akcesoriów La Millou. W konkursie bierze udział 8 autorek blogów:

  • Bakusiowo, prowadzonego przez korpo-mamę Malwinę
  • Buuba, pełnego inspiracji dla świeżych rodziców
  • Mommy Draws, o magicznych relacjach między dziećmi i rodzicami
  • Panna Mi i jej zabawki, o trzyletniej miłośniczce muzyki elektronicznej Amelii i jej mamie
  • Petit Backstage, o fotografii, muzyce, podróżach i modzie dziecęcej
  • Sweet Milieu, pełnego inspirujących zabawek, książek i ubrań
  • Vivi & Oli, który przedstawia fotograficzną opowieść o dziecięcym świacie mody, sztuki i designu
  • Wikilistka, gdzie mama Wiktorii pokazuje, że lifestyle z dwulatką nie musi być nudny.

Na projekty można głosować do 10. lipca pod tym adresem. Każdy, kto weźmie udział w głosowaniu otrzyma 10% rabatu na produkty La Millou.

Jak La Millou zorganizowało konkurs z pomocą Sugestera

La Millou zaczęło korzystać z Sugestera jeszcze zanim powstał pomysł na konkurs. Na głównej stronie brandu można skorzystać z naszego widgetu, dzięki któremu odwiedzający łatwo mogą zostawić swój feedback o funkcjonowaniu witryny.

Sama strona konkursu opiera się na wbudowanym w Sugestera mechanizmie gamifikacji - wcześniej do podobnych akcji używały go takie firmy jak Lenovo Polska czy Unizeto. Dzięki naszemu rozwiązaniu La Millou może łatwo ustalić ilość głosów dostępnych dla poszczególnych użytkowników (w tym wypadku - 1 głos na osobę dziennie), zliczyć je i na tej podstawie rozstrzygnąć konkurs.

Na pierwszy rzut oka widać, że strona konkursu wygląda zupełnie inaczej niż domyślny szablon Sugestera. Jest to możliwe dzięki rozbudowanym opcjom personalizacji, które oferuje nasz system. Co więcej, chętnie pomagamy klientom w pracy nad ich projektami - layout strony współtworzył nasz grafik.

Sugester to więcej niż helpdesk - z pomocą naszego systemu nie tylko zaprowadzisz porządek w swoich e-mailach, ale też przeprowadzisz efektowne akcje promocyjne czy zbudujesz forum produktowe. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, wystarczy, że napiszesz do nas maila - chętnie pomożemy ci osiągnąć zamierzone cele.